Tykkäätkö harrastaa irtoseksiä?
Itse en kyllä ainakaan viimeksi tykännyt, mutta toisaalta tahtoisin vähän jotain, mutta en kestä uusia pettymyksiä. Eli ehkä joku kevyt suhde. N
Kommentit (61)
En muunlaista seksiä edes halua. Kerran erehdyin suhteeseen. Ei koskaan enää. Niin pitkään kuin helppoa irtopalaa baarista tarttuu mukaan kaikki on hyvin
Vierailija kirjoitti:
Ilman kondomia ja todistus negatiivisesta sukupuolitautitestistä, niin tykkään.
HIV-tartunta voi näky testissä vasta neljän kuukauden kuluttua tartunnasta.
Haluaisin irtoseksiä ison omaavan miehen kanssa, mutta en saa sitä. Mistä löytyisi? Mistä näkee että miehellä on iso?
Vierailija kirjoitti:
Varattujen rouvien kanssa kyllä!
Etkö pelkää saavasi turpiisi naisten miesten taholta?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta yhtään. Tässä muutaman vuoden sinkkuuden aikana olen joidenkin miesten kanssa harrastanut ja siitä ei kyllä jää kuin vitutus käteen. Homma on tyyliin 2 minuuttia, ravistus ja mies poistuu suihkuun ja rallattelee tyytyväisenä. Ei elettäkään, että edes yritettäisiin tuottaa naisellekin jotain iloa. Täysin turhaa touhua. Kunpa löytäisi elämänkumppanin, jonka kanssa sitä sitten voisi harrastaa.
Mulla tuli jotenkin huono olo sun puolesta. Miksi tehdä noin miehen puolesta? Itsellä ainakin jää se nautinto puolitiehen, jos nainen ei saisi kohtaamisesta juuri mitään.
M35
Viisi kertaa on ollut yhden illan juttu. Naisten ikiä muistelin niin 19, 36 ja 49 vuotiaat sekä kaksi 51 v rouvaa. Kolmea viimeistä panin paljaalla. Viimeisin viisykkönen oli oikea kone. Sain viisi kertaa samana yönä. Rouva ei ollut saanut kullia kahteen vuoteen ja kasteli kaikki vuodevaatteet squirtatessaan. Lie naapuritkin kuulleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat ovat täysiä aisureita tai muuten tyhmiä. Hakee se vaimo sen kullin ja huomion muualta jos kotona jää saamatta. Usean vuoden kokemuksella voin sanoa ettei helpompaa panoa ole kuin varattu nainen. Lisäksi ottavat suihin ja antavat panna kakkoseen ilman kumia kiimoissaan. Jos näet sormuksen iske heti kiinni. Eivätkä kysele perään vaikka tulisivat raskaaksi. Se cuck hoitaa lapsen elatuksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat ovat täysiä aisureita tai muuten tyhmiä. Hakee se vaimo sen kullin ja huomion muualta jos kotona jää saamatta. Usean vuoden kokemuksella voin sanoa ettei helpompaa panoa ole kuin varattu nainen. Lisäksi ottavat suihin ja antavat panna kakkoseen ilman kumia kiimoissaan. Jos näet sormuksen iske heti kiinni. Eivätkä kysele perään vaikka tulisivat raskaaksi. Se cuck hoitaa lapsen elatuksen
Joopa joo, trolli olet ja kaiken lisäksi inseli. Nyt jäit miettimään mikä paljasti sut inseliksi, mutta siinähän mietit.
