Eikö kouluissa oikeasti ole mitään pukukoodia? Pikkuisissa sortseissa ja topeissa käveli tyttöjä yläastetta/lukiota kohti kuin biitsille me
Menossa.
Ja ennenkun joku näsäviisas tulee huutelemaan "älä kyylää teinejä!" niin ensinnäkin olen nainen ja toiseksi olin autossa,en erityisesti "kyylännyt" ketään.
Kommentit (271)
"Älä puhu pervo paskaa. Kukaan ei sinua pakota teinejä kyyläämään, mutta kyyläät silti. Kyllä se silloin on nimenomaan katsojassa se vika."
Ei tartte kyylätä, kun näkee väkisinkin, siellä koulussa kun töissä olen. Pakko minun on oppilaisiin päin katsoa aika useinkin.
Vierailija kirjoitti:
Pllunhuulet vilkkuu farkkushortseista.
N50
Jorma jaksaa kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
"Älä puhu pervo paskaa. Kukaan ei sinua pakota teinejä kyyläämään, mutta kyyläät silti. Kyllä se silloin on nimenomaan katsojassa se vika."
Ei tartte kyylätä, kun näkee väkisinkin, siellä koulussa kun töissä olen. Pakko minun on oppilaisiin päin katsoa aika useinkin.
Vitut olet😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista on lähinnä se että miten moni tyttö haluaa tehdä niin? Ja mikä on motiivi?
Tottakai pojat/miehet ja jotkut tytökin tykkää näkemästään, mutta lataus on niin selvästi eroottinen että menee arkitilanteessa oudon puolelle.
Vai että vielä motiivi. Olisikohan ehkä se että nyt on kesä ja kuumat ilmat? Käytä joskus järkeäsi paukapää. Ja jos näet alaikäisten pukeutumisessa jotain "eroottista" niin ongelma on sinussa, pervo.
Käsi sydämelle, uskotko oikeasti tietyn tyylisten vaatteiden käytön johtuvan kuumuudesta? Een oikein usko. Silloin vaihtoehto olisi myös joku vähemmän eroottinen.
No aina esim kireät farkut on miehistä silmään miellyttäneet. Mutta kun se tehdään noin korostetu
Huomionhakuhan ko paljastelussa on tavoitteena ja sitä paljastelijat myös saavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan uskomatonta, miten typeriä monet vanhemmat on. Lapset saa pukeutua ihan miten vaan ja tehdä ihan mitä vaan. Mitään rajoja ei ole.
Kun itse olin teini-ikäinen kauan sitten, ei missään tapauksessa olisi voinut mennä kouluun niin paljastavissa vaatteissa mitä tänä päivänä. Minusta riittävä vaatetus (shortsit ja t-paita helteellä) takaa paremman opiskelurauhankin koululuokassa. Eivät kaikki teinipojat osaa aivan lungisti ottaa tyttöä, jonka rinnat pursuilevat niukan topin aukoista.
Eiväthän tytöt kuitenkaan halua, että heidän kehittyvään kehoonsa kiinnitettäisiin huomiota?
Heikko itsetunto peritty äidiltä, iidavainio-tyyliin
Tähänkin sama ihmettely: naisethan itse sanovat että eivät välitä seksistä läheskään niin paljon kuin miehet.
Ja inhoavat miesten huomiota.
Kuitenkin juuri naisten pitää olemukseltaan suorastaan tihkua seksiä aina ja kaikkialla?
Miesten taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Nämä menee hukkaan palstaida reille, turha noille on mitään selittää.
No... kyllähän sen tietää, minkälaisista kodeista tällaiset tytöt on.
Oma tyttäreni on 23-vuotias. Hän olisi halunnut mennä kouluun napapaidassa, mutta en antanut. Ei ole asiallista pukeutumista. Ei silloin, eikä nyt. Nyt kun hän on noin "vanha", niin hallitsee pukeutumisen, eikä juokse alasti kaduilla.
On se mun mielestä noloa jos pitää puoli alasti hillua koulussa.
Vierailija kirjoitti:
No ei oo ikinä ollu.
Ei ole ennen tarvinnut ,kun on osattu käyttäytyä ja ottaa muut huomioon.Silloin joskus vanhemmat vielä kasvattivat lapsiaan ja laittoivat rajoja.
Vierailija kirjoitti:
No... kyllähän sen tietää, minkälaisista kodeista tällaiset tytöt on.
tämä ja vahvasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitut olet😂
Ikävä kyllä olen. Ainakin toistaiseksi. Kielenkäytöstäsi voi kyllä päätellä, että omakin tyttösi kuuluu näihin hutsumaisiin pukeutujiin, jotka kerjäävät poikien huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vain perverssi ihminen häiriintyy siitä, että kesällä on teineillä shortsit ja toppi päällä. Entäpä jos pitäisit vanha kurppa omasta pukeutumisestasi huolen etkä ole joka käänteessä paheksumassa nuorisoa?
Aina vedetään tämä kortti. En ole tuo "kurppa" johon viittaat, mutta itsekin nuorena yläasteelaisena kauhistelin muiden tyttöjen seksuaalissävytteistä minipukeutumistyyliä. Ja nuoruudestani ei ole edes kauaa aikaa. Eli kyllä jotkut luokkatoverit sitä myös ihmettelevät, ei se että haluaisi nähdä säädyllisen näköistä pukeutumista ympärillään ikää katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitut olet😂
Ikävä kyllä olen. Ainakin toistaiseksi. Kielenkäytöstäsi voi kyllä päätellä, että omakin tyttösi kuuluu näihin hutsumaisiin pukeutujiin, jotka kerjäävät poikien huomiota.
Tsemppiä siihen pask ahommaan, vanhemmatkin ovat lapsen tasolla, siis "vanhemmat".
Hyvin oli lyhkäset minihameet ja pikkuruiset shortsit jo 70-luvulla kun olin yläasteella. Ei me pijat siitä traumoja saatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitut olet😂
Tsemppiä siihen pask ahommaan, vanhemmatkin ovat lapsen tasolla, siis "vanhemmat".
Tämä yksi maalaistorvelo lapsensa alastomuudesta nautiskeleva vinkuu täällä, voi vain kuvitella, varmasti kouvvolaa iho täynnä, siideriä vedetään kaksin käsin, muutama läväri, kiloja 150, lapsi vielä hoikka. aina saa nauraa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitut olet😂
Ei ole yhtään penskaa itselläni eikä tule. Ja kyllä sääliksi käy jos tollanen pervo on opettajana joka kutsuu teinityttöjä "hutsuiksi" ja kuvittelee että ne jotain poikien huomiota kerjäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista on lähinnä se että miten moni tyttö haluaa tehdä niin? Ja mikä on motiivi?
Tottakai pojat/miehet ja jotkut tytökin tykkää näkemästään, mutta lataus on niin selvästi eroottinen että menee arkitilanteessa oudon puolelle.
Vai että vielä motiivi. Olisikohan ehkä se että nyt on kesä ja kuumat ilmat? Käytä joskus järkeäsi paukapää. Ja jos näet alaikäisten pukeutumisessa jotain "eroottista" niin ongelma on sinussa, pervo.
Kuule kyllä niitä vähäpukeisia typyköitä on talvellakin. 39 asteen pakkasella takki auki "paidassa" joka hädin tuskin tissit peitti, ohuissa trikoopöksyissä.
Ongelma on kyllä ihan muualla kuin katsojassa.
Älä puhu pervo paskaa. Kuk
Suksi ***tuun pöhlö
Äitinä on palstapun kero äo 50, paino 150 kg, mitä voi odottaa?