Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisena en pelkää illalla liikkumista stadissa enkä tajua mitä pelättävää, meillä mies hakee autolla jos menee myöhään. Olenko ainoa?

Vierailija
05.08.2025 |

Että näin

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Tosin olenkin mukamas ruma nainen, niin enpä mukamas ole vaaravyöhykkeellä. 🖤

-  Minttu

narkomaani ei valitse. ja muut- ottaa vain sen alapään, naama ei kiinnosta. ja ne jotka muuten vaan haluu eliminoida sut kartalta ilman alapäätä.

Vierailija
42/68 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota muuta kuin persut jotka kilvan hyökkäilevät kimppuun millon minkäkin astalon tai tuliaseen kera. Pelko on todellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Tosin olenkin mukamas ruma nainen, niin enpä mukamas ole vaaravyöhykkeellä. 🖤

-  Minttu

narkomaani ei valitse. ja muut- ottaa vain sen alapään, naama ei kiinnosta. ja ne jotka muuten vaan haluu eliminoida sut kartalta ilman alapäätä.

Se olikin sarkasmia. 

Vierailija
44/68 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olet todella tyhmä, ap.

Vierailija
45/68 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonaheilumispelko iltaisin kaupungilla on minusta ymmärrettävää, jos olet nainen. 

-M

Vierailija
46/68 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkin mies hakee iltavuoroista, mutta siksi  että julkisten vaihdot ovat iltaisin kehnot, ei siksi, että pelottaisi. Tampere.

Vierailija
47/68 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt haisuleita pelkäisi

Vierailija
48/68 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai koska olen nainen? Minä olen rotevampi ja maskuliinisempi naisena kuin moni mies. Osaan myös suuttua niin että isompikin mies perääntyy. Peukkupäistä kannattaa tosin pysyä kaukana. Ja jos en maskuliinisena naisena ole haluttu niin ei ole mun ongelma koska en edes etsi miestä. 

Vierailija
49/68 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vain yksi pidempi kommentti aiemmin. En kommentoinut Kaisaniemeä enkä takseja enempää.

*Käytän å, @, 3, # jne välttääkseni autåmaattiblåkkauksen/AI-sensuroinnin tiettyjen arkojen sanojen yhteydessä.

Peukkuheebo saattaa riehua terä@seen, nyrkkir@udan tai (luvattoman) Beretta kolmekasin kanssa spåran takaosassa koska tahansa. Hänen silmittömän h##mepsyk00sinsa kohteena voi siten olla aivan kuka tahansa.

[Hallusinaation ottaessa vallan hän voi nähdä vaikka käpylehmiä..]

Vierailija
50/68 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kolme kertaa tummat miehet lähteneet seuraamaan, yksi tuli melkein kotiin asti, toinen yritti saada kahville ja kolmas halusi tulla mukanani kirjastoon. Ei ole kivaa.

Vierailija
51/68 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun hakee ei ole pelättävää ulkona

Vierailija
52/68 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on kolme kertaa tummat miehet lähteneet seuraamaan, yksi tuli melkein kotiin asti, toinen yritti saada kahville ja kolmas halusi tulla mukanani kirjastoon. Ei ole kivaa.

Naisena kannatan aina vihrevasemmistoa joka tehnyt Suomesta kansainvälisen!

Vierailija
53/68 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oo kattonu peiliin aikoihin?

Vierailija
54/68 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun autolla, en osaa pelätä stadissa

Vierailija
55/68 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla naiset ovat kertoneet että aina on ollut kantis jos joku ahdistellut. Vähän siinä valossa epäilyttää onko kertomasi totta!

Vierailija
56/68 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä naisen logiikkaa?

Vierailija
57/68 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisaniemen puisto on toinen olohuoneeni. Olen viettänyt siellä koko nuoruuteni: Urheillut, kahvitellut, juhlinut, ollut treffeillä ja festareilla läpi yön. Tätä on ollut vuodesta 1990 lähtien tähän päivään asti. Olen urheilullinen isokokoinen mies. Pari vuosikymmentä lajitaustaa itsepuolustuksessa menemättä yksityiskohtiin. Pelkäänkö kulkea Kaisaniemen puistossa klo 0300 yöllä yksin? Totta vitussa pelkään. En paljoa, mutta jonkin verran. Se on luonnollista ja johdonmukaista. Miksi?

Siellä tapahtuu huumekauppaa. On rikollisuutta, väkivaltaa, puukotuksia, raiskauksia. Näistä on uutisoitu. Määrällisesti näitä ei tapahdu valtavasti, mutta ovat selkeä osa alueen identiteettiä. Muun väittäminen on naurettavaa.

M50

Vierailija
58/68 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitä olet, ap, niin riemuidiootti.

Vierailija
59/68 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ehkä stadissa kokonaisuutena ole mitään pelättävää, mutta omaa vaimoa on esimerkiksi ruvettu seuraamaan ja ahdistelemaan puotinharjun ostarilla. Ei halua enää mennä sinne yksin tai rattaiden kanssa. 

Olihan tossa taannoin lehdessä juttua myös kaisaniemen puistosta, että siellä ryösteteltiin ja väkisinmakailtiin öisin melko ahkerasti. Poliisi onneksi puuttui tähän nopeasti ja nyt tilanne on rauhoittunut ainakin uutisoinnin osalta.

Vierailija
60/68 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies hakee jos et pelkää? Mikset kävele tai ota taksia?