Loma kohta ohi, ei heilaa helluntaina eikä näköjään koko kesänä
Nettideittijuttuja kokeiltu monella rintamalla, tosin vain maksuttomia. Tinder on niistä ylivoimaisesti huonoin. Monia hyviä keskusteouja käyty ja puolen tusinaa naista tavattu treffeillä. Oikein hyviä minun kriteereilläni ei ole ollut yhtään, semi-OK tuntuisia muutama ja total disaster -kategoriaan kuuluvia pari.
Minusta tykkäävät naiset ovat liian vanhoja tai liian isoja, vaikka aika selvästi olen ilmoittanut, että haen siroa ja itseäni 0-5 vuotta nuorempaa naista. Tai sitten ovat >50 km päässä, jolloin tapaaminen useamman kerran viikossa ei ole käytännössä mahdollista. Tai naisen lapset ovat vielä kovin pieniä, omani kun ovat jo aikuisia.
Vielä olisi vähän kesää jäljellä, mutta mieluummin yksn kuin naisen kanssa, joka ei sytytä.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Tärkein on se, että ei ole yh. Muut kriteerit tulee toissijaisena.
Ei välttämättä. Jos lapset ovat vaikka 15 ja 17, niin yh:kin voi tulla kyseeseen.
Parhaiten olen onnistunut kumppanien löytämisessä ihan luomuna, ilman mitäön deittiäppejä. Kokeilepa ap välillä hellittää sitä etsimistä niin ehkä sinäkin löydät sen vaikka töistä tms, menemättä merta edemmäs kalaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että kun kertoo hakevansa parisuhdetta ja kumppania loppuelämäksi, niin tarjotaan irtopillua ekoilla treffeillä? Nainen ei kyllä ollut mikään varsinainen ruusu ja oli varmasti minua painavampi, mutta silti. Epätoivoisuus toimii kyllä pahasti show stopperina. Pitääkö tässä ruveta profiilissa korostamaan enemmän niitä kristillisiä arvoja?
M52pks
Minulle yksi sanoi, että ota tällainen ruma nainen itsellesi. Kauniit naiset tietävät, että saavat miehen koska tahansa. Ruma nainen sen sijaan tekee kaikkensa pitääkseen hyvän miehen itsellään, eli hellyyttä, seksiä, hyvää ruokaa ja passaamista riittää.
Muistakaa miehet ja naiset oma taso puolin ja toisin. Silloin pariutuminen on helpompaa. Hjalliksen habituksella tarvitaan paksua lompakkoa, jos meinaa saada kauniin naisen.
Ap täällä moi! Lähden treffeille muutaman vuoden nuoremman naisen kanssa. Pitäkää peukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä moi! Lähden treffeille muutaman vuoden nuoremman naisen kanssa. Pitäkää peukkuja.
Eilen olin puoli päivää kestävillä treffeillä ja huomenna jatketaan seuraavilla. Vetää väkisin suupieliä ylöspäin. Ehkä se auttoi, kun manasi tilannetta täällä palstalla.
Ap
Mulla jo 10. Kesä ja vuosi ilman heilaa :(
Erikoista, että irtoseksiä olisi helpompi saada kuin löytää omat, ei liian korkeat kriteerit täyttävä nainen kumppaniksi. Itseä vanhemmat naiset vaan tykkäilevät ja pommittavat. Ulkolaistaustaisilta tulee kyllä tykkäyksiä nuoremmiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että kun kertoo hakevansa parisuhdetta ja kumppania loppuelämäksi, niin tarjotaan irtopillua ekoilla treffeillä? Nainen ei kyllä ollut mikään varsinainen ruusu ja oli varmasti minua painavampi, mutta silti. Epätoivoisuus toimii kyllä pahasti show stopperina. Pitääkö tässä ruveta profiilissa korostamaan enemmän niitä kristillisiä arvoja?
M52pks
Minulle yksi sanoi, että ota tällainen ruma nainen itsellesi. Kauniit naiset tietävät, että saavat miehen koska tahansa. Ruma nainen sen sijaan tekee kaikkensa pitääkseen hyvän miehen itsellään, eli hellyyttä, seksiä, hyvää ruokaa ja passaamista riittää.
Ei pysty, ei kykene. Minä tarvitsen seksiä voidakseni rakastaa ja himoa voidakseni harrastaa seksiä. Ruman kanssa ei seksi kiinnosta, joten pysytään vain friendzonella.
Sinkkukorit kaikkiin kauppoihin! Parisuhteessa olevat ihmiset pitävät sormusta vasemmassa nimettömässä sen merkikisi, että ovat varattuja. Miksi siis sinkkuutta ei julisteta yhtä lailla siinä tapauksessa, että etsii kumppania?
Juuri oli Facen sinkkuryhmässä julkaisu, jonka mukaan sinkkukoreja tulee, jos vaan kauppiaalle asiasta vinkkaa. Kohta alkaa kauppareissut pitenemään 😁
Minä hinkkasin aikoinaan Jyväskylä-Kuopio väliä pari vuotta. Ei enää ikinä muualta, kuin samalta paikkakunnalta tai naapurikunnasta. Homma menee väkisinkin viikonloppujen säätämiseksi ja sitten ollaan kiinni toisella paikkakuntaa tai toiselle tulee menoa viikonloppuna.