Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko turn off jos nainen tienaa reilusti enemmän?

Vierailija
05.08.2025 |

Esim lääkäreillä ja juristeilla palkka helposti yli kymppitonnin/kk. Kestääkö miehet jos nainen tienaa enemmän? 

Kommentit (169)

Vierailija
141/169 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin naisten kanssa puhutaan paljonko tienaa. En tiedä oman vaimonikaan tuloja. Mies

Tämä on jännä, miten nykyisin monet tuntuvat olevan ihan vieraita puolisoidensa kanssa. Ei tiedetä edes tuloja, saati seksikumppaneiden määrää...

Me jaetaan mieheni kanssa lähes kaikki, ja vaikea ymmärtää tuollaista avioliittoa, vaikuttaa kylmältä.

Mitä entiset seksikumppanit kuuluvat  nykyiselle ?

Useimmat miehet eivät halua kylän polkupyörää ja ovat mieluummin ilman naista. Sitten on aisureita joille asialla ei ole mitään väliä.

Eiköhän niillä helpoilla ole kylillä jo valmiiksi tietyntyyppinen maine, ettei sitä tarvitse erikseen mainita. Seksikumppaneista tenttaaminen osoittaa joko perverssiä mielenlaatua tai heikkoa itsetuntoa. Kumpaakaan ongelmaa en rupeaisi vastauksella pönkittämään.

Vierailija
142/169 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, tienaan itsekin noin. 8000 euroa kuussa. Huomasin kerran tutustuessani yli 300 k€ vuodessa tienaavaan naiseen, että hänen elämäntyylinsä oli sellainen, johon en halua sopeutua. Esimerkiksi kalliita matkoja useita kertoja vuodessa. Itse tykkään lähinnä mökkeillä lomat ja elän aika vaatimatonta elämää, jos mökin ylläpitoa ei lasketa. Pidän työstäni enkä tarvitse ulkomaan lomaa päästäkseni siitä irti.

Korkeilla tuloilla on monesti korkea hintansa. Arvelen, että palkkatyössä raja menee jossakin 7-9 k€ kuussa, minkä jälkeen alkaa vastuu ja työn ikävät puolet kasvaa keskimäärin tuloja nopeammin.

M54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/169 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset haluavat eri asioita. Jos naiselle annetaan valita 20-vuotias mies, joka ei ole seurustellut naisten kanssa, tai 40-vuotias menestynyt miesjuristi, joka on seurustellut sadan naisen kanssa, kumman useimmat naiset valitsevat?

Jos tarinan sukupuolet kääntää toisinpäin, yksikään mies ei ota naisjuristia.

Erittäin oireellista jos nelikymppinen on seurustellut 100 kanssa, ei siis osaa sitoutua ja todennäköisesti luonnehäiriöinenkin. Väitän että aika moni kiertäis kaukaa.

Sanoisin että jotain vikaa on jos ei mies/nainen ole 40v ikään mennessä ollut jo satojen kanssa. Itselläni vajaa 300 panoa/suhdetta/avo-/avioliittoa tähän mennessä ja aion sen tuplata vielä eläessäni.

M45

Vierailija
144/169 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä pitää olla todella hyvä itsetunto, jos on alemmin koulutettu, tienaa vähemmän tai on lyhyempi kuin naisensa. Tuollaisen helmen kun löytäisi.

Eikö tinderi ole täynnä peruskoulupudokkaita pätkätyöläisiä jotka ovat alle 150cm pitkiä?

Mutta kun se hyvä itsetunto puuttuu

Mistä tiiät itsetunnosta kun et mätsää heidän kanssaan?

Vierailija
145/169 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se menee niin, että jos nainen tienaa paljon, niin hänen kriteerinsä miehelle on pilvissä.

Vierailija
146/169 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tienaan n. 9.000€/kk, vaimo n. 13.000€/kk, ei haittaa mua

Mutta saattaisi olla kolaus itsetunnollisesi, jos vaimo tienaisi 13 000 euroa kuussa ja sinä eläisit työmarkkinatuella.

Vierailija
147/169 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se menee niin, että jos nainen tienaa paljon, niin hänen kriteerinsä miehelle on pilvissä.

No voi olla tuokin totta, mutta jos katselee ihan vain Tinderin "valikoimaa". Ihan joka ikinen kerta kun vastaan tulee joku lääkäri tai juristi-nainen, niin kysytäänpä: onks hottis?

Niin ei ole ei. En tiedä mistä johtuu, naiset varmaan tietää paremmin, mutta noin se silti vain on. Mä oikein odotan, että näkisin jonkun hottiksen ja seksikkään vaikka aivokirurgin siellä. Eipä vaan ole tullut vastaan. Joka kerran kun sellainen oikein naisellinen nainen tulee vastaan, niin se on joku kosmetologi, kampaaja, hoitaja tai vaikka koulunkäyntiavustaja. Mutta kertaakaan siellä sellaisen todella haluttavan naisen profiilissa ei lue arkkitehti.

Vierailija
148/169 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset haluavat eri asioita. Jos naiselle annetaan valita 20-vuotias mies, joka ei ole seurustellut naisten kanssa, tai 40-vuotias menestynyt miesjuristi, joka on seurustellut sadan naisen kanssa, kumman useimmat naiset valitsevat?

Jos tarinan sukupuolet kääntää toisinpäin, yksikään mies ei ota naisjuristia.

Kyllä minä parikymppisenä olisin ottanut tuon parikymppisen miehen, asiaa ei tarvitse edes miettiä.

Vierailija
149/169 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettäisi, jos nainen jatkuvasti maksaisi minun kulujani. Tuntisin olevani kiitollisuuden velassa naiselle, ja se tuntuisi minusta nöyryyttävältä. Lisäksi lähes aina toisen kulujen maksamiseen liittyy ehtoja ja vaatimuksia.

Vierailija
150/169 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
151/169 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off. Nainen saa tienata mitä tienaa, itselle tärkeitä muut asiat.

Vierailija
152/169 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloinen uranainen on yleensä kasvatettu suorittajaksi, joten heidän itsetuntonsa on jäänyt heikoksi. Tällainen nainen asettaa miehelle vaatimuksia ja ehtoja, jos hän joutuu maksamaan miestä enemmän yhteisiä kuluja. Se ei tunnu hyvältä.

Vierailija
153/169 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palkalla väliä, mutta jos on joku kokoomuslainen raharaha -ihminen ja kova materialisti, niin sellainen olisi turn off.

Vierailija
154/169 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi erikoisia vaatia, jos ei satu olemaan kaunis.

Vierailija
155/169 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ettei vaan miestä joutuisi elättämään. "

Mitä helv. Tähän asti oli kiva juttu, mut sitten piti pilata tällaisella. Itse en tunne yhtään naista joka olisi pahoillaan, et mies jää hoitovapaalle, vaikka tarkoittaisi että pitäisi "elättää" miestäkin. Ja minä tunnen paljon perheellisiä ihmisiä.

Pahoittelut provosoivasta ilmaisusta. Mutta useimmiten hoitovapaata pitää nainen. Ja usein siihen liittyy myös se että nainen Haluaa ne vapaat pitää. Ei se välttämättä ole haluttomuutta miestä elättää, mutta äitimyyttiä on varmaan palojon vaikuttimena.

Se sitten perustellaan esim. Tuloilla mutta iso merkitys on edelleen kulttuurilla jossa naiset tuon roolin itselleen ottavat. Eivät koe asetelmaa luontevaksi syystä tai toisesta toisin päin. 

Vierailija
156/169 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tienaan n. 9.000€/kk, vaimo n. 13.000€/kk, ei haittaa mua

Mutta saattaisi olla kolaus itsetunnollisesi, jos vaimo tienaisi 13 000 euroa kuussa ja sinä eläisit työmarkkinatuella.

Eiköhän ole muitakin ongelmia jos elelee työmarkkinatuella. Kertoo ihmisestä todella paljon jos se tyytyy olemaan vaikka hoitaja tai joku muu pummi.

Vierailija
157/169 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi olla tuokin totta, mutta jos katselee ihan vain Tinderin "valikoimaa". Ihan joka ikinen kerta kun vastaan tulee joku lääkäri tai juristi-nainen, niin kysytäänpä: onks hottis?

Niin ei ole ei. En tiedä mistä johtuu, naiset varmaan tietää paremmin, mutta noin se silti vain on. Mä oikein odotan, että näkisin jonkun hottiksen ja seksikkään vaikka aivokirurgin siellä. Eipä vaan ole tullut vastaan. Joka kerran kun sellainen oikein naisellinen nainen tulee vastaan, niin se on joku kosmetologi, kampaaja, hoitaja tai vaikka koulunkäyntiavustaja. Mutta kertaakaan siellä sellaisen todella haluttavan naisen profiilissa ei lue arkkitehti.

Juristit tosin on usein hottiksia, niillä on melkoinen kilpailuvietti ja ne rakastaa voittamista. Siihen kuuluu myös itsestään huolehtiminen esimerkiksi kavereitaan paremmin.

Eri asia sitten kuka mieskään jaksaa sellaista aivan kaikessa  :)

Vierailija
158/169 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emännällä oli reipas miljoonan salkku kun tavattiin. Itellä 150k velkaa konkurssista ja puoauki. Ei haitannut yhtään.  

Vierailija
159/169 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Samantapaisesta tilastosta näkee miten naisen suuremmat tulot ovat suurin yksittäinen ennustaja miehen pettämiselle siinä suhteessa. Tämän kun yhdistää tietoon naisten hypergamiasta, niin ennuste suhteen kestämiselle suurempituloisen naisen kanssa on melko epätodennäköistä."

Tästäkin keskustelusta käy ilmi että aika monen miehen itsetunto ja miehuus ei kestä paremmin tienaavaa naista. Joten eiköhän se erojen yleisyys johdu vähintään yhtä usein siitä että miehen pää ei vain kestä.

Tästä käy vain ilmi se että edes korkea palkka ei tee suomalaisesta naisesta houkuttelevaa. Naisen palkka ei hyödytä miestä ollenkaan, koska mies on aina nettomaksaja.

Ennenminkin naisen kovempi palkka ei hyödytä naista. Rahat valuu mieheen ja perheeseen, mutta silti joutuu tekemään valtaosan kotitöistä ja lapsenhoidosta, vaikka mies olisi työttömänä kotona. 

Vierailija
160/169 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tulotaso ei minua kiinnosta mitenkään. Seurustelin naisen kanssa, joka tienasi noin 8000€/kk. Hänelle tuloerot lopulta oli ongelma ja erosimme - tienasin silloin vaivaiset 4000€/kk insinöörinä (tulot noussut huomattavasti tuon jälkeen). Nykyinen vaimo on kaupankassa, eikä hänen verrattain pienet tulot ole ollut mikään ongelma. Mielelläni maksan leijonanosan yhteisistä menoista. Maksaisin kaiken, mutta vaimo vaati osallistua kuluihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi