Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa, että tyttöilen. Laitan hiukset pompulalle ja sellaista. Mikä juttu tämä on?

Vierailija
05.08.2025 |

Ehdotti minihametta

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naisilla on kauhea ongelma jos mies haluaa roolileikkejä? Sitten miehen tulisi kumminkin suostua jos esim. nainen haluaa tulla kymmenen nee kerin nussimaksi samanaikaisesti ja miehen pitäisi vain katsoa vierestä ja runkata. Huoh.

Vierailija
22/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehen tulisi kumminkin suostua jos esim. nainen haluaa tulla kymmenen nee kerin nussimaksi samanaikaisesti ja miehen pitäisi vain katsoa vierestä ja runkata.

Suoraan sanottuna aika persut setit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks naisilla on kauhea ongelma jos mies haluaa roolileikkejä? Sitten miehen tulisi kumminkin suostua jos esim. nainen haluaa tulla kymmenen nee kerin nussimaksi samanaikaisesti ja miehen pitäisi vain katsoa vierestä ja runkata. Huoh.

Ei kai roolileikit muuten ole ongelma mutta itseä ainakin puistattaisi jos mies haluaisi että pukeutuisin lapseksi

Vierailija
24/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen sen mielelläni miehellesi 🥰

Ihana herrasmies joka hyväilee minua kuin koulutyttöä

PenttiTV58 

Vierailija
25/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai roolileikit muuten ole ongelma mutta itseä ainakin puistattaisi jos mies haluaisi että pukeutuisin lapseksi

En tiennytkään, että vain lapset käyttävät hiuksia pompuloilla.

Vierailija
26/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen sen mielelläni miehellesi 🥰

Ihana herrasmies joka hyväilee minua kuin koulutyttöä

PenttiTV58 

Mitäs muuta ylipainoisen vihervassaritransun iltapäivään? Onko paljonkin nee kerin spermaa nielty tänään?

Vierailija
27/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko ap mies vai nais ??

Vierailija
28/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helv*tti mikä pervo! Älä vaan suostu tai pian olet pelkkä masturbaatio patja.

Femcelin miesviha haisee tänne asti.

Vierailija
29/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon aina vähän ihmