Naisena en pelkää illalla liikkumista stadissa enkä tajua mitä pelättävää, meillä mies hakee autolla jos menee myöhään. Olenko ainoa?
Kommentit (68)
Varuillaan on hyvä olla mutta minua ei myöskään pelota. Aina jos kohtaan jonkin sellaisen kulttuurin miehiä joiden mielestä naisten pitää pysyä sisällä, hymyilen itsekseni voitonriemuisesti ja katson heitä nenänvarttani pitkin ja poltan suurieleisesti tupakkaa. En myöskään väistä heitä kadulla etenkin jos yrittävät porukalla vallata koko kadun. Saavat syyttää itseään jos eivät anna tilaa.
Olen etäältä seurannut ja kuulostellut rakkaan Hgin evoluutiota läpi koronan ja nyt.
Täysin arvaamattomia peukun (l@kan, g@mman, f3nt@nyylin) sekakäyttäjiä on kaikkialla. En enää halua palata Hgin ytimeen. Liian levotonta, meluisaa ja turvatonta makuuni. Selailin tänään asuntoja tuttavalleni. Jopa Aravalla pikkuyksiöistä kiskuroidaan lähes 900 euron kk-vuokraa (Pitäjänmäki).
Minun Rakkain Hkini oli monelta osin hieman toisenlainen. Kukoistuskausi oli 10-15 vuotta sitten. Ei vielä mitään liikaa. Asukkaitakin on jo noin 700 tuhatta, ei enää 'vain' puoli miljoonaa.
Entäs lukuisat taksir@iskaukset. Olen tyrmistynyt.
Ihan hyvin naisena voi liikkua myös yöaikaan, kunhan et ota taksia.
Täh. Ite stadista ja kaveritkin eikä kukaan pelkää. Jotkut pöndeltä tulleet ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Häh, miksi pitäisi pelätä? Olen useita kertoja viikossa kantakaupungilla myöhään iltaan tapaamssa kavereita ja harrastamassa. Koskaan en ole pelännyt. Taas joku maaseudun mammanpoika ulisemassa.
Et ole tainnut kulkea Kaisaniemen puiston läpi kovin myöhäisinä iltoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, miksi pitäisi pelätä? Olen useita kertoja viikossa kantakaupungilla myöhään iltaan tapaamssa kavereita ja harrastamassa. Koskaan en ole pelännyt. Taas joku maaseudun mammanpoika ulisemassa.
Kuljen siitä läpi monta kertaa viikossa. Ehkä sun kannataisi joskus tulla Helsinkiin kokeilemaan sitä
Kaikenlaista sattuu muille ja voi sattua sinullekin. En sano että pitäisi pelätä, mutta ei kannata nyt ihan siinäkään uskossa olla että olisi mahdotonta joutua uhriksi.
Sitä Tuusulassa Hyrylän keskustassa murhattua perheenäitiäkin tultiin hakemaan. Aviomies etsi autolla naista eikä löytänyt.
Murhaaja iski kunnantalon liepeillä näkyvällä paikalla.
Isossa kaupungissa ihmisvilinässä olet enemmän turvassa kuin pikkupaikkakunnalla, jossa luullaan ettei mitään tapahdu. Vrt. Valkeakoskenkin tapaus.
Naiset voi omalla käytöksellään ja pukeutumisellaan vaikuttaa siihen saako nainen nyrkistä vai ottaako kiimainen mies heidät väkisin.
Kuka teitä kaapunaisia uhkaisi. 🥴
En minäkään. Tosin olenkin mukamas ruma nainen, niin enpä mukamas ole vaaravyöhykkeellä. 🖤
- Minttu
joo ei pelkoo jos on kovat itsepuolustustaidot. muuta xxx mukana ja kuvaavat aurinkolasit mm. haasteellista onkin jos hyökkääjiä on 3-5. ihan voi liikkua ,toki ihan syrjäkujalle viitsii ja miettii asunsa,jotta voi kamppailla. eli torjua hyökkäys.
Meillä nuoret menee stadissa miten haluavat. Toki nähdään apple laitteiden sijainnit ja laittavat aina viestiä kun ovat tulossa kotiin. Pari ei enää asu tosin enää kotona. Junalla ja busseilla siis liikkuvat ja myös aamyöisin. Kaikki tyttöjä.
Mitä mitä mitä, ovatko naiset valehtelijoita kun lehdissä on vähän väliä juttuja kuinka on niin pelottavaa ja ahdistavaa että naiset ei uskalla illalla ulos kunnsiellä voi olla miehiä mutta täällä naiset sanoo että ei pelota yhtään ja liikkuu ulkona iltaisin?
Miehet tätä maailma pyörittävät, kuten tässäkin tulee asia ilmi.
Naisten rankat metatyöt...
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista sattuu muille ja voi sattua sinullekin. En sano että pitäisi pelätä, mutta ei kannata nyt ihan siinäkään uskossa olla että olisi mahdotonta joutua uhriksi.
Käy niinkuin sille perussuomalaisten puoluetoimiston kaverille
Vierailija kirjoitti:
En minäkääm pelkää hypätä baarin edestä taksiin jos menee myöhään.
saat suklaatia väkisin että verkkosukkahousut puhki. tv iida k
Vierailija kirjoitti:
Varuillaan on hyvä olla mutta minua ei myöskään pelota. Aina jos kohtaan jonkin sellaisen kulttuurin miehiä joiden mielestä naisten pitää pysyä sisällä, hymyilen itsekseni voitonriemuisesti ja katson heitä nenänvarttani pitkin ja poltan suurieleisesti tupakkaa. En myöskään väistä heitä kadulla etenkin jos yrittävät porukalla vallata koko kadun. Saavat syyttää itseään jos eivät anna tilaa.
tyhmä,nolo, mee pois nurkkaan pärstä seinään päin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuljen siitä läpi monta kertaa viikossa. Ehkä sun kannataisi joskus tulla Helsinkiin kokeilemaan sitä
kumpi oot pikkumekkotyttö vai karski tatsajätkä,riippu siitä, noin yleensäkin minkä läpi meet ja miten taksimatka sujuu.
Mua kyllä aikanaan pelotti, kun olin Helsingissä kesätöissä ja menin kotiin illan viimeisellä metrolla. Ollin usein vaunun ainoa matkustaja, pelotti, että jos sinne tulee joku joukkio. Ei kuskia tai mitään turvana. En muutenkaan tykännyt kaupungista kaikenmaailman hörhöjen takia