Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt tuntematonta miestä runkkaavan ulkona?

Vierailija
05.08.2025 |

Missä ja mitä ajatuksia herätti?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiikö poliisi?

Vierailija
2/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt enkä ikinä haluaisi nähdä. Herättäisi surun tuntemuksia ja sääliä, ne ei ole kivoja tunteita. Reppana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, joskus tosi pelotavassakin yhteydessä. Kun olin tosi nuori kai 15 tai jotain, hja jo tiesin mistö oli kyse,  Silloin oli kai yleislakkö tai otain, ja oli pakko kävellä kouluun, läpi tunnetusti densojen ja muiden metsikön läpi.

Mihelleä oli paksu ja iso kalu, jota veteli matkani varrella hitaanlaisesti ees takas, ja katsoi tiukasti minua silmiin. Kyllä ne askeleet tiivistyivät.!

Sitten toisenkerran taas koulumatkalla rappukäytävässä, jonka ohi oli pakko kävellä.  Se oli jo ihan pice of cake sitten.

Vierailija
4/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi paikalle 

Vierailija
5/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta haluaisin liittyä seuraan.

M59

Vierailija
6/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti lapsena olen, useammankin vuosien varrella.

Ennen saatettiin pitää harmittomina, nykyään poliisi ohjeistaa soittamaan 112.

Monella itsensäpaljastelijalla  ja julkirunkkarilla rikosrekisteriä seksuaalirikoksista.

Menkää hoitoon.

Vierailija
7/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kannattaa ilmoittaa aina poliisille.

Vierailija
8/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella itsensäpaljastelijalla  ja julkirunkkarilla rikosrekisteriä seksuaalirikoksista.

Menkää hoitoon.

Muuhun en tässä kommentoi kuin siihen, että mutu ei ole faktaa.

Exhibitionistit ovat suurimmaksi osaksi harmittomia.Tarkoitus on vain paljastaminen, ei käsiksi käyminen. Lisäksi julkirunkkailuista ym saa käytännössä vain sakkoja, ja sakoista ei muodostu rikosrekisteriä. Ainoastaan sakkoja kovemmista tuomioista jää merkintä.

Vierailija
9/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkirunkkarit on hoidon tarpeessa.

Vierailija
10/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta aktin olen nähnyt. Tämä pari ei varmaan täysin tahallaan esitellyt touhujaan kuitenkaan, koska paikka sinänsä syrjäinen. Olivat pakettiautolla siellä ja nainen oli kontallaan siinä kontissa sen sivuoven kohdalla. Peppu oikeastaan kyllä ulkopuolella. Mies nai siis takaapäin seisten itse ulkona. Noin 35-50 sanoisin iäksi heille ja muutenkin hyvännäköisiä ihmisiä olivat. Aika läheltä tämän näin,cen iha  alusta tosin. Ei nyt kiihottanut, mutta ei järkyttänytkään ja myönnän, että katsoin loppuun asti. Olisiko pesumahdollisuuksien puutteesta johtuen tms mies veti ulos ja laukesi ihan maahan vain, tosin vielä työntyi naiseen hetkeksi uudelleen tämän jälkeen. Kalu oli kyllä ihan näyttämisen arvoinen kapistus, mutta niin oli tämä naikkonenkin. Sen kummemmin en jäänyt seuraamaan tuliko jotain jatkoja. Kanta-hämeessä tämä. T.N48

Vierailija
11/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää hoitoon.

Exhibitionistit ovat suurimmaksi osaksi harmittomia.Tarkoitus on vain paljastaminen, ei käsiksi käyminen. Lisäksi julkirunkkailuista ym saa käytännössä vain sakkoja, ja sakoista ei muodostu rikosrekisteriä. Ainoastaan sakkoja kovemmista tuomioista jää merkintä.

Se. että itsensäpaljastelijoilla ja julkirunkkareilla on suurella osalla seksuaalirikostaustaa, ei ole mutua.

