Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö harrastaa irtoseksiä?

Vierailija
06.08.2025 |

Itse en kyllä ainakaan viimeksi tykännyt, mutta toisaalta tahtoisin vähän jotain, mutta en kestä uusia pettymyksiä. Eli ehkä joku kevyt suhde. N

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet on fossiilien rituaaleja.

Vierailija
22/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. Sinkkuna joskus olen päätynyt sellaista harrastamaan, mutta ei ole ollut kummoista. Kaipaan tunneyhteyttä ja sitä että kumppani välittäisi myös minun nautinnosta ja minusta ihmisenä, vaikka olisikin pelkkää seksiä. Tää ei ole toteutunut kenenkään kanssa joten en harrasta enää. 

Varsinkin kun mies luulee, että voi pyytää tekemään jotain mistä HÄN tykkää tai siirrellä sinua haluamaansa asentoon vaikka irtosuhteessa ei ole mitään velvollisuutta tehdä toisen mieliksi yhtään mitään. Käteen jää itselle vain käynti verikokeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman kondomia ja todistus negatiivisesta sukupuolitautitestistä, niin tykkään.

Sama, mutta kondomilla.

Vierailija
24/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rouvat lapin ruskassa ovat anteliaita 4 viikon päästä. Panen. 

Vierailija
25/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä naiset sanovat, että irtosuhteet eivät kiinnosta. Sitten tosielämässä sakset aukeaa nopeasti ja kondomin perään ei kysellä. Outoa.

Vierailija
26/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä naiset sanovat, että irtosuhteet eivät kiinnosta. Sitten tosielämässä sakset aukeaa nopeasti ja kondomin perään ei kysellä. Outoa.

Itse toimin näin jos vaikuttaa, että tilanteesta pääsee noin nopeiten pois.

Vierailija
27/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään. Tässä muutaman vuoden sinkkuuden aikana olen joidenkin miesten kanssa harrastanut ja siitä ei kyllä jää kuin vitutus käteen. Homma on tyyliin 2 minuuttia, ravistus ja mies poistuu suihkuun ja rallattelee tyytyväisenä. Ei elettäkään, että edes yritettäisiin tuottaa naisellekin jotain iloa. Täysin turhaa touhua. Kunpa löytäisi elämänkumppanin, jonka kanssa sitä sitten voisi harrastaa.

Vierailija
28/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa väittää noin. En tod. harrasta irtoseksiä.

Vierailija
29/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. Sinkkuna joskus olen päätynyt sellaista harrastamaan, mutta ei ole ollut kummoista. Kaipaan tunneyhteyttä ja sitä että kumppani välittäisi myös minun nautinnosta ja minusta ihmisenä, vaikka olisikin pelkkää seksiä. Tää ei ole toteutunut kenenkään kanssa joten en harrasta enää. 

Varsinkin kun mies luulee, että voi pyytää tekemään jotain mistä HÄN tykkää tai siirrellä sinua haluamaansa asentoon vaikka irtosuhteessa ei ole mitään velvollisuutta tehdä toisen mieliksi yhtään mitään. Käteen jää itselle vain käynti verikokeessa.

Niinkuin miksi pitää ruveta siirtämään vierasta ihmistä, ei voi kysyä, että menetkö tohon? Tai ehkä kysyy, mutta kieltäytymistä ei oteta kuuleviin korviin.

Vierailija
30/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin miksi pitää ruveta siirtämään vierasta ihmistä, ei voi kysyä, että menetkö tohon? Tai ehkä kysyy, mutta kieltäytymistä ei oteta kuuleviin korviin.

Olin pitkään parisuhteessa niin unohdin, että kaikki miehet eivät todellakaan kunnioita naisen rajoja.

Vierailija
31/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se voisi olla miellyttävää jos mies herättäisi jotain haluja, mutta kohdallani näin ei ole päässyt käymään.

Vierailija
32/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin, mutta kun naiset näkevät minut kokovartalokyrpänä ja keskittyvät vain siihen. itse toivoisin myös tunnetta ja läheisyyttä.

Vierailija
33/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole koskaan kokeillut irtoseksiä. Minulla on viimeisten 30 vuoden aikana ollut vain kaksi kumppania ja sitä ennen oli lukiossa yksi. 

Vierailija
34/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en osta irtokarkkeja.

Vierailija
35/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Rakastan seksiä, mutta vakisuhteessa tai parisuhteessa. Ei kiinnosta mitkään random miehet, enkä oikein osaa sellaisten kanssa rentoutua. Tämä taas johtaa siihen, etten itse saa.

Vierailija
36/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Piste! Tarvitse isoa kullia ja irtosuhteissa se on täysin arpapeliä, että mitä sieltä baarituttavuuden housuista löytyy. Välillä on ollut monsterikyrpiä, mutta valitettavan usein jotain grillimakkaran ja prinssinakin välimaastosta. Tämän vuoksi lopetin irtosuhteet.

Vierailija
37/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en osta irtokarkkeja.

Kiitos tiedosta. Montako kertaa ajattelit tätä hokea?

Vierailija
38/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole jakorasia.

Tätä en kyllä tajua.

Nautin kosketuksesta ja seksistä suunnattomasti, mutta en halua minkäänlaista parisuhteen tapaista. En jaksa suhteen mukanaan tuomia tunteita, aikatauluja, toisen huomioonottamista kaikissa asioissa tai arkea, vaikka suhteessakin toki omat hyvät puolensakin on.

Tapaan jonkun, nautimme toisistamme kerran tai useammin, sitten jatketaan omissa elämissämme eteenpäin. Kumpikin osapuoli antaa ja saa jotain mitä tarvitsee. Tekeekö se minusta jakorasian?

N40

Vierailija
39/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana tykkäsin ja melko paljon tulikin harrastettua, mutta en enää harrastaisi. Näin jälkeen päin olen tajunnut, että syyni moniin kertoihin olivat väärät, vaikkakin paljon hyviä kumppaneita ja mukavia kokemuksia olikin.

Saanko kysyä mitkä väärät syyt olivat kyseessä? Itselläni traumat, hyväksynnän haku, ja, mikä erikoisinta, hain näin turvaa. Tätä turva-asiaa on vaikea selittää, koska se on niin ristiriitaista. Ainoastaan tietäjät tietää.

Vierailija
40/61 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli harrastettua paljonkin, koska vietti on ollut nuoresta lähtien aika kova. Olen ollut myös lyhyemmissä ja pidemmissä suhteissa.

Olen oppinut, että kuitenkin parasta ja antoisinta itselleni on seksi parisuhteessa sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa voimakas viestit kohtaa ja mies on myös kokeilunhaluinen. Irtoseksissä se syvyys, johon parisuhteessa lopulta parhaimmillaan voi päästä jää puuttumaan. Nykyään mulla on onneksi myös, joka on yhtä halukas kuin minäkin, tykkää kokeilla kivoja vähän kinkyjäkin juttuja välillä ja homma toimii meillä

aivan älyttömän hyvin. Ei ole reilussa parissa vuodessa perusjyystöstä tietoakaan, eikä tästä suhteesta tuskin koskaan semmoista pystyis tulemaankaan. Lisäksi mies on ihastuttavan hyvin varusteltu. Tiedän olevani onnekas. 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan