Masked Singer Suomi 2025
Tutut etsiväneropatit Janne Kataja, Jenni Poikelus ja Benjamin ovat vuoden vanhempia, viisaampia ja etenkin valmiimpia hyppäämään arvausten valtamereen yhdessä vierailevien etsivävahvistusten kanssa. Koko perheen suosikkiohjelma palaa MTV Katsomoon ja MTV3-kanavalle lauantaina 6.9. klo 19.30.
Vierailevina etsivinä nähdään aiempina kausina hahmopukujen alta paljastuneet Mikko Silvennoinen, Viki ja Köpi, Niko Saarinen, Gogi Mavromichalis, Lenni-Kalle Taipale, Veronica Verho, Atte Kilpinen, Nelli Matula, Paula Noronen, Juuso Karikuusi, Kiti Kokkonen ja Sami Hedberg. Vierailevan etsivän pesti ei ole helppo, sillä he lähtevät arvailuun joka viikko puhtaalta pöydältä, vailla tietoa aiempien viikkojen tapahtumista. Joskus se toki tuntuu olevan hahmojen tunnistamisessa jopa etu, että taakkana ei ole vanhojen vihjeiden painolastia.
Etsivät saavat uudella kaudella myös ennennäkemätöntä valtaa, sillä heidän pöydälleen on tuotu Poista maski -nappi, jota he saavat painaa kerran kauden aikana, mikäli ovat yhteistuumin aivan varmoja siitä, kuka maskina takana on. Mikäli he arvaavat oikein, joutuu kyseinen hahmo poistamaan maskinsa välittömästi. Jos arvaus puolestaan on väärin, pääsee hahmo suoraa jatkoon kulkematta äänestyksen kautta.
Pelastakaa Lasten Joulu -jakso tuo kolme jouluista hahmoa lavalle.
Tutustu tulevan kauden uusiin hahmoihin yksi heistä on aiemmin mukana ollut henkilö!
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/71284758
Mielenkiintoisia hahmoja näyttää olevan mukana!
Katso lähetysajat : Masked Singer Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1636)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin saadaan taviskausi? Olisi enemmän haastetta tuomareillakin arvailla, nyt liian helppoa.
Ei kai se taviskausi mitenkään erottuisi ainakaan tällä palstalla. Jokaista maskin riisunutta osallistujaa kun kommentoidaan siten, että koskaan ei olla kuultu, ei luettu, saati nähty.
Muistuttaa itseäni siitä, kun amerikkalainen yleisö reagoi Paul Ankaan tyylillä "kukas hitto tämä on?".
Ei yllätä tuo. Ne jotka kommentoivat someen äänekkäästi, eivät ole niitä fiksuimpia.
Aika ylimielinen oli tuo Miska. Ihan kuin kaikkien tulisi tuntea juuri hänet. 😄
Ja onneksi Matula oli vain vierailevana - jotenkin rasittava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ollut tämän Miskan huumoria?
Mikä se lehdessä ollut paljastus oli? Ei näkynyt tämän illan jaksossa mitään erikoista.
Jaa että hänen isoisäsä toi vankilatatskat suomeen? Tuskin sentään.
Olen nyt tuutannut koko illan sitä, että Papparainen on Mikael Gabriel.
Olisihan se hienoa, jos näin olisi. Aiemmin nämä minun "varmat", joiden vihjeitä olen googlettanut huolella, ovat aina menneet pieleen.
Toki jonkun Korisevan ja Veskun tunnistaa kaikki, minäkin. Tarkoitan niitä haastavampia.
Papparainen on huippu! Mun mielestä Jarkko Tamminen. Jossain kappaleessa kuulosti ihan Jarkon ääneltä. Ja Jarkko osais vetää ton roolin. Ja hahmo on vähän kumarassa koko ajan eli pituus täsmäis. Vihjeetkin sopii: Saa rahaa puhumisesta, on esiintynyt jo lapsena, on uuden edessä eli tekee lauluillan omalla äänellään eikä imitoiden.