Faktaa kuultuna poliisilta. Monella myös pedofiilitaustaa.

Vierailija
12/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää hoitoon.

Se. että itsensäpaljastelijoilla ja julkirunkkareilla on suurella osalla seksuaalirikostaustaa, ei ole mutua.

Faktaa kuultuna poliisilta. Monella myös pedofiili

Samaa kuullut tutuilta poliiseilta. Itse tavannut leikkikentän ulkopuolella kun olin lapseni kanssa.

Ei paljon naurata.

Vierailija
13/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Ällöttävää.

Vierailija
14/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovelasti muotoillun otsikon ansiosta keskustelu sai heti ennakoidun suunnan eli ulkona runkkaava tuntematon mies on itsensäpaljastaja, joka pakottaa uhrinsa näkemään toimintansa. Sellainen on tietysti moraalisesti ja juridisesti tuomittavaa, ei puolta sanaa vastaan.

Ulkona runkkaava tuntematon mies voi kuitenkin olla myös mies, joka joutuu nähdyksi, uhriksi, vaikka ei siihen erityisesti pyri. Näkijä, tässä tapauksessa naispuolinen jhvtodistajaparivaljakko, joka tunkeutui yksityisalue-kyltillä merkitylle tontilleni, eteni 80 m pitkän pihatien ja kiersi talon takapihalle, voi kysyä itseltään: Oletko nähnyt tuntematonta miestä runkkaavan ulkona?

Omalla suojaisalla pihaterassilla aurinkotuolissa, kuulokkeet korvilla, kesän lämmöstä ja masturboinnista nauttiva mies pakotettiin nähdyksi. Ilmeet olivat näkemisen arvoiset, kun katseet kohtasivat. 

Otsikot eivät aina ole sisimmältään sitä mitä ensimmäiseksi juolahtaa mieleen

Vierailija
15/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää hoitoon.

Faktaa kuultuna poliisilta. Monella myös pedofiili

Jaahas. Laita nyt joku lähde edes, koska "olen kuullut" ei ole vielä kovin luotettavaa.

Vierailija
16/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itiksen pysäkillä mustaväriken mies penis ulkona. Kaikki näki ketä bussissa istui kun bussi pysähtyi siihen. Piteli sitä kädessä. Samoin kerrostalon ovella kun tultiin illalla kotiin siinäpä seisoi huumeissa ja naureskeli vehje kädessä. Afrikan edustusjoukkoa.  Kerran Hakaniemessä pusikossa pari paritteli pylly heilui siinä hotellin lähellä. Sitten niitä on Google p videoilla samaa Afrikkaa. 

Vierailija
17/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallion kirjaston takana kun oikaistiin Hämeentielle törmättiin kyllä ekana thaiheromoon sitten muslimi ukkoon menossa sinne ja sitten puistossa outoon Afrikan ehkä Gambia Kongo naiseen heilui siihen tyyliin että huumeissa. Ehkä vähän arveluttavaa aluetta kyllä. 

Vierailija
18/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta on kai nykyään Sörnäisissä huumeporukka heiluu siellä metrolla. Ja Helsingin kadulla. Kyläsaaren katkoa ei kai enää ole mutta Hangon kadulla ehkä on joku näillä.  Kyläsaaren katkolla töissä joskus ei nähty mitään runkkausjuttuja kun niillä oli krapula. 

Vierailija
19/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt enkä ikinä haluaisi nähdä. Herättäisi surun tuntemuksia ja sääliä, ne ei ole kivoja tunteita. Reppana.

REPPANA .  HE voi ajatella sinusta että olet pelkuri reppana . Katsoa reppana kaikki ei ole kuin sinä. 

Vierailija
20/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää hoitoon.

Poliisien mukaan voi enimmillään saada puoli vuotta vankeutta. Tod.näk tarkoittaa ehdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi