Hyvän miehen löytäminen on kuin neulan löytämistä heinäsuovasta. Mahdotonta
Kommentit (73)
Sinun pitää olla riittävän hyvä magneetti, että neula löytyy.
Sama naisten suhteen. Olen jo lähes luovuttanut. Toki silmät ovat auki, mutta aloitteista olen luopunut. Tulkoot sitten kotoa hakemaan, joutaapa tämä sukulinja muuten päättymäänkin.
Anna heinien kuivaa ja sitten polta ne. Kerää jäljelle jäänyt neula.
En ehdi, viitsikään olla jatkuvasti saatavilla. Kullikin hollettava joskus.
Vierailija kirjoitti:
laske rimaa
Eli tarkoitatko, että jos nyt etsii hyvää miestä, pitäisikin alkaa etsiä ei-niin-hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Tee aloite. Voit yllättyä.
Mutta kenelle? Jos hän ei kerran löydä ketään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laske rimaa
Eli tarkoitatko, että jos nyt etsii hyvää miestä, pitäisikin alkaa etsiä ei-niin-hyvää?
Suurin piirtein niin. Hyvä on suhteellinen käsite. Laskemala rimaa hyväksyt hyväksi mieheksi vähemmän täydellisen.
Tuskin itsekään olet täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laske rimaa
Suurin piirtein niin. Hyvä on suhteellinen käsite. Laskemala rimaa hyväksyt hyväksi mieheksi vähemmän täydellisen.
En siis ollut ap, mutta miten se riman laskeminen oikein tapahtuu? En ainakaan itse pystyisi tuntemaan mitään seksuaalista tai romanttista ihmiseen, joka ei tunnu oikealta, ja jos toisen kanssa ei tunne olevansa samalla aaltopituudella, niin sitten ei ole. Eihän mikään kiinnostus voi syntyä vain päättämällä kiinnostua muista - joko on kiinnostunut tai sitten ei. Pystyisitkö muka itse seurustelemaan ihmisen kanssa, jonka kanssa et oikeastaan haluaisi olla?
Samoin se on myös toisinpäin. Kerronpa oman tarinani. Tutustuin töiden kautta naiseen, joka ei ollut ainoastaan henkeäsalpaavan kaunis, vaan myös todella mukava ja empaattinen. Semmoinen täyden kympin persoona. Jos olisin uskaltanut, olisin pyytänyt häntä vaikkapa kahville, mutta pidin pakkeja niin todennäköisinä, että luovuin ajatuksesta. Kolleganani oli tuolloin reippaasti ylipainoinen mies, tukka päässä, muttei muuten minkään näköinen. Vastuuntuntoinen ja hyvä tyyppi kuitenkin. Semmoinen rehti perusjamppa. Näin tämän jampan aika ajoin puheisilla kyseisen kaunottaren kanssa, mutta kun sain kuulla heidän alkaneen seurustella, tunsin kuumaa ja kylmää yhtä aikaa. Hemmetinmoinen mielipaha on vieläkin siitä, etten saanut aikanaan suutani auki.
M
Joskus Kekkosen aikaan tanssilavalla oli viisi tarjokasta, niin niistä valittiin yksi. Naimisiinmenoa alettiin miettiä, kun oli lapsi ensin tehty.
Polta se heinäkasa ja seulo tuhkat.
Koita perse edellä, se tepsii sitä neulaa etsiessäkin.
Haluaisin itsekin tietää mitä tämä "riman laskeminen" on?
Edellinen johon olin, olen edelleen, aivan rakastunut ja valmis vaikka mihin oli tavallinen hieman ylipainoinen tyhjätaskuduunari jolla ei tukkaan kasvanut. Ei se mua sit halunnutkaan vaikka antoi ymmärtää mutta edelleen inisee netissä naisille kun hän ei kenelläkään kelpaa???
Mä kyllä pidin häntä aivan täydellisenä kaikkine epätäydellisyyksineen. Niinkuin laulussakin sanotaan "en tahdo jumalaa, tahdon ihmisen heikkouksineen".
Sit kun joku vielä kertoisi miten tän sydänsurun saa käännettyä pois kun tuota miestä en tule saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Samoin se on myös toisinpäin. Kerronpa oman tarinani. Tutustuin töiden kautta naiseen, joka ei ollut ainoastaan henkeäsalpaavan kaunis, vaan myös todella mukava ja empaattinen. Semmoinen täyden kympin persoona. Jos olisin uskaltanut, olisin pyytänyt häntä vaikkapa kahville, mutta pidin pakkeja niin todennäköisinä, että luovuin ajatuksesta. Kolleganani oli tuolloin reippaasti ylipainoinen mies, tukka päässä, muttei muuten minkään näköinen. Vastuuntuntoinen ja hyvä tyyppi kuitenkin. Semmoinen rehti perusjamppa. Näin tämän jampan aika ajoin puheisilla kyseisen kaunottaren kanssa, mutta kun sain kuulla heidän alkaneen seurustella, tunsin kuumaa ja kylmää yhtä aikaa. Hemmetinmoinen mielipaha on vieläkin siitä, etten saanut aikanaan suutani auki.
M
Se tyyppi oli hänen tyyppiään, et sinä. Tai sitten hän kelpuuttaa kenet tahansa, joka huomioi hänet.
Lyhennä se kilometrin mittainen vaatimuksista edes 500m mittaiseksi. Jos nainen ei saa miestä niin se johtuu pelkästään naisen omista vaatimuksista miestä kohtaan. 3/10 naisen pitää hyväksyä olevansa se vain kolmonen ja lopettaa vaatimasta vähintään 8/10 miestä ja hyväksyy että ansaitsee vain sen kolmosen miehen, korkeintaan vitosen miehen jos tuuri käy ja mies haluaa pariutua noin paljon alaspäin (mihin naiset ei suostu)
Nainen vaatii aina parempaa miestä kuin mitä itse on naisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laske rimaa
Nainen on aina kaikella tapaa täydellinen!!!
Vierailija kirjoitti:
Sama naisten suhteen. Olen jo lähes luovuttanut. Toki silmät ovat auki, mutta aloitteista olen luopunut. Tulkoot sitten kotoa hakemaan, joutaapa tämä sukulinja muuten päättymäänkin.
Missä asut?
Voisin tulla, ei mua kotonakaan kukaan odottele. Ja ihan hyvä ja lempeä nainen oon.
Rima kannattaa pitää korkealla. Itselleni kelpasi vain täydellinen minulle, muuhun en olisi tyytynyt. Sellainen löytyi, eikä mennyt turhaa aikaa alta riman tyyppien kanssa.
laske rimaa