Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi 2025

Vierailija
06.08.2025 |

Tutut etsiväneropatit Janne KatajaJenni Poikelus ja Benjamin ovat vuoden vanhempia, viisaampia ja etenkin valmiimpia hyppäämään arvausten valtamereen yhdessä vierailevien etsivävahvistusten kanssa. Koko perheen suosikkiohjelma palaa MTV Katsomoon ja MTV3-kanavalle lauantaina 6.9. klo 19.30.

Vierailevina etsivinä nähdään aiempina kausina hahmopukujen alta paljastuneet Mikko Silvennoinen, Viki ja Köpi, Niko Saarinen, Gogi Mavromichalis, Lenni-Kalle Taipale, Veronica Verho, Atte Kilpinen, Nelli Matula, Paula Noronen, Juuso Karikuusi, Kiti Kokkonen ja Sami Hedberg. Vierailevan etsivän pesti ei ole helppo, sillä he lähtevät arvailuun joka viikko puhtaalta pöydältä, vailla tietoa aiempien viikkojen tapahtumista. Joskus se toki tuntuu olevan hahmojen tunnistamisessa jopa etu, että taakkana ei ole vanhojen vihjeiden painolastia.

Etsivät saavat uudella kaudella myös ennennäkemätöntä valtaa, sillä heidän pöydälleen on tuotu Poista maski -nappi, jota he saavat painaa kerran kauden aikana, mikäli ovat yhteistuumin aivan varmoja siitä, kuka maskina takana on. Mikäli he arvaavat oikein, joutuu kyseinen hahmo poistamaan maskinsa välittömästi. Jos arvaus puolestaan on väärin, pääsee hahmo suoraa jatkoon kulkematta äänestyksen kautta.

Pelastakaa Lasten Joulu -jakso tuo kolme jouluista hahmoa lavalle.

Tutustu tulevan kauden uusiin hahmoihin yksi heistä on aiemmin mukana ollut henkilö!

https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/71284758

Mielenkiintoisia hahmoja näyttää olevan mukana!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Masked Singer Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1599)

Vierailija
1541/1599 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miten parasta viihdettä. Tiesin heti kun Tiina tänään ruudussa että täällä nää kaiken maailman marjatat kiehuu kateudessa. Voi voi, kyllä keljuttaa varmasti nyt näitä oman elämänsä sankareita kun itse ei mihinkään pääse ja toinen elää isolla persoonalla elämäänsä. Selviytymistä ja tsemppihaleja;)

Vierailija
1542/1599 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkki esitti sen.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1599 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun ehdotettiin esittikö Pierumies Annies Songin....

Vierailija
1544/1599 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli vähän outo sattuma, että kameleontti tippui sopivasti vasta sitten kun kaikki 5 jäsentä oli saanu esiintyä

Vierailija
1545/1599 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis merenneudin mies pitää kasvit hengissä=Apulanta eli Toni Virtanen eli Jannika B se on. Aiemminkin oli vihje mikä liittyi Apulannan Hauki biisiin.

Jannika kyllä rakastaa puhua Tonista

Vierailija
1546/1599 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla. Nordman on tosi lyhyt.

Vierailija
1547/1599 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai voisi olla Saimi Hoyer

Vierailija
1548/1599 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka putosi eilen

Vierailija
1549/1599 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli myös putouksesta.

Vierailija
1550/1599 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli myös putouksesta.

Nicklas Pohjola?

Vierailija
1551/1599 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merenneito: Jannika B, 

Hai; Sonja Kailassaari,

Papparainen; Jarkko Tamminen,

Pierumies; Sebastuan Rejman

Vierailija
1552/1599 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierumies on Aku Hirviniemi,ääni paljastui eilisestä jaksossa

Vierailija
1553/1599 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparainen on XL5 se Mika. Selvästi hän.

Vierailija
1554/1599 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Hai olla sekä Sonja Kailassaari että juontajaparinsa Janne Grönroos kun välillä kuuluu sitä miesääntäkin.

Vierailija
1555/1599 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparainen vois olla Kari Ketonen. Eilinen Kung Fu -esitys vois viitata hänen judotaustaansa. Musteläiskätesteistä en tiedä mutta on itse koulutukseltaan psykoterapeutti. En tiedä silti sopiiko ääni hänelle.

Toisaalta Pirkka-Pekka Peteliuskin oli ihan hyvä veikkaus...

Vierailija
1556/1599 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tähän ohjelmaan voisi tulla maskin sisälle esiintymään mieskuoro. 

Taidanpa lopettaa mokoman katselun. Eilen paljastunut temppu oli typerääkin typerämpi, mutta lopettamiseni johtuu siitä, että ohjelmassa on kauhea meteli. Ile yrittää saada äänensä kuuluviin taustahälyn takaa huutamalla. Muutenkin melkoista jahkaamista koko ohjelma. 

Arvaajat mokeltavat: Nyt tiedän! Tämä henkilö on ... sitten varttitunnin sepustus alkaen ties mistä ja arvaaja luettelee siinä ohessa kaikki tuntemansa henkilöt. Ei tarvitse olla edes yleisesti tunnettujakaan. Lopuksi sanotaan: Niin tämä on Pilvi Hämäläinen/Saara Aalto tai joku muu, jota on arvattu jo kymmeniä kertoja. 

Vierailija
1557/1599 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä jakso oli väkisin pitkitetty. Paula Noronen esiintyi ja pudonnutta haastateltiin todella pitkään.

En voi sietää tätä Norosta. Sen puhekin on karseaa kuunnella.

o.joutsen
1558/1599 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierumies on Sebastian Rejman

Papparainen on Jarkko Tamminen

Merenneito on Jannika B

Hai on Lina Schiffer

Vierailija
1559/1599 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että miten parasta viihdettä. Tiesin heti kun Tiina tänään ruudussa että täällä nää kaiken maailman marjatat kiehuu kateudessa. Voi voi, kyllä keljuttaa varmasti nyt näitä oman elämänsä sankareita kun itse ei mihinkään pääse ja toinen elää isolla persoonalla elämäänsä. Selviytymistä ja tsemppihaleja;)

Kuka täällä on kiehunut kateudesta? Kukaan Ile mitään sanonut muuta kuin että ärsyttävä minä minä minä -eukko😃

Vierailija
1560/1599 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta sitten USAn masked singerissä hahmo paljastui Paul Ankaksi. Sitten kummasteltiin että kuka tuo vanha ukkeli on. Nimi ei sanonut mitään alle viisikymppisille. Nyt minulle kävi samoin Suomen masked singerissä. Maskin poistamisen jälkeen nimi Miska Haakana ei sano minulle yhtään mitään. Miksi ohjelmaan valitaan tuntemattomuuksia, alkaako oikeat julkkikset loppua. Tai sitten tunnetut laulajat/näyttelijät/jne ei halua ohjelmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme