Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT KAUSI 4 OFFICIAL

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Vierailija
05.08.2025 |

Neljäs kausi alkaa torstaina 4.9.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011407348.html

Kommentit (989)

Vierailija
821/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robbe kokosi itsensä ja kävi kolmesti altaan pohjassa, harmillisesti Iida ei pystynyt ja joutui tästä syystä kotiin. 

Vierailija
822/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko jääuimari-Elina käyneen armeijan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin matiasta huvittaisi tällä kaudella koko ajan :D 

Vierailija
824/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kekäläinen oli kyllä aivan kujalla ens viikon jaksossa. Naurahdin kun Robin keskeytti kuulustelussa :D

Mikko miettii jo vaaleanpunaista sohvaa :D

Vierailija
825/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista sähellystä nuo tilanneharjoittelut. Toisaalta odotukset eivät ole kovin korkealla, koska ovat saaneet vain pikaisen koulutuksen ja välineiden käyttö ei tule näillä selkärangasta.

+ Se, että ei ole ollut ikinä vastaavassa stressitilanteessa. Vaikka kyseessä onkin harjoitus, niin kokemattomalle jännittävä tilannne ja kukaan ei voi tietää, että miten sitä reagoisi.

Vierailija
826/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäkseni Iida siinä lopussa kävi kyllä koskettamassa altaan pohjaa, vaikka Robert sanoi jotain että Iida ei olisi onnistunut lainkaan.

Vierailija
827/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin matiasta huvittaisi tällä kaudella koko ajan :D 

On tainnut saada kunnolla, hyvällä päällä.

Vierailija
828/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida puhuu viisaasti instassa eilisen jakson jälkeen:

"(...) jos vertaan itseäni vain itseeni (niinkuin aina pitäisi tehdä), niin mun uintisuoritukset onnistui paremmin kuin hyvin. Riittikö se noissa olosuhteissa? Ei. Ruoskinko siitä aluksi itseäni? Kyllä.

Onneks Erkkatuontanto tiesi että noin äärimmäiset olosuhteet vaatii aina keskusteluapua, ja usein mun päässä soi terapeutin sanat, jotka hän kysyi multa muutama päivä kotiutumisen jälkeen: ootko sä aina itseäs kohtaan noin vaativa?

Mitä enemmän tota mietin, sitä enemmän löydän kohtia elämässä, joissa vähän vois hellittää ja laskea omaa rimaa.

Mut olipahan reissu! Jos oot laittanu mulle jotain kivaa viestiä aiheen tiimoilta, niin kiitos. Suorittaja minussa pyytelisi anteeksi etten pystynytkään siihen mitä jotkut multa odotti, mut tää ei-vaativa minä kiittää uskosta ja tsempistä, aina mieluummin nostetaan ylös ku painetaan alas!"

Kouluttajat, varsinkin Janne, antavat hyvää palautetta.

Hyvin veti, voitti itsensä monessa kohtaa.

Vierailija
829/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa noi vesikohtaukset kun näkee että toisilla on paniikki päällä. Hyvä vaan jos ihan kaikkea ei näytetä. 

Oliko niillä omat uikkarit? Miks naisten pitää käyttää tuollaisia missä kannikat on paljaina?

Vierailija
830/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdäkseni Iida siinä lopussa kävi kyllä koskettamassa altaan pohjaa, vaikka Robert sanoi jotain että Iida ei olisi onnistunut lainkaan.

Saattoi olla, että kerran, kyllä. Iida teki parhaansa. 

Vierailija
831/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robert ei tuossa tilanteessa varmasti nähnyt miten Iida suoriutui ja kommentoi toisille sen pohjalta ja sen, mitä Lehtonen sanoi kentällä.

Vierailija
832/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidalle pelkkää sympatiaa ihan kaikkeen. Koko elämään. Hän on kokenut paljon eikä aina niin hyvää. Mutta se tekee vielä vahvaksi.

Vierailija
833/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjatuli oli kyllä aika :D Sietikin punnertaa. Vehkeet on hallittava ettei laukeile miten sattuu.

Vierailija
834/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän kirjoittelee varsinanen Iida Ketolan fanittaja henkeen ja vereen. 

Vierailija
835/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa noi vesikohtaukset kun näkee että toisilla on paniikki päällä. Hyvä vaan jos ihan kaikkea ei näytetä. 

Oliko niillä omat uikkarit? Miks naisten pitää käyttää tuollaisia missä kannikat on paljaina?

Mulla on se käsitys, että tuotanto antaa niille kuteet. En hyväksy sitä, että naisten pitää olla takamus puolipaljaana. Kaksinaismoraalia ja seksuaalistamista. Jos jostain syystä itse menisin tuonne, en suostuisi. Ja jos tuotanto alkaisi vängätä, pyytäisin saman kirjallisena ja antaisin toimittajille jutun aihetta.

Vierailija
836/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se käsitys, että tuotanto antaa niille kuteet. En hyväksy sitä, että naisten pitää olla takamus puolipaljaana. Kaksinaismoraalia ja seksuaalistamista. Jos jostain syystä itse menisin tuonne, en suostuisi. Ja jos tuotanto alkaisi vängätä, pyytäisin saman kirjallisena ja antaisin toimittajille jutun aihetta.

Podcastissa Niko kommentoi uima-allas jakson jälkeen, että toivottavasti tuotanto hankkii parempia uikkareita seuraaville kausille. Sanoi, että oli ihan hiukkasen tiukat ja ikävät päällä ja Nino näytti olevan samaa mieltä. Eli kyllä miehetkin taisi kokea uikkarinsa ikäviksi.

Vierailija
837/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hoitaa ministerintyön, kun Poutala on leikkimässä erikoisjoukkoja?

Ei ollut tuolloin vielä ministeri.

Milloin tuo on kuvattu? Poutala aloitti ministerinä 13. kesäkuuta.

Kesälomalla, joka kuuluu ministerillekin.

Vierailija
838/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin, että tuotannon uikkarit, kun Ninokin puhui kanavallaan, että sai aivan liian pienet uikkarit.

Vierailija
839/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi nyt ihan persiistä, että Iida lähetittiin kotiin vaikka sukelsi pohjaan, pää edellä. Sen sijaan Robert vaan lasketteli itsensä jalat edellä pohjaan ja kun miehellä on pituutta pari metriä niin olis yltäny sinne pohjaan vaikka vähän varpaita ojentamalla. Samalla lailla sen olis pitänyt sukeltaa sinne pohjaan pää edellä!!! Sitten olis voinu ollakin ihan eri ääni kellossa. Piti selvästi saada toi äijä jatkoon. Ja joo-o, Iida on ollut heikko, mutta samat säännöt kaikille, ei niin, että yks ukko saa löysää joka asiassa. Grrr.

Vierailija
840/989 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi nyt ihan persiistä, että Iida lähetittiin kotiin vaikka sukelsi pohjaan, pää edellä. Sen sijaan Robert vaan lasketteli itsensä jalat edellä pohjaan ja kun miehellä on pituutta pari metriä niin olis yltäny sinne pohjaan vaikka vähän varpaita ojentamalla. Samalla lailla sen olis pitänyt sukeltaa sinne pohjaan pää edellä!!! Sitten olis voinu ollakin ihan eri ääni kellossa. Piti selvästi saada toi äijä jatkoon. Ja joo-o, Iida on ollut heikko, mutta samat säännöt kaikille, ei niin, että yks ukko saa löysää joka asiassa. Grrr.

Iida kävi kyllä pohjassa mutta kielloista huolimatta otti tikkaista kiinni, kun olisi pitänyt jäädä paikalleen polkemaan vettä! Se oli syynä numerolapun poistoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi