Masked Singer Suomi 2025
Tutut etsiväneropatit Janne Kataja, Jenni Poikelus ja Benjamin ovat vuoden vanhempia, viisaampia ja etenkin valmiimpia hyppäämään arvausten valtamereen yhdessä vierailevien etsivävahvistusten kanssa. Koko perheen suosikkiohjelma palaa MTV Katsomoon ja MTV3-kanavalle lauantaina 6.9. klo 19.30.
Vierailevina etsivinä nähdään aiempina kausina hahmopukujen alta paljastuneet Mikko Silvennoinen, Viki ja Köpi, Niko Saarinen, Gogi Mavromichalis, Lenni-Kalle Taipale, Veronica Verho, Atte Kilpinen, Nelli Matula, Paula Noronen, Juuso Karikuusi, Kiti Kokkonen ja Sami Hedberg. Vierailevan etsivän pesti ei ole helppo, sillä he lähtevät arvailuun joka viikko puhtaalta pöydältä, vailla tietoa aiempien viikkojen tapahtumista. Joskus se toki tuntuu olevan hahmojen tunnistamisessa jopa etu, että taakkana ei ole vanhojen vihjeiden painolastia.
Etsivät saavat uudella kaudella myös ennennäkemätöntä valtaa, sillä heidän pöydälleen on tuotu Poista maski -nappi, jota he saavat painaa kerran kauden aikana, mikäli ovat yhteistuumin aivan varmoja siitä, kuka maskina takana on. Mikäli he arvaavat oikein, joutuu kyseinen hahmo poistamaan maskinsa välittömästi. Jos arvaus puolestaan on väärin, pääsee hahmo suoraa jatkoon kulkematta äänestyksen kautta.
Pelastakaa Lasten Joulu -jakso tuo kolme jouluista hahmoa lavalle.
Tutustu tulevan kauden uusiin hahmoihin yksi heistä on aiemmin mukana ollut henkilö!
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/71284758
Mielenkiintoisia hahmoja näyttää olevan mukana!
Katso lähetysajat : Masked Singer Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1615)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierumies on Tomi Metsäketo, ilman noita valtavia lihaksia:)
Toi Metsäketo ei lausu italiaa noin hyvin. Painotukset. Pehmeät äänteet.
Tomi Metsäketo puhuu italiaa ja on opiskellut italialaisen laulunopettajan opetuksessa 10 vuotta.
Tunnistaa silti suomalaisiksi kun laulaa. Suomiaksentti.
Minä olen varmasti ainoa, jonka mielestä Paula ei ole ollenkaan hauska.
Saadaanko huomiseksi Jalotiina uutinen Iltapäivälehtien?
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Paula on raivostuttava.
Huomenna Iltapäivälehdet ovat täynnä Jalotiinaa.
Se siitä yleisöäänestyksestä. Tuskin koko portion boys kööri on ollut joka kerta odottamassa mahdollista pudotusta takahuoneessa.
Miksi tuo paljastettu nainen on hysteerinen?
Huiputusta, petkutusta!
Miten bändi voi olla HAHMO?
Tämä lopputulos todistaa, että putoajat on ennalta päätetty, kun Portion Boys paljastui juuri sen jälkeen kun kaikki olivat vuorollaan saaneet olla hahmona. Kukahan olisi kameleonttina ollut ensi viikolla?
No tottakai jalotiina tulee ensimmäisenä helikopterina lavalle ruman ja kovan äänensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se siitä yleisöäänestyksestä. Tuskin koko portion boys kööri on ollut joka kerta odottamassa mahdollista pudotusta takahuoneessa.
Tämähän nauhoitetaan muutamassa päivässä.
Benjamin on ollut alkukauden punainen. Nyt sillä on sen ominaisuudet päällä rakoilevaa ruskeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän nauhoitetaan muutamassa päivässä.
No aika paljon vaadittu et muutamankin päivän päivystäis ja niinku joku kirjoitti, putoaminen sattu sopivasti kun kaikki bändin jäsenet käyneet esiintymässä.
Vierailija kirjoitti:
Olet. Paula on ihana!
Olipa kiusallista tuo kaakattaminen.
Benjaminiltakin kuoriutui rusketus.
Eli Tiina jaksossa 7, Kenraali jaksossa 8, ja Aapo tässä jaksossa. Missäs jaksoissa muut lauloivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet. Paula on ihana!
Ihana voi olla, mutta nyt puhuttiin hauskuudesta.
Huomatkaa että Sara on tosi pitkä. 185cm !