Onko helleulisijat nyt tyytyväisiä, onko?
Kommentit (47)
Todellakin on aivan ihana, normaali kesäsää. Et uskokaan kuinka paljon ilahduin kun aamulla totesin että on paljon viileämpää ja ihana tuuli. Niin ja oli satanutkin, rakastan sadetta <3
Onhan tää hienoa tuijotella tunnin välein Forecaa ja miettiä, että pitäisikö ennemmin polkea tunti tai pari etukäteen töihin vai ottaa riski siitä että kastuu matkalla läpimäräksi. Ja sivusilmällä katsella pihalle ja pohtia viekö tuuli pihakalusteet mukanaan vai pitäiskö ne viedä turvaan. Tätä kuuluu Suomen kesän olla!
Lämmön sietokykykin on joku perinnöllinen ominaisuus, meillä jo pikkuvauvatkin potkivat aina peittonsa pois.
Mieheni ei kärsi helteestä juuri lainkaan, minä alan vinkumaan kuumuutta jo kun huoneessa on yli 24 astetta lämmintä. Tosin vedosta en pidä, kun reuma ei tykkää.
Olen, erittäin. Saa tehtyä helteen takia keskeytyneet maalaushommat loppuun. Pääsee marjaan, kun ei ole enää paarmoja, eikä niin tukalan kuuma.
Että oliko idiootilla muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sun ulinavuoro alkanut, auta armias meitä seuraavat 9 kuukautta.
Ja kyllä, viileys on ihanaa.
Ei riitä 9kk. Se on tänäkin vuonna noin 11kk ja viikko, mitä saa palella. :D Lämpiminä, pitkinä kesinä eli harvoin riittää tuo 9kk.
Jos muka palelet 11 kk/vuosi, tietää se oikeasti lääkärireissua. Todennäköisesti sulla on kilpirauhasarvot täysin viturallaan tai joku muu endokriininen vika. Jos ei ole noita vaivoja, vika on sitten pääsi sisällä, joko lämmönsäätelyosio aivoissa sakkaa tai olet hypokondrikko.
Kaikki arvot normaalit/loistavat, olleet aina. Minä vain tykkään lämmöstä, ja tällainen +20 saati sitä kylmempi tuntuu viileältä. Tällainen ilma ylipäätään tuntuu iholla, ja pidän si
Minulla täysin sama kokemus. On ihanaa, kun ei tunnu siltä, että ulkoilma kylmentää, vaan on vaan siinä ympärillä.
Nyt tuntuu taas, että elämä sittenkin voittaa!
Kämpässä oli vielä eilen yli 25 astetta, mutta pidin yöllä parvekkeen oven auki, ja nyt enää 22 astetta. Minullakin kaikki ikkunat samalla seinällä, joten läpivetoa tänne ei saa. Eilen pidin tuuletinta parvekkeella useamman tunnin, ja laitoin sen täysillä puhaltamaan ovesta sisään viileämpää ilmaa. Ja nyt se todella auttoi, kun ulkona on sen verran viileämpää kuin sisällä.
Ihanaa, kun ei tarvitse enää yrittää olla vain liikkumatta tuulettimen alla, että olo olisi edes jotenkin siedettävä. Olen siivonnut, vaihtanut petivaatteet ja pessyt monta koneellista pyykkiä. Arki rullaa taas! Huomenna lenkille!