Mutta noi sukulaisvihjeet on arvoitus. Kuka siis on oikeasti tuonut musteläiskätestin Suomeen? Täällä montaa eri tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin saadaan taviskausi? Olisi enemmän haastetta tuomareillakin arvailla, nyt liian helppoa.
Ei kai se taviskausi mitenkään erottuisi ainakaan tällä palstalla. Jokaista maskin riisunutta osallistujaa kun kommentoidaan siten, että koskaan ei olla kuultu, ei luettu, saati nähty.
Muistuttaa itseäni siitä, kun amerikkalainen yleisö reagoi Paul Ankaan tyylillä "kukas hitto tämä on?".
USAssa on niin paljon julkkiksia että lienee mahdoton tietää.
Nyt puhuttiinkin musiikkimaailman merkittävästä historiasta. Uranuurtajasta 50-luvulta lähtien.
Paul Ankan biisit ovat klassikkoja, jotka kaikki tuntevat.
Vierailija kirjoitti:
Papparaisen musteläiskä viittaa vankilatatuointeihin. Se on Miklu.
Kuka on Miklu, kertoisko joku tyhmälle.
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto olis ilman Meriä päässyt todella pitkälle
Onko se Meri joku Ike Turner? Tuskin sentään.
Saara on sellainen, josta on vaikea tykätä. Laulaa kyllä osaa, mutta niin osaavat miljardit muutkin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papparaisen musteläiskä viittaa vankilatatuointeihin. Se on Miklu.
Kuka on Miklu, kertoisko joku tyhmälle.
Mikael Gabriel. Etkä ole tyhmä. Minä olin epätarkka viestinnässäni. Pahoittelen.
Eikä tuohon kukaan muu usko kuin minä. :D
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä Matulasta. Joku ärsytti, en oikein tiedä mikä, oliko se korkea ääni, ilmeet, puhui muiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Papparainen on huippu! Mun mielestä Jarkko Tamminen. Jossain kappaleessa kuulosti ihan Jarkon ääneltä. Ja Jarkko osais vetää ton roolin. Ja hahmo on vähän kumarassa koko ajan eli pituus täsmäis. Vihjeetkin sopii: Saa rahaa puhumisesta, on esiintynyt jo lapsena, on uuden edessä eli tekee lauluillan omalla äänellään eikä imitoiden.
Mutta noi sukulaisvihjeet on arvoitus. Kuka siis on oikeasti tuonut musteläiskätestin Suomeen? Täällä montaa eri tietoa.
Ei kukaan yksittäinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ollut tämän Miskan huumoria?
Jotenkin vähä-älyistä ettei tuollaista tajua. Vieläkin vähä-älyisempää on puhua selkeästä huumorista "tosiasiana" eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä Matulasta. Joku ärsytti, en oikein tiedä mikä, oliko se korkea ääni, ilmeet, puhui muiden päälle.
Salkkareissa ei osannut edes näytellä, kusi noussut päähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Nelli on ihan jees. :D
Haastatteluissa on mukavanoloinen ja huumorintajuinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa ei osannut edes näytellä, kusi noussut päähän?
Nyt on jo kyllä sakeaa settiä.
Kerrotko milloin ja missä jaksoissa Nelli Matula on näytellyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Aallossa on huonoa vain se, että hän on täynnä itseään. Muistan yhä jonkun haastattelun, jossa hän suurin piirtein syytti suomalaisia "väärin äänestämisestä" (kun ei itse voittanut kilpailua). Ja jossain toisessa haastattelussa suurin piirtein haukkui Suomen asuinmaana.
Jopa Tarja Turunen on vähemmän diiva.
Miksi jaarittelet täällä Saara Aallosta? Paljastunut artisti oli Jannika B.
Mansikki paljastui Haakanaksi. Mitä itse höpiset?
USAssa on niin paljon julkkiksia että lienee mahdoton tietää.