Mikä ärsyttää eniten miesten pukeutumisessa?
Minä tulen aina kiukkuiseksi kun näen miehen, varsinkin iäkkään plösön ilman paitaaa julkisella paikalla. Aikuisen ihmisen pitäisi tajuta mikä paljastelu on sopivaa ja mikä ei.
Kommentit (27)
Jännä kuinka jokainen nainen pitää hyväksyä semmoisella pukeutumisella mitä nainen itse haluaa mutta naiset ei todellakaan hyväksy sitä miten mies itse haluaa pukeutua kun alkaa kauhea nalkutuksen ja valitus siitäkin. Ei naisille mikään kelpaa eikä naiset tasa-arvoa hyvöksy
Vierailija kirjoitti:
Kiukkusi takia jätän huomenna paidan kotiin.
T. Läski-Lasse
Niin minäkin mikään ei ole niin komeeta kun kunnon kaljamaha 🤪
Vierailija kirjoitti:
Likaiset vaatteet. Mietin aina että mitä helv, onko ne tosissaan lähtenyt ihan tietoisesti mutaisissa farkuissa, tahrasessa paidassa jne.
Ei välttämättä ole lähtenyt. Itsekin varmaan olet joskus lounaalla sotkenut paitasi. Olisi ikävä olla loppupäivä ilman paitaa, kun ette näköjään siitäkään tykkää. Ja lapset on tehokkaita sotkemaan myös vanhempiensa vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Silittämättömät vaatteet. Myös t-paita kannattaa silittää, sillä on iso merkitys. Oikeesti!
Laitan muijan silittämään sitten kun sellaisen saan.
Vierailija kirjoitti:
- kulahtaneet vaatteet
- tyyli 90-luvulta
- lahkeet vain käännetty, ei lyhennetty
- vaate ei ole sopivan kokoinen
Ysäri on tulossa uudelleen muotiin. Olen siis ollut edelläkävijä.
Liian lyhyet paidat isomahaisilla miehillä. Ja rekkamiehen hymyt. Ostakaa riittävän isot vaatteet ja vaikka henkselit.
Puutteellinen hygienia, paidatta kulkeminen (useimmiten nämä miehet ovat 40+)