Yli puolet Saksalaisista eivät puolustaisi maataan sodassa
Kuinka moni menisi sotaan meidän puolesta? Hyviä liittolaisia meillä
https://www.telegraph.co.uk/world-news/2025/08/04/half-germans-would-no…
Kommentit (33)
Jos tulee tänne pkIaisena, niin todennäköisesti on lähdössä pakoon heti, kun jokin uhkaa tätä maata.
No onneksi varmaan lapinpolttajat ilomielin kuitenkin tulevat tänne Suomeen sotimaan Puten hyökätessä.
No yli puolet "saksalaisista" taitavat olla nykyään turkkilais-taustaisia, että siinä mielessä ei mikään kovin kummastuttava tulos.
En minäkään taistelisi Suomen valtion puolesta. Miksi taistella jonkin puolesta, joka yrittää aktiivisesti tuhota minua ja muita suomalaisia?
No eipä Saksalaisia ole paljoa, DVVn väestötietojärjestelmässä ei kenelläkään Suomessa ole Saksalainen- sukunimeä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään taistelisi Suomen valtion puolesta. Miksi taistella jonkin puolesta, joka yrittää aktiivisesti tuhota minua ja muita suomalaisia?
Miksi valtion pitäisi kuitenkin maksaa sulle tukia ?
Mitä tuolla on väliä, yksi saksalainen vastaa kymmentä suomalaista ja sataa venäläistä.
Jenkeistä 16 % ilmoitti puolustavansa maataan, jos vihulainen astuisi USA:n maaperälle.
Eurooppalaiset ovat niin laiskistuneita että tosi paikan tullessa antautuisivat venäläisille.
Vierailija kirjoitti:
No yli puolet "saksalaisista" taitavat olla nykyään turkkilais-taustaisia, että siinä mielessä ei mikään kovin kummastuttava tulos.
Ei kyllä lähellekään. Suomen Uutisten lukeneminen vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Puolet saksalaisista on muslimeja.
Aha, noinko meinaat?
Jälleen muistutuksena, että Saksassa on pysyvästi kymmeniä tuhansia amerikkalaisia sotilaita tukikohdissaan. Saksa on edelleenkin miehitetty maa 80 vuotta myöhemmin. Suurin osa saksalaisista ei tietenkään tätä tiedosta tai halua tunnustaa, mutta näin se on. Saksa ei ole itsenäinen maa, jota saksalaiset itse oikeasti hallitsisivat. Mitä puolustettavaa siis? Suomesta voisi sanoa samoin, ettei tämä ole itsenäinen maa, vaikkei meillä ole, ainakaan vielä, pysyvästi vieraan maan sotilaita miehittämässä meitä. Kuitenkin päätösvalta on pitkälti annettu EU:lle, Natolle sekä muille ylikansallisille intresseille. Ja päättäjiemme toimet ovat myös sen mukaisia. Kaikki tähtää suomalaisten tuhoamiseen.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi varmaan lapinpolttajat ilomielin kuitenkin tulevat tänne Suomeen sotimaan Puten hyökätessä.
Kannattaisi osoittaa vähän enemmän kiitollisuutta saksalaisia kohtaan, joita ilman Suomi olisi ilman epäilystä päätynyt osaksi Neuvostoliittoa ja suuri osa suomalaisista olisi tuhottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä maksa minulle mitään tukia. Ilomielin niitä kuitenkin ottaisin vastaan. Ainakin jotain hyötyä tuosta paskapesäkkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lottovinst
Vad är lottovinst för något?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitamitamita sina sanoa. Mina ei haluta tyo. Olla kuniakasnalaine. Vaatia mina raha ja tayty saada kuksaa eneman.
Bild-lehden kysely: Vain joka kymmenes saksalainen olisi valmis puolustamaan maataan aseellisesti
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/bild-lehden-kysely-vain-joka-kymmen…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroopan islamisaatio
Mitä on euroopan islamissatio?
Naiset nostavat tuota osuutta, koska naisista 72 % vastasi noin.