Kyllä meitä nepsylapsia on aina ollut. 80luvulla sain huudot kun en kyennyt koulumatkaa kävelemään jäämättä haahuilemaan johonkin
Kun mielenkiinto herpaantui. Läksyistä ei tullut mitään. Kertasin 2 luokkaa.
Kommentit (55)
Totta. mulle käden taidot ja liikunta oli todella vaikeita.
Onneksi se nepsyjen eutanasia etenee kohta Eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen aikaan lapsilla oli vielä toisaalta luonteenpiirteitä ja toisaalta kurittomuutta. Kaikkea poikkeavaa tai ei-toivottua ei leimattu nepsyksi.
Itse asiassa harva edes oli kuullut mistään nepsyistä vielä 10 vuotta sitten.
Paljon inhimillisempää antaa lapselle diagnoosi kuin mitä remmiä niin kuin 80-luvulla toimittiin.
Ai, ja noiden kahden välillä EI ole mitään?
👵🏻: Meidän Eemi on erityinen. Hän täytyy saada tehdä mitä haluaa.
Tyypillinen autisti. Huom, 30-v ja asuu äidin kanssa:
Kannattaako Autistivammaisliiton jäsenyys ottaa? Se maksaa kuitenkin sen 200 e /hlö?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako Autistivammaisliiton jäsenyys ottaa? Se maksaa kuitenkin sen 200 e /hlö?
Eikö ole mitään perhealennusta, kun monilla kuitenkin on useita nepsylapsia?
Vierailija kirjoitti:
mitä hyötyä siitä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä hyötyä siitä on?
Saa monenlaisia etuja, esim jonon ohi Lintsillä ja Heurekassa ja poliisille ja vartijoille mm leffoissa voi näyttää niin ei tule seuraamuksia ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä hyötyä siitä on?Saa monenlaisia etuja, esim jonon ohi Lintsillä ja Heurekassa ja poliisille ja vartijoille mm leffoissa voi näyttää niin ei tule seuraamuksia ym.
Ja ainakin Ropeconiin ja Tubeconiin ilmainen sisäänpääsy VIP-tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Saako sen ilman diagnoosia? Vai syrjitäänkö tuossa taas niitä lapsia joille lääkäri ei ole suostunut myöntämään diagnoosia?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se nepsyjen eutanasia etenee kohta Eduskuntaan.
Eutanasia tai Madagaskar. Karkoitus tai armomurha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä hyötyä siitä on?Saa monenlaisia etuja, esim jonon ohi Lintsillä ja Heurekassa ja poliisille ja vartijoille mm leffoissa voi näyttää niin ei tule seuraamuksia ym.
Toivottavasti on tosiaan vain vaikeavammaisille, ettei näille kusipäille opeteta tällaisia tapoja ja etuoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äidillä meinasi lähteä järki, kun yritti opettaa mulle koulumatkaa. Mulla ei oo kyllä tästä muistikuvaa.
Miten pitkä se oli? Minulla vajaa 1km mutta kahdessa tunnissakaan en siitä selvinnyt. Pöllöilin vaan jossain.
Ap
Mulla työmatka n.2km, paluumatka on joskus kestänyt pari päivääkin. Liikaa baareja matkalla, halpaa kaljaa ja jossa sireenit laulaa houkutellen kilttiä miestä outoihin bakkanaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äidillä meinasi lähteä järki, kun yritti opettaa mulle koulumatkaa. Mulla ei oo kyllä tästä muistikuvaa.
Miten pitkä se oli? Minulla vajaa 1km mutta kahdessa tunnissakaan en siitä selvinnyt. Pöllöilin vaan jossain.
Ap
Mulla työmatka n.2km, paluumatka on joskus kestänyt pari päivääkin. Liikaa baareja matkalla, halpaa kaljaa ja jossa sireenit laulaa houkutellen kilttiä miestä outoihin bakkanaaleihin.
Kilttimiehen työmatka. Pitihän se arvata.
Eli täydellistä paskaa huuhaata kukkiksille. Huoh.