Oletko nähnyt tuntematonta miestä runkkaavan ulkona?
Kommentit (41)
En ole nähnyt enkä ikinä haluaisi nähdä. Herättäisi surun tuntemuksia ja sääliä, ne ei ole kivoja tunteita. Reppana.
Olen, joskus tosi pelotavassakin yhteydessä. Kun olin tosi nuori kai 15 tai jotain, hja jo tiesin mistö oli kyse, Silloin oli kai yleislakkö tai otain, ja oli pakko kävellä kouluun, läpi tunnetusti densojen ja muiden metsikön läpi.
Mihelleä oli paksu ja iso kalu, jota veteli matkani varrella hitaanlaisesti ees takas, ja katsoi tiukasti minua silmiin. Kyllä ne askeleet tiivistyivät.!
Sitten toisenkerran taas koulumatkalla rappukäytävässä, jonka ohi oli pakko kävellä. Se oli jo ihan pice of cake sitten.
En, mutta haluaisin liittyä seuraan.
M59
Valitettavasti lapsena olen, useammankin vuosien varrella.
Ennen saatettiin pitää harmittomina, nykyään poliisi ohjeistaa soittamaan 112.
Monella itsensäpaljastelijalla ja julkirunkkarilla rikosrekisteriä seksuaalirikoksista.
Menkää hoitoon.
Näistä kannattaa ilmoittaa aina poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Monella itsensäpaljastelijalla ja julkirunkkarilla rikosrekisteriä seksuaalirikoksista.
Menkää hoitoon.
Muuhun en tässä kommentoi kuin siihen, että mutu ei ole faktaa.
Exhibitionistit ovat suurimmaksi osaksi harmittomia.Tarkoitus on vain paljastaminen, ei käsiksi käyminen. Lisäksi julkirunkkailuista ym saa käytännössä vain sakkoja, ja sakoista ei muodostu rikosrekisteriä. Ainoastaan sakkoja kovemmista tuomioista jää merkintä.
Julkirunkkarit on hoidon tarpeessa.
En, mutta aktin olen nähnyt. Tämä pari ei varmaan täysin tahallaan esitellyt touhujaan kuitenkaan, koska paikka sinänsä syrjäinen. Olivat pakettiautolla siellä ja nainen oli kontallaan siinä kontissa sen sivuoven kohdalla. Peppu oikeastaan kyllä ulkopuolella. Mies nai siis takaapäin seisten itse ulkona. Noin 35-50 sanoisin iäksi heille ja muutenkin hyvännäköisiä ihmisiä olivat. Aika läheltä tämän näin,cen iha alusta tosin. Ei nyt kiihottanut, mutta ei järkyttänytkään ja myönnän, että katsoin loppuun asti. Olisiko pesumahdollisuuksien puutteesta johtuen tms mies veti ulos ja laukesi ihan maahan vain, tosin vielä työntyi naiseen hetkeksi uudelleen tämän jälkeen. Kalu oli kyllä ihan näyttämisen arvoinen kapistus, mutta niin oli tämä naikkonenkin. Sen kummemmin en jäänyt seuraamaan tuliko jotain jatkoja. Kanta-hämeessä tämä. T.N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää hoitoon.
Exhibitionistit ovat suurimmaksi osaksi harmittomia.Tarkoitus on vain paljastaminen, ei käsiksi käyminen. Lisäksi julkirunkkailuista ym saa käytännössä vain sakkoja, ja sakoista ei muodostu rikosrekisteriä. Ainoastaan sakkoja kovemmista tuomioista jää merkintä.
Se. että itsensäpaljastelijoilla ja julkirunkkareilla on suurella osalla seksuaalirikostaustaa, ei ole mutua.
Faktaa kuultuna poliisilta. Monella myös pedofiilitaustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää hoitoon.
Se. että itsensäpaljastelijoilla ja julkirunkkareilla on suurella osalla seksuaalirikostaustaa, ei ole mutua.
Faktaa kuultuna poliisilta. Monella myös pedofiili
Samaa kuullut tutuilta poliiseilta. Itse tavannut leikkikentän ulkopuolella kun olin lapseni kanssa.
Ei paljon naurata.
Ovelasti muotoillun otsikon ansiosta keskustelu sai heti ennakoidun suunnan eli ulkona runkkaava tuntematon mies on itsensäpaljastaja, joka pakottaa uhrinsa näkemään toimintansa. Sellainen on tietysti moraalisesti ja juridisesti tuomittavaa, ei puolta sanaa vastaan.
Ulkona runkkaava tuntematon mies voi kuitenkin olla myös mies, joka joutuu nähdyksi, uhriksi, vaikka ei siihen erityisesti pyri. Näkijä, tässä tapauksessa naispuolinen jhvtodistajaparivaljakko, joka tunkeutui yksityisalue-kyltillä merkitylle tontilleni, eteni 80 m pitkän pihatien ja kiersi talon takapihalle, voi kysyä itseltään: Oletko nähnyt tuntematonta miestä runkkaavan ulkona?
Omalla suojaisalla pihaterassilla aurinkotuolissa, kuulokkeet korvilla, kesän lämmöstä ja masturboinnista nauttiva mies pakotettiin nähdyksi. Ilmeet olivat näkemisen arvoiset, kun katseet kohtasivat.
Otsikot eivät aina ole sisimmältään sitä mitä ensimmäiseksi juolahtaa mieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää hoitoon.
Faktaa kuultuna poliisilta. Monella myös pedofiili
Jaahas. Laita nyt joku lähde edes, koska "olen kuullut" ei ole vielä kovin luotettavaa.
Joo itiksen pysäkillä mustaväriken mies penis ulkona. Kaikki näki ketä bussissa istui kun bussi pysähtyi siihen. Piteli sitä kädessä. Samoin kerrostalon ovella kun tultiin illalla kotiin siinäpä seisoi huumeissa ja naureskeli vehje kädessä. Afrikan edustusjoukkoa. Kerran Hakaniemessä pusikossa pari paritteli pylly heilui siinä hotellin lähellä. Sitten niitä on Google p videoilla samaa Afrikkaa.
Kallion kirjaston takana kun oikaistiin Hämeentielle törmättiin kyllä ekana thaiheromoon sitten muslimi ukkoon menossa sinne ja sitten puistossa outoon Afrikan ehkä Gambia Kongo naiseen heilui siihen tyyliin että huumeissa. Ehkä vähän arveluttavaa aluetta kyllä.
Tollasta on kai nykyään Sörnäisissä huumeporukka heiluu siellä metrolla. Ja Helsingin kadulla. Kyläsaaren katkoa ei kai enää ole mutta Hangon kadulla ehkä on joku näillä. Kyläsaaren katkolla töissä joskus ei nähty mitään runkkausjuttuja kun niillä oli krapula.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt enkä ikinä haluaisi nähdä. Herättäisi surun tuntemuksia ja sääliä, ne ei ole kivoja tunteita. Reppana.
REPPANA . HE voi ajatella sinusta että olet pelkuri reppana . Katsoa reppana kaikki ei ole kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää hoitoon.
Poliisien mukaan voi enimmillään saada puoli vuotta vankeutta. Tod.näk tarkoittaa ehdollista.
Etsiikö poliisi?