Sen oon huomannut että hiljattain eronnut nainen on kiimoissaan. En tiedä mikä siinä on, jonkin asteinen tottuminen seksiin, edes huonoon parisuhteessa ja sitten ei edes sitäkään ole. Sitten oletkin yhtäkkiä vapaa tekemään mitä haluat ja kohtaat miehen joka osoittaa kiinnostusta. Siinä se kaite. Pätee varmaan myös miehiin. Itselläni ainakin oli eron jälkeen aivan järjetön tarve seksiin. Käteenkin tuli vedettyä todella paljon.
kyllä oikeasti on varattu nainen kaikkein helpoin, jos sillä vain tilaisuus.... työmatka tai mies matkalla yms. ei se mikään juttu tai toteutumaton fantasia ole. eikä vaadi mitään baarista löydettyä humalaista.... ja seksi ollut tosi kiihkeää ja kokeilevaa...572
Sillon kun harrastin 28-30v ja 40-42,v nautin älyttömän paljon. Tuli pantua +200 naista.
Kyllä pidän. En edes harrasta muuta kuin irtoseksiä. EN halua miestä roikkumaan pitkäksi aikaa. Pari päivää on sopiva aika. Jos on oikein kiva, niin viikko. Kiitos ei enempää. Haluan elää omaa elämääni, missä minä itse päätän mitä milloinkin teen. Aviossa oplevat miehet ovat siitä hyviä, että eivät jää roikumaan. Paitsi joskus joku haluaa pitempiaikaisen salasuhteen. Ei kiitos, vähempi riittää.
En. Olen parisuhteessa ollut yli 25 vuotta, ja seksiä jos halua, niin pyydän, ja nainti alkaa.
Ei kiinnosta mikään aikaa vievä tsättäily, tai muu baarissa pokailu, ja lämmittely yhden panon takia. Ei kiinnosta käyttää kondomia, tai käydä jossain testeissä, onko saanut jonkun kupan, joltain harpulta. Ei kiinnosta pelätä saako jonkun raiskaussyytteen, kun ei lupalappuja täytelty. Ja kaiken vaivannäön jälkeen akka onkin kuin lahna, ja erektio ei pysy.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen parisuhteessa ollut yli 25 vuotta, ja seksiä jos halua, niin pyydän, ja nainti alkaa.
Ei kiinnosta mikään aikaa vievä tsättäily, tai muu baarissa pokailu, ja lämmittely yhden panon takia. Ei kiinnosta käyttää kondomia, tai käydä jossain testeissä, onko saanut jonkun kupan, joltain harpulta. Ei kiinnosta pelätä saako jonkun raiskaussyytteen, kun ei lupalappuja täytelty. Ja kaiken vaivannäön jälkeen akka onkin kuin lahna, ja erektio ei pysy.
Oletpa epämiellyttävä tyyppi, joku kääkkä!
Irtoseksissä saa vain mies, yleensä nainen ei mitään. Fakta. Eli ei kiinnosta.
Parisuhteessa ollessani en. Mutta parisuhteiden välissä kyllä. Ei sitoumuksia, ei merkitystä, yllätyksellisyyttä ja vieraan kanssa vielä jännitystäkin. Halutuksi tulemisen tunne, oman viehätysvoiman testaaminen, voitto. Kyllä, pidän irtoseksistä.
N44
Nuorempana hyvinkin paljon irtosuhteita (ehkä 80-100 miestä) nyt 15 vuotta parisuhteessa, niin muuta en kaipaa. N38
Sen verran vähän tykkään etten ole koskaan kokeillut. Melkein koko teini-ikä eli 14v eteenpäin meni samassa suhteessa seksiessä ja myöhempinä opiskeluaikoina erottiin vähän täysikästymisen jälkeen. Siinä pari v ilman suhdetta ja seksiä, sitten kymmenisen vuotta suhteessa ja nyt kolmikymppisenä yksi lyhyehkö (reilu puolitoista vuotta) suhde jonka lopetin koska seksi liian tylsää ja sitä ihan liian vähän johtuen toisen toiveista.
Melkoisesti ehtinyt panna etenkin tuossa pisimmässä suhteessa, missä ihan parasta seksiä lähes joka päivä.
Nyt en tiedä mihin elämä vie tämän asian osalta, viimeisin ero on tosi tuore. Mutta en kuitenkaan aio irtoseksiä alkaa harrastamaan vieläkään. Muut nauttikoot siitä.
N33