Loma kohta ohi, ei heilaa helluntaina eikä näköjään koko kesänä
Nettideittijuttuja kokeiltu monella rintamalla, tosin vain maksuttomia. Tinder on niistä ylivoimaisesti huonoin. Monia hyviä keskusteouja käyty ja puolen tusinaa naista tavattu treffeillä. Oikein hyviä minun kriteereilläni ei ole ollut yhtään, semi-OK tuntuisia muutama ja total disaster -kategoriaan kuuluvia pari.
Minusta tykkäävät naiset ovat liian vanhoja tai liian isoja, vaikka aika selvästi olen ilmoittanut, että haen siroa ja itseäni 0-5 vuotta nuorempaa naista. Tai sitten ovat >50 km päässä, jolloin tapaaminen useamman kerran viikossa ei ole käytännössä mahdollista. Tai naisen lapset ovat vielä kovin pieniä, omani kun ovat jo aikuisia.
Vielä olisi vähän kesää jäljellä, mutta mieluummin yksn kuin naisen kanssa, joka ei sytytä.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mä sain tänä kesänä jopa seksiä yhden kerran! Toiseen kertaan miehellä "ei ollut aikaa". Ehkä ens kesänä sitten taas onnistaa jonkun kanssa.
Katsoiko mielummin kympin uutisia? Se on todellinen turn off miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Noilla kriteereillä saat varmaan olla yksin myös ensi kesän.
Aika normi kriteerit mielestäni. Kuka haluaa kumppanikseen mätisäkin, amatsonin tai mummon näköisen naisen? Juuri katsoin tinderin tarjontaa ja mummon näköisiä on jo 45-vuotiaissa kun taas toisaalta 55v voi olla nuorekas ja kuuma mimmi. Kun katsoo ei-suomalaista alkuperää olevia naisia, niin ymmärrän aika hyvin, miten joku tekee Sir Vilit, ja hakee naisensa ulkomailta.
M51
Puhut ohi aiheen. Jos miehelle ei kelpaa kuin itseään nuorempi ja vieressä asuva nainen, valinnanvaraa ei kauheasti ole. Ei kukaan ole sanonut että pitää pariutua mummon tai mätisäkin kanssa.
Edelleekään ei mitään kohtuuttomia vaatimuksiamielestäni. Exän lisäksi kaik
51 v sopisi mulle kyllä hyvin.
n 60
#23 Olisit noin 10 v liian vanha. Sorry. Ikä ei ole vain numeroita. Parin vuoden päästä olisin eläkeläisen kanssa, no way.
M50
No mutta naisiahan on vaikka kuinka paljon ! Valinnanvaraa on, ainakin täällä lännessä.
Vierailija kirjoitti:
#23 Olisit noin 10 v liian vanha. Sorry. Ikä ei ole vain numeroita. Parin vuoden päästä olisin eläkeläisen kanssa, no way.
M50
Niin no, kaadut sähköskuutilla ja olet eläkkeellä kuukauden kuluttua etkä kävele enää koskaan. Et myöskään kelpaa enää kenellekään.
Noilla kriteereillä kannattaa käyttää vain maksullisia naisia. Nuoria opiskelijanaisia on alalla enemmän kuin koskaan.
Minusta ap:n aloituksessa kapeakatseisinta on etäisyys-kriteeri. Eihän esim. 100 km ole mikään matka, jos ihminen kolahtaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain tänä kesänä jopa seksiä yhden kerran! Toiseen kertaan miehellä "ei ollut aikaa". Ehkä ens kesänä sitten taas onnistaa jonkun kanssa.
Katsoiko mielummin kympin uutisia? Se on todellinen turn off miehessä.
En tiedä mitä hän teki, mutta seksi mun kanssa oli hänen mieluisten asioiden listan häntäpäässä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ap:n aloituksessa kapeakatseisinta on etäisyys-kriteeri. Eihän esim. 100 km ole mikään matka, jos ihminen kolahtaa!
Ei ap mutta 100km on aika pitkä matka pienituloiselle.
Vierailija kirjoitti:
On se autottomalle ainakin pitkä matka muuhun kuin satunnaiseen tapailuun. Minä hsluan parisuhteessa ollessani nähdä kumppania tyyliin joka toinen päivä.
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Niin no, kaadut sähköskuutilla ja olet eläkkeellä kuukauden kuluttua etkä kävele enää koskaan. Et myöskään kelpaa enää kenellekään.
Jaa nyt vedettiin mitä tahansa voi sattua-kortti esiin. Avaruusromuakin voi pudota päähän ja tappaa. Se, että sellainen on teoriassa mahdollista ei kyllä oikeuta siihen, että säälistä ottaisi jonkun wanhusnaisen kumppanilseen. Ex-anopin 60v päiviä juhlittiin ei niin kovin kauan sitten, ja ajatuskin siitä että kumppanina ja seksikaverina on mummuikäinen nainen on kyllä todella awkward.
M50
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin 176/82 kokoisena miehenä haluan, että naiseni on minua pienempi ja sirompi. Useimmat naisetkin haluavat kuitenkin kokemukseni mukaan olla se pienempi osapuoli ja tuntea itsensä naiseksi.
On myös yllättävän paljon viisikymppisiä naisia, jotka etsivät paljon itseään nuorempaa, 30-40-vuotiasta miestä.
M52pks
Naisellakin on oikeus hakea itseään nuorempaa ! Itselle löytyi sattumalta nuorempi mies vakisuhteesen
Vierailija kirjoitti:
Niinpä , on junia, busseja, jos ei kummallakaan ole autoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Jaa nyt vedettiin mitä tahansa voi sattua-kortti esiin. Avaruusromuakin voi pudota päähän ja tappaa. Se, että sellainen on teoriassa mahdollista ei kyllä oikeuta siihen, että säälistä ottaisi jonkun wanhusnaisen kumppanilseen. Ex-anopin 60v päiviä juhlittiin ei niin kovin kauan sitten, ja ajatuskin siitä että kumppanina ja seksikaverina on mummuikäinen nainen on kyllä todella awkward.
M50
Jos olet itse 50 v. et ole kovin nuori. Mies vanhenee aiemmin ja jos nainen on nuorekas, olisitte pian samalla viivalla
Ajattelin käydä maksullisella syksyn tullessa. Edellisen kerran kävin vuonna -23. Kallistahan se on, mutta jos harvoin käy niin mikäpä siinä. Eihän se tietysti oikeaa ihmissuhdetta korvaa, mutta kun ei ole sellaiseen mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin 176/82 kokoisena miehenä haluan, että naiseni on minua pienempi ja sirompi. Useimmat naisetkin haluavat kuitenkin kokemukseni mukaan olla se pienempi osapuoli ja tuntea itsensä naiseksi.
On myös yllättävän paljon viisikymppisiä naisia, jotka etsivät paljon itseään nuorempaa, 30-40-vuotiasta miestä.
M52pks
Naisellakin on oikeus hakea itseään nuorempaa ! Itselle löytyi sattumalta nuorempi mies vakisuhteesen
Tietenkin on. Mutta lukutaito ja luetun ymmärtäminen kunniaan. Jos profiilissa lukee alle 50, niin 55, 58 tai 60 ei ole fine. Tai jos haetaan hoikkaa, niin BMI 33 ei silloin ole se, mitä etsitään.
Jos ei heilaa helluntaina, ei AIDSia adventtina.
Tärkein on se, että ei ole yh. Muut kriteerit tulee toissijaisena.
@35 En ole nuori, mutta tunnen itseni nuoreksi ja naiset ovat sanoneet minun olevan nuorekas ja komea. Töissä on plusmiinus 60 v naisia, enkä kyllä kuuna päivänä voisi sellaisen kanssa harrastaa seksiä.
M50 (mieleltään 35)
Ei kannata tyytyä huonoihin kompromisseihin. Ei kukaan huonossa työsuhteessakaan kauaa viihdy, miksi sitten uudessa huonossa parisuhteessa. Lapsiperheissä roikutaan erinäisistä syistä yhdessä vaikka kumpikaan vanhemmista ei olisi tyytyväineen, mutta vapaaherrana tai -rouvana ei sellaista kannata harrastaa. Tsemppiä vaan ap:lle, kyllä sieltä vielä se hyvä vastinkappale löytyy.