Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT KAUSI 4 OFFICIAL

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Vierailija
05.08.2025 |

Neljäs kausi alkaa torstaina 4.9.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011407348.html

Kommentit (989)

Vierailija
841/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi nyt ihan persiistä, että Iida lähetittiin kotiin vaikka sukelsi pohjaan, pää edellä. Sen sijaan Robert vaan lasketteli itsensä jalat edellä pohjaan ja kun miehellä on pituutta pari metriä niin olis yltäny sinne pohjaan vaikka vähän varpaita ojentamalla. Samalla lailla sen olis pitänyt sukeltaa sinne pohjaan pää edellä!!! Sitten olis voinu ollakin ihan eri ääni kellossa. Piti selvästi saada toi äijä jatkoon. Ja joo-o, Iida on ollut heikko, mutta samat säännöt kaikille, ei niin, että yks ukko saa löysää joka asiassa. Grrr.

Iida kävi kyllä pohjassa mutta kielloista huolimatta otti tikkaista kiinni, kun olisi pitänyt jäädä paikalleen polkemaan vettä! Se oli syynä numerolapun poistoon.

Siellä pohjassa piti käydä useamman kerran ja välillä odottaessa polkea vettä paikoillaan. Iids kävi vain yhden kerran, jäi sitten pitämään tikkaista kiinni, eikä suostunut palaamaan takaisin, vaikka käskettiin.

Vierailija
842/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi nyt ihan persiistä, että Iida lähetittiin kotiin vaikka sukelsi pohjaan, pää edellä. Sen sijaan Robert vaan lasketteli itsensä jalat edellä pohjaan ja kun miehellä on pituutta pari metriä niin olis yltäny sinne pohjaan vaikka vähän varpaita ojentamalla. Samalla lailla sen olis pitänyt sukeltaa sinne pohjaan pää edellä!!! Sitten olis voinu ollakin ihan eri ääni kellossa. Piti selvästi saada toi äijä jatkoon. Ja joo-o, Iida on ollut heikko, mutta samat säännöt kaikille, ei niin, että yks ukko saa löysää joka asiassa. Grrr.

Iida kävi kyllä pohjassa mutta kielloista huolimatta otti tikkaista kiinni, kun olisi pitänyt jäädä paikalleen polkemaan vettä! Se oli syynä numerolapun poistoon.

En mä sitä kieltänytkään ettei syytä ollut poistaa, mua vaan ärsyttää se ettei Robertin tarvinnut "sukeltaa" edes yhtä kertaa, kunhan nyt laskeutui parikymmentä senttiä jalat edellä pohjaan 😡 Ei mitään haastetta. Pää edellä hänenkin olisi pitänyt se suoritus tehdä. Se oli mun pointti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa noi vesikohtaukset kun näkee että toisilla on paniikki päällä. Hyvä vaan jos ihan kaikkea ei näytetä. 

Oliko niillä omat uikkarit? Miks naisten pitää käyttää tuollaisia missä kannikat on paljaina?

Mulla on se käsitys, että tuotanto antaa niille kuteet. En hyväksy sitä, että naisten pitää olla takamus puolipaljaana. Kaksinaismoraalia ja seksuaalistamista. Jos jostain syystä itse menisin tuonne, en suostuisi. Ja jos tuotanto alkaisi vängätä, pyytäisin saman kirjallisena ja antaisin toimittajille jutun aihetta.

Podcastissa Niko kommentoi uima-allas jakson jälkeen, että toivottavasti tuotanto hankkii parempia uikkareita seuraaville kausille. Sanoi, että oli ihan hiukkasen tiukat ja ikävät päällä ja Nino näytti olevan samaa mieltä. Eli kyl

Millä kaudella mieskokelaiden uikkarit ovat jättäneet per seen lähes paljaaksi? Kyllä siellä on selvä segregaatio.

Vierailija
844/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa noi vesikohtaukset kun näkee että toisilla on paniikki päällä. Hyvä vaan jos ihan kaikkea ei näytetä. 

Oliko niillä omat uikkarit? Miks naisten pitää käyttää tuollaisia missä kannikat on paljaina?

Mulla on se käsitys, että tuotanto antaa niille kuteet. En hyväksy sitä, että naisten pitää olla takamus puolipaljaana. Kaksinaismoraalia ja seksuaalistamista. Jos jostain syystä itse menisin tuonne, en suostuisi. Ja jos tuotanto alkaisi vängätä, pyytäisin saman kirjallisena ja antaisin toimittajille jutun aihetta.

Podcastissa Niko kommentoi uima-allas jakson jälkeen, että toivottavasti tuotanto hankkii parempia uikkareita seuraaville kausille. Sanoi, että oli ihan hiukkasen tiukat ja ikävät pä

En minä puhunut mitään perseen paljaaksi jättämisestä, kunhan nyt kerroin, että miehetkin antoivat uikkareista kommentteja, että eivät olleet tyytyväisiä. Ja minä olen muuten itsekin nainen, en sovinisti mies. Voitko siis lopettaa tuon veetuilusi kiitos!

Vierailija
845/989 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman  leikkaus muutokset ja jakson päättyminen  kesken tehtävien on minustakin täysin käsittämätön, ja myös täysin epäonnistunut. Tuo leikkaus on varmasti iso syy ,  miksi tämä kausi tuntuu niin heikolta. Ja kun siihen jo tottui, että jakso loppuu siihen kun kokelaat menevät nukkumaan..eli 1 päivä = 1 jakso. En tiedä , vaikuttiko tuo alun järkyttävä luovuttajien määrä siihen, että meni suunnitelmat uusiksi,  tuskinpa se toki näihin leikkauksiin ja jakson katkeamisiin kesken tehtävien vaikutti. 

Vierailija
846/989 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minä puhunut mitään perseen paljaaksi jättämisestä, kunhan nyt kerroin, että miehetkin antoivat uikkareista kommentteja, että eivät olleet tyytyväisiä. Ja minä olen muuten itsekin nainen, en sovinisti mies. Voitko siis lopettaa tuon veetuilusi kiitos!"

Jonkun miehen uikkarit eivät ole verrattavissa siihen, miten tuotanto tässä asiassa asennoituu naisiin. Sikäli kommenttisi ontuu, fyi.

Vierailija
847/989 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En minä puhunut mitään perseen paljaaksi jättämisestä, kunhan nyt kerroin, että miehetkin antoivat uikkareista kommentteja, että eivät olleet tyytyväisiä. Ja minä olen muuten itsekin nainen, en sovinisti mies. Voitko siis lopettaa tuon veetuilusi kiitos!"

Jonkun miehen uikkarit eivät ole verrattavissa siihen, miten tuotanto tässä asiassa asennoituu naisiin. Sikäli kommenttisi ontuu, fyi.

No minä en kuulu tuotantoon, enkä siis ole vastuussa uikkareista, enkä myöskään millään tavalla yrittänyt puolustaa miehiä. Kunhan nyt kerroin, että Niko ja Nino myös toivoivat uusia uikkarreita jatkoon. Välillä tuntuu, että parempi olisi olla kommentoimatta yhtään mitään, kun täällä aina saa paskaa niskaansa.

Vierailija
848/989 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinaako nuo kouluttajat? 

Vierailija
849/989 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Knuttikin on jo vuoden pettänyt vaimoaan jonkun aasiamuijan kanssa.

Vierailija
850/989 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina ja Robert ovat sympaattinen pari, molemmat tänään rauhallisia. Hyvä, että Sonja on saanut itsevarmuutta.

On todella, mielenkiintoisimmat henkilöt myös. 

Vierailija
851/989 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on v##tu sarjatuli päällä" Oli tärkeää sanoa tuo v##tu tohon väliin. Omat kouluttajat intissä kyllä harvemmin kiroili, varsinkin kun oli jonkun uuden koulutus menossa.

Vierailija
852/989 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sulla on v##tu sarjatuli päällä" Oli tärkeää sanoa tuo v##tu tohon väliin. Omat kouluttajat intissä kyllä harvemmin kiroili, varsinkin kun oli jonkun uuden koulutus menossa.

:D

Minä vuonna olet käynyt armeijan?

Vierailija
853/989 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiroiltiin tai ei niin intti on intti, tämä taas on viihdeohjelma.

Vierailija
854/989 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Minä vuonna olet käynyt armeijan?

2008

Vierailija
855/989 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tärkeää! Sillä jos sulla todella on sarjatuli aseessa päällä etkä edes aseenkantoasentoa hallitse, niin se on jo v*tun eli vihniäisen paikka siinä!

Vierailija
856/989 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ampuvat leikkipyssyillä?

Sarjatuli herkässä. 

Vierailija
857/989 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robert Heleniuksella liian pienet uimahousut. Teen tuotannolle valituksen.

Vierailija
858/989 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robert Heleniuksella liian pienet uimahousut. Teen tuotannolle valituksen.

:D:D

Vierailija
859/989 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä puskasta jyräävä panssarivaunu oli cuul! Tulta persielle jos ei juosta :D Tämä jos mikä kuului viihdeohjelmaan, hyvä.

Vierailija
860/989 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän oli pelkkää typerää aseen kanssa menemistä. Ei mitään jännitystä eikö varsinkaan fyysistä. Turha jakso. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi