Onko ok uhkailla lasta muutolla?
Jos hän ei suostu ottamaan opintolainaa asumiskuluja varten.
Kommentit (28)
Kuka syyllistää sinua "uhkailusta"? Poikako? Se on henkistä väkivaltaa. Minä muutin pois yh-äidin nurkista 17-vuotiaana kehottamatta, sillä aistin äidin ahdingon. Mies on biologisena organismina taasen sellainen, että se saattaa jopa kannibalisoida ja takertua emoonsa loppuelämäkseen, jos ei näe itselleen muita mahdollisuuksia menestymiseen.
Nyt äkkiä järjestät itsellesi järkevämmän asunnon ja sanot pojalle, että hänellä on 3kk aikaa järjestää itselleen asunto. Sosiaalitiomi auttaa jos se on sinulle mahdotonta. Pidä RAJAT ja muista, että mieslajin vammainen luonne ei ole sinun kasvatuksesi vikaa tai ongelma, vaan kaikkien eläinlajien läpileikkaava rasite.
Vierailija kirjoitti:
Muuta halvempaan, hanki töitä, älä pakota lastasi ottamaan velkaa asumiseesi. Hyi helvet ti.
Niin hyi helvetti loisivalle mies lapselle vai? Niinpä, täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka syyllistää sinua "uhkailusta"? Poikako? Se on henkistä väkivaltaa. Minä muutin pois yh-äidin nurkista 17-vuotiaana kehottamatta, sillä aistin äidin ahdingon. Mies on biologisena organismina taasen sellainen, että se saattaa jopa kannibalisoida ja takertua emoonsa loppuelämäkseen, jos ei näe itselleen muita mahdollisuuksia menestymiseen.
Nyt äkkiä järjestät itsellesi järkevämmän asunnon ja sanot pojalle, että hänellä on 3kk aikaa järjestää itselleen asunto. Sosiaalitiomi auttaa jos se on sinulle mahdotonta. Pidä RAJAT ja muista, että mieslajin vammainen luonne ei ole sinun kasvatuksesi vikaa tai ongelma, vaan kaikkien eläinlajien läpileikkaava rasite.
Mitä ihmettä mä just luin? Tässäkö meillä on palstan ylivoimaisin miesvihaaja!? Mieslajon vammainen luonne/ kannibalisoi emonsa!? Salli mun nauraa itseni tärviölle. Huh hu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sii sinä uhkailet muuttavasi pois kotoa vai mitä tarkoitat? Uhkaile vaan, jos haluat pilata välisi lapseen.
Uhkailen, että muutamme molemmat.
Ap
Minäkin uhkaan joka päivä että jos lapsi ei ole kiltti niin muutamme täältä suuresta kaupungista Sinne lapppiin pimeyden kylmyyden ja saamelaisten keskelle
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on ok, lapsia ja kaikkia muitakin läheisiä nimenomaan pitää manipuloida uhkailemalla. Pöh, kaikkea sitä kysytäänkin.
Yleensä uhkailua edeltää vihjailu ja pyyntö. Sitten kerrotaan, että realiteetit ovat nämä: jos asia x ei muutu, tapahtuu väistämättä asia y. Jotkut väkivaltaiset yksilöt sitten ottavat tämän "uhkailuna" saadakseen rikottua toisen itsemääräämsioikeuden ja psyykkeen manipuloimalla ja pahoinpitelemällä tätä.
Ap: älä kuuntele syyllistämistä vaan vedä selkeät rajat ja pidä niistä tiukasti kiinni. Jos toinen osapuoli saa raivokohtauksen, alkaa asiattomaksi, henkisesti tai fyysisesti väkivaltaiseksi niin järjestä asiat etäisyyden päästä, mutta järjestä ne ja katso, että ne etenevät loppuun asti.
Maa on täynnä näitä "uhripoikia" joita ovat milloin ketkäkin olevinaan väärinkohdelleet, vaikka he itse valtavine ruhoineen loisivat, rasittavat ja hyväksikäyttävät toisia. Väkivaltaisuus ja syyllistäminen ovat yksi tapa saada tahtonsa läpi ja alistaa uhria, loisinnan kohdetta, tässä tapauksessa äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä mä just luin? Tässäkö meillä on palstan ylivoimaisin miesvihaaja!? Mieslajon vammainen luonne/ kannibalisoi emonsa!? Salli mun nauraa itseni tärviölle. Huh hu.
Noita tulee harva se päivä vastaan, missä mies on loissuhteessa eläkeläiseen/vanhaan äitiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, testosteroni aiheuttaa erittäin vakavaa ongelmakäytöstä kaikilla yhteisölajeille, joiden laumoissa on koiraita. Tämän vuoksi suuri osa lajeista ajaa koiraat omiin pikku laumoihinsa terrorisoimaan toinen toistaan.
Muuta halvempaan, hanki töitä, älä pakota lastasi ottamaan velkaa asumiseesi. Hyi helvet ti.