Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten lähettämät beaver rubbing-videot

Vierailija
06.08.2025 |

Aina puhuttaan vaan miesten naisille pyytämättä ja yllättäen lähettämistä dick piceistä. Itse en ainakaan ole koskaan sellaista naiselle lähettänyt ilman pyyntöä, mutta sen sijaan KIK:issä kaksi naista on lähettänyt minulle videon masturboinnistaan. Toki ne liittyivät seksiseuran hakuun, mutta aika yllättynyt olin silti. Naiset olivat minua n. 15 v nuorempia, mutta kumpikin oli ikävä kyllä niin lihava, etten lämmennyt lähemmälle tuttavuudelle.

T. Alfa-Oraakkeli

Oletko lähettänyt / vastaanottanut kuvia sukuelimistäsi vastakkaiselle sukupuolelle?

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et painanut kumpaakaan, älä käytä alfa-oraakkeli nimimerkkiä!

Vierailija
2/4 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kysymys on kielellisesti niin sekava, etteivät vastaukset siihen voi olla relevantteja: "Oletko lähettänyt / vastaanottanut kuvia sukuelimistäsi vastakkaiselle sukupuolelle?"

Mitä tarkoittaisi esimerkiksi, että on vastaanottanut kuvia sukuelimistään vastakkaiselle sukupuolelle?  Sekavuuden saa aikaan, että lähettäminen ja vastaanottaminen sekä molemmat sukupuolet on yritetty niputtaa samaan kysymykseen.  Kynis.mi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vastaukseni olisi, etten ole lähettänyt kuvaa kyrvästäni, mutta olen vastaanottanut ystävällisen naisen lähettämän kuvan vitustaan. Miten se tulisi tässä kyselyssä ilmaista?  Kynis.mi

Vierailija
4/4 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erityisen kaunista nähdä, kun sisar ilostuttaakseen myös muuta kuin omaa miestänsä sormettaa vittuaan niin avoimesti, että mies varmasti havaitsee sen olevan tahallista. On ilo, kun saa ihailla, ja on ilo olla ihailun kohteena.

Kun lähettää miehelle videon, jossa hyväilee vittuaan, se on kunnioituksen osoitus.  Kynis.mi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi