Laivalla Etelä-Amerikkaan - mahdollista?
Meneekö Atlannin yli vielä suurlaivoja jotka kuljettavat matkustajia? Rahtilaivoja toki menee, mutta tuskin taitavat ottaa matkustajia kyytiin...
Olisihan tuo kokemus ja nimenomaan kokemuksen takia haluaisin sen kokea. Tarkoitan siis matkustamista meren yli todella suurella laivalla, kuten kuvaan kuuluukin. Ei siis mitään pikku purjevenettä kuten televisiosta joskus näemme Atlannin hurjapäisiä ylittäjiä.
Olen tietysti jo yrittänyt netistä tällaista mahdollisuutta katsoa, ei vain tunnu löytyvän mitään. Mahtaisiko kenelläkään olla tietoa mistä päin nettiä tai laivayhtiöitä kannattaisi jatkaa etsintöjä?
Alan tässä nyt syömään lounasta ja lauleskelemaan merimieslauluja.
Kommentit (6)
Googlaa trans Atlantic cruises niin noi on jopa edullisia, toki lennot sitten päälle
Pohjois-Amerikkaan kulkee matkustaja-aluksia Atlantin yli. Ja sieltä jollain risteilyaluksella Etelä-Amerikkaan.
Juu, mutta hytit on yleensä kahden hengen ja jos menet yksin joudut maksamaan kahden matkat.
Grimaldi Lines matkaa etelä-Amerikkaan ja ottaa matkustajia. Katso netistä mitä maksaa ja mihin satamiin pääsee matkustamaan. Itse olen tehnyt nuorena rahtilaivalla matkan Hampurista Kanadaan. Oli ikimuistoinen matka, hieno reissu todellakin oli. Kesti kyllä useamman viikon.
Osta purje vene ja lähde matkaan.
Jos vanha CIS mies yksin siihen kykenee, niin kyllä sinäkin.
Tässä youtube tili ja jakso 217, löydät varmasti nro1
Pestaudu banaanilaivalle töihin.