Värjäsin hiukset vaaleiksi ja otin hiustenpidennykset ja yhtäkkiä alkoikin löytyä miehiä!
Joiden mielestä olen ensisijaisesti älykäs ja kiinnostava persoona :D
Miehet on kyllä uskomattoman falskeja.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yksinkertaisia. Vietin parhaat vuoteni lyhyttukkaisena eikä miehiä ollut ikinä, vaikka naama onkin nätti. Kunpa olisin silloin ymmärtänyt, mistä se johtui.
Niin minäkin, koska v.ihaan miehiä. Olin onnellinen , nuori ja nätti parikybänen yksikseni.
Nykyään mm. pukeudun "friikisti" osin juurikin sen vuoksi, että saan olla pinnalliselta sioilta rauhassa. Ja rakastan mustaa väriä.
Parasta muuten on, että tämä tyyli toimii. Pinnalliset sikaukot ( = kaikki) eivät millään lailla edes lähesty kunnolla persoonallisia naisia. =) Ja itse tykkään vielä hymyillä ja feikata ystävällisyyttä, vaikka en voi sietää "miehiä". Win-win tilanne itselleni.
Ei kukaan tuollaista turbosikavalasta lähesty edes pahimmissa painajaisissaan, Sika-Sirkka (162/74, "hoikka").
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihdutitko myös 45 kiloa? Mene lenkille, possu. Kolmas ja neljäs leukasi käyvät tutisevaa taisteluaan paikasta kauluksesi päällä.
En laihduttanut grammaakaan. Painoindeksi on aina ollut 19-20.
Mene nyt vıttuun jo, läskiporsas.
Miehille näemmä yksityiskohdat merkitsevät paljon. Jos laittaa päälleen punaisen paidan harmaan paidan sijasta, saa ihan eri lailla huomiota.
Ystäväni kävi baari-illan aikana vessassa laittamassa punaista huulipunaa, ja muuttui sillä sekunnilla kauniiksi miesten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yksinkertaisia. Vietin parhaat vuoteni lyhyttukkaisena eikä miehiä ollut ikinä, vaikka naama onkin nätti. Kunpa olisin silloin ymmärtänyt, mistä se johtui.
Niin minäkin, koska v.ihaan miehiä. Olin onnellinen , nuori ja nätti parikybänen yksikseni.
Nykyään mm. pukeudun "friikisti" osin juurikin sen vuoksi, että saan olla pinnalliselta sioilta rauhassa. Ja rakastan mustaa väriä.
Kuinka paljon ylipainoa? Suomalaisella naisella on keskimäärin 15 kiloa.
Kyllä. Olen myös lihottanut itseäni tarkoituksella, jotta saan olla rauhassa. <3 =)
Aina voi laihduttaa ha sitten huomion estämiseksi leikata vainka irokeesin. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti antaa alapeukku: suomalainen nainen on keskimäärin 163 cm ja 74 kg. Aivan järkyttävät mitat. Jos on lihasta, niin 163-senttiselle 58 kiloa voisi mennä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Miehille näemmä yksityiskohdat merkitsevät paljon. Jos laittaa päälleen punaisen paidan harmaan paidan sijasta, saa ihan eri lailla huomiota.
Ystäväni kävi baari-illan aikana vessassa laittamassa punaista huulipunaa, ja muuttui sillä sekunnilla kauniiksi miesten silmissä.
Hohhoijaa, kun onkin kiinnostavaa.
Miehet oksettavia, pinnallisia
Rahat pois miehiltä, tukka hyvä sijoitus
👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Luulet hiusvärin vaikuttaneen miesten huomioon? 😁
Aloittajalla on kova huolehtiminen ettei juurikasvu paljasta totuutta 😁🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on kova huolehtiminen ettei juurikasvu paljasta totuutta 😁🤭
Mulle tehtiin balayage-värjäys, joten mun luonnollinen tummanvaalea hiusväri on myös näkyvissä. Ei tarvitse huolehtia juurikasvusta.
Ap
Ei ole ollenkaan vaikea usko tätä todeksi. Liikun joskus yhden tuttavani, nätin blondin kanssa, ja on aivan uskomatonta, miten paljon huomiota hän saa miehiltä. Ei vaikuta ynseä käytöksensä näitä kohtaan, ovat ihan sokeita tylylle olemukselle pelkän ulkonäön sokaisemina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luule vaan tiedän. Sitä ennen sain kuulla lähinnä, ettei ole "kipinää".
Ap
Mulla on tummanruskea tukka. On ollut aina huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti antaa alapeukku: suomalainen nainen on keskimäärin 163 cm ja 74 kg. Aivan järkyttävät mitat. Jos on lihasta, niin 163-senttiselle 58 kiloa voisi mennä vielä.
Tuo on vain sinun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin haukut suomalaisia naisia lihaviksi niin tarkistappa suomimiesten painoindeksit. Nimittäin vuodesta toiseen tutkimusten mukaan miehet vasta lihavia ovatkin.
Selkeästi naisia enemmän!! No onko ihme kun se suomimies istuu lähibubissa vetämässä kaljaa harva se päivä. Ja kaljaa sitä kuluukin sitten todella paljon ja niitä tynnyrivatsaisia miehiä on katukuvassa kyllästymiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luule vaan tiedän. Sitä ennen sain kuulla lähinnä, ettei ole "kipinää".
Ap
Mulla on tummanruskea tukka. On ollut aina huomiota.
Vai niin. Sinä et ole minä enkä minä ole sinä.
Ap
Onko neljää työpaikkaa haettu tänään jo vai oletko saanut vapautuksen vammasi takia?