Mies, onko turn off jos nainen tienaa reilusti enemmän?
Esim lääkäreillä ja juristeilla palkka helposti yli kymppitonnin/kk. Kestääkö miehet jos nainen tienaa enemmän?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin , mitä enemmän sen parempi.
Niin, enemmän vaikuttaa kestääkö naisen pää tätä tilannetta.
Jos ei flippailu ala, niin kaikki on ok.
Miehellä pitää olla todella hyvä itsetunto, jos on alemmin koulutettu, tienaa vähemmän tai on lyhyempi kuin naisensa. Tuollaisen helmen kun löytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pitää olla todella hyvä itsetunto, jos on alemmin koulutettu, tienaa vähemmän tai on lyhyempi kuin naisensa. Tuollaisen helmen kun löytäisi.
Eikö tinderi ole täynnä peruskoulupudokkaita pätkätyöläisiä jotka ovat alle 150cm pitkiä?
Nainen saa olla kuinka varakas hyvänsä, en hänen rahojaan haluaisi missään tapauksessa millään tasolla vaan 50/50 kumpikin oman puolikkaansa _yhteisistä vastuista_ hoitaen.
Vierailija kirjoitti:
Senkö vuoksi naiset kokevat ettei keskituloisella naisella ole mitään yhteistä matalapalkkaisen miehen kanssa? Ne ovat helmiä, mutta...
Vai olisiko niin ettei naiset edes katsele siihen suuntaan koska "olemme kuitenkin liian erilaisia"
Tuo sinunkin kommenttisi osoittaa vain omat ennakkoluulosi
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta tuollainen suhde ei kauaa kestä. Sanna Marin kenkäisi parturimiehen mäkeen kun itse miljonääri ja parturimies tienasi 50k€/vuosi.
Marin hullu jaksaa jumittaa linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse tienaan n. 9.000€/kk, vaimo n. 13.000€/kk, ei haittaa mua
Netossa varmaan ei niin paljon eroa, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin naisten kanssa puhutaan paljonko tienaa. En tiedä oman vaimonikaan tuloja. Mies
Tämä on jännä, miten nykyisin monet tuntuvat olevan ihan vieraita puolisoidensa kanssa. Ei tiedetä edes tuloja, saati seksikumppaneiden määrää...
Me jaetaan mieheni kanssa lähes kaikki, ja vaikea ymmärtää tuollaista avioliittoa, vaikuttaa kylmältä.
Mitä entiset seksikumppanit kuuluvat nykyiselle ?
Useimmat miehet eivät halua kylän polkupyörää ja ovat mieluummin ilman naista. Sitten on aisureita joille asialla ei ole mitään väliä.
Eikä läheskään kaikki naisetkaan halua kumppanikseen huo ripukkia, mieluummin ilman kuin tippurikikkeli kumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin naisten kanssa puhutaan paljonko tienaa. En tiedä oman vaimonikaan tuloja. Mies
Tämä on jännä, miten nykyisin monet tuntuvat olevan ihan vieraita puolisoidensa kanssa. Ei tiedetä edes tuloja, saati seksikumppaneiden määrää...
Me jaetaan mieheni kanssa lähes kaikki, ja vaikea ymmärtää tuollaista avioliittoa, vaikuttaa kylmältä.
Koska koko elämäni ja tekemiseni/tekemättä jättämiseni paitsi kuvastavat minua ovat myös muokanneet minua. Miksi kumppanini ei saisi tietää kuka olen ja minkälaista elämää olen elänyt?
Elämässäni ei ole salattavaa, olen elänyt pitkälti kuten olen halunnutkin ja arvoihini sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koko elämäni ja tekemiseni/tekemättä jättämiseni paitsi kuvastavat minua ovat myös muokanneet minua. Miksi kumppanini ei saisi tietää kuka olen ja minkälaista elämää olen elänyt?
Elämässäni ei ole salattavaa, olen
Ei tartte olla salattavaa mutta en minä ainakaan halua kuulla puolisoni panoista. Kaikilla en exiä ja seksiä mutta pakkoko siitä on toitottaa nykyiselle kumppanille.
Miehet ja naiset haluavat eri asioita. Jos naiselle annetaan valita 20-vuotias mies, joka ei ole seurustellut naisten kanssa, tai 40-vuotias menestynyt miesjuristi, joka on seurustellut sadan naisen kanssa, kumman useimmat naiset valitsevat?
Jos tarinan sukupuolet kääntää toisinpäin, yksikään mies ei ota naisjuristia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koko elämäni ja tekemiseni/tekemättä jättämiseni paitsi kuvastavat minua ovat myös muokanneet minua. Miksi kumppanini ei saisi tietää kuka olen ja minkälaista elämää olen elän
Mies oli minulle eka ja minäkin hänelle, ei kaikilla ole niitä entisiä sänkykavereita.
Jos taas olisin vapaan seksin kannalla, en ymmärrä miksi puolisoni panot minua haittaisi, olisihan niitä minullakin.
Mutta kukin miten haluaa, ei ole pakko kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi vaimo joka on lääkäri, niin hän työstään johtuen liikkuisi muiden lääkärien piireissä. Näissä piireissä olisi minua ylemmän statuksen ihmisiä ja voisi olla että vaimo viihtyisi vastaavasti koulutettujen seurassa paremmin.
Yleisesti sanotaan että naisille riittää että miehellä on melko sama koulutustaso tai ylempi ja että perheen elintaso/kulutustaso on sama tai ylempi minkä nainen saavuttaisi jos eläisi yksin.
Tilastoista sanotaan että enemmistön eroista laittaa vireille naiset ja että miesten työttömyys on on voimakas riski parisuhteelle. Se että nämä liittyvä osittain miehiin, ei tarkoita etteivätkö naiset jättäisi todennäköisesti myös muuten kelvollisia miehiä taloudellisten kriisien vuoksi.
Hetkinen, palstamiehethän aina jankkaavat aina, että kaikki ns. ''korkean statuksen miehet'' haaveilevat parviälynä vastakohdastaan eli ''naisellisista'' sairaanhoitajista. Eli ei luulisi tällä logiikalla olevan kova tunku ja kilpailu lääkärinaisista. Ei kelpaa sitten palstan mukaan duunarillekaan, koska miehen alemmuuskompleksi. Keiden kanssa lääkärinaisten kuuluisi sitten pariutua, muiden naistenko kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset haluavat eri asioita. Jos naiselle annetaan valita 20-vuotias mies, joka ei ole seurustellut naisten kanssa, tai 40-vuotias menestynyt miesjuristi, joka on seurustellut sadan naisen kanssa, kumman useimmat naiset valitsevat?
Siis oliko seurustelematon 20-vuotias poikanen jonkun mielestä huono juttu :D ? Ottaisin jos olisin suunnilleen saman ikäinen.
Juristit on usein nipottajia ja tunnekylmiä, tunnen riittävän monta sellaista voidakseni yleistää. Ovat usein myös mammonanpalvojia, sekin on turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin oireellista jos nelikymppinen on seurustellut 100 kanssa, ei siis osaa sitoutua ja todennäköisesti luonnehäiriöinenkin. Väitän että aika moni kiertäis kaukaa.
Ei tuloero sinänsä olisi minulle ongelma, kunhan ollaan samalla sivulla rahankäytön suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta mies on enemmän luuseri, jos on sata ''suhdetta'' takana. Jotain pahasti mätää on miehessä, jos sata naista on kukin vuorollaan kokeillut samaa miehestä ja todennut miehen huonoksi, ettei miehen rinnalla kukaan suostu pysymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tinderi ole täynnä peruskoulupudokkaita pätkätyöläisiä jotka ovat alle 150cm pitkiä?
Mutta kun se hyvä itsetunto puuttuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miehet eivät halua kylän polkupyörää ja ovat mieluummin ilman naista. Sitten on aisureita joille asialla ei ole mitään väliä.
Eiköhän niillä helpoilla ole kylillä jo valmiiksi tietyntyyppinen maine, ettei sitä tarvitse erikseen mainita. Seksikumppaneista tenttaaminen osoittaa joko perverssiä mielenlaatua tai heikkoa itsetuntoa. Kumpaakaan ongelmaa en rupeaisi vastauksella pökinttämään.