ENSKAT Tiistaihin
Eiliset löytyy täältä:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9972514&p=2&tmode=1&smode…
Kommentit (23)
Kauheeta, kun ei oo moneen päivään kerinnyt nettiin. Tuntuu, että koko ajan on ihan hirvee kiire. Vierotusoireita tulee, kun ei pääse enskojen juttuja lukemaan.
Ihan pikaseen selasin viime viikonlopun ja tän viikon alun pinot läpi ja ei yllättäen jäänyt paljookaan juttuja mieleen.
Sen verta jäi, että Ossen typy oli päättänyt lähteä liikenteeseen. Aikas varhain :) Ihana, kun olitte molemmat niin ylpeitä omasta pienestä :)
Naperolle paljon onnea hoitoihin. Mulle tuli ihan hirveen hyvä mieli, kun luin, että pääsettekin jo heti alottamaan hoidot. Kohta sustakin tulee tonska ja pääset kasvattelemaan massua Q:n ja Marikan kanssa :)
Ihanaa, että oli Q:lla ja Marikalla hyviä ultrauutisia. Mahtavaa varmasti nähdä se pikkuruinen vauvan alku siellä köllöttelemässä. Ja Marikalle olikin jo masu pullahtanut esiin :) Voih! Mäkin haluisin masun.
Hienoa, että Jennin D on nyt päässyt paremmin soseiden makuun. Eiköhän se tosta sitten lähde rullaamaan. Kohta on toivottavasti syömistaistelut muisto vain. Hyvä, että uskalsit mennä sanomaan naapurille suorat sanat. Toivottavasti tajus.
Bejpille pikaista paranemeista. Ikävää, kun jutuu olemaan kipeenä.
Auroran Oliverhan kasvaakin vauhdilla. Joona oli 2kk ikäsenä 5745g ja 59cm (syntymämitat:3245g ja 50cm).
Milli ja Aksu palasivat lomalta. Kiva, kiva! Ihania kuvia Aksusta. Tsemppiä muuttoon!
Söpöisiä kuvia oli muistakin vauvoista laitettu.
Sasu sai hienon nimen :)
Torstaina tulee taas yhdestä ensikosta vuoden ikäinen, kun Matias täyttää vuoden :) Eikös mennyt aika ihan siivillä? Vuosi sitten meillä oli Kissankellon kanssa isot mahat ja ooteltiin, että millonkas olis mun vuoro lähteä synnärille. Nyt ne on molemmat masuvauvat jo taaperoita ja kasvavat kauheeta vauhtia. Ei voi enään vauvaksi kutsua.
Sitten vähän omia kuulumisia:
Joonalla on antibioottikuuri, kun sillä todettiin maanantaina korvatulehdus :( Jonsku on ollut keskiviikkoillasta asti kipee. Tosi räkänen ja lämpöä on ollut vaihtelevasti. Nyt alkaa pikkuhiljaa paranemaan. Vieläkin silti sitä limaa tulee ihan hirveesti. Tää olikin sitten ihan eka korvatulehdus Jonskulla.
Joona ja isi olivat perjantaina ja lauantaina anoppilassa. Minä jäin kotiin tekemään kouluhommia ja kävin pe iltana vähän tyttöjen kanssa ulkona. Oli tois kiva, kun en oo kahteen vuoteen missään käynyt. Tanssittiin ja pidettiin hauskaa. Oli se kumminkin aika raskasta. Ei ihan heti tarvii lähtee uudestaan. Onneksi säästyin krapulalta. Ällötti vaan ne tupakan hajuset vaatteet aamulla.
Amy, Joona oli kans joku 3kk, kun putosi meidän sängyltä. Kova itku siitäkin tuli, mutta ei muuta.
Muuta en nyt tähän hätään muista, kun tosiaan ihan pikaseen kävin pinot läpi. Jäi kyllä sellanen olo, että jotain vielä piti laittaa... No huomenna uudestaan.
Hyvää yötä!
pesukarhu ja Jonsku 11,5kk
Burdellahan oltiin sairasteltu eikä bejpillä. Pikaiset paranemistet siis oikeaan osoitteeseen.
Jotain vielä...
MiaMikin Ida pääsi soseiden makuun. Ne ekat ilmeet oli kyllä ihan mahtavia, kun Jonskukin vaan pyöritteli mössöä suussaan ja ihmetteli, että mitäs tälle pitäis tehdä :). Ja oli se hassua ruokkia vauvaa jollain muulla kuin maidolla.
Hyvä että Viiperon Aleksin masuongelmiin on saatu edes jotain selvyyttä. Toivottavasti pian masuvaivat kaikkoaisivat.
Nyt meen...
Mun piti vihdoin ja viimein tulla kirjottelemaan tänne, kun on jo vähän parempi olo, jne... Mutta toi viiperon allergiaoire juttu jäi vaivaamaan mieleen niin, että aivot on ihan nollassa. Meillä nimittäin on Heidillä ollu aina punottava peppuvako, vaikka mitä rasvaa tms. olis sinne laittanu... ja kakkakin on useimmiten ollu vihreetä. Paukkujakin irtoo kiitettävästi ja nyt mulle tuli semmonen olo, että " apua.. onko heidi allerginen jollekki ja enkö mä oo tajunnu sitä" . :/ Hitto.
Ja mua ärsyttää kun ei päästä huomisille treffeille. Olis ollu niin kiva nähdä teitä kaikkia, varsinkin ku ollaan yli viikko oltu kutakuinki kotona vaan sairastamassa. :(
Plääh. Jospa mä huomenna koittaisin uudelleen tätä " palstalle paluuta" .
Burde ja Heidi 6kk (jolle muuten puhkes eilen 1. hammas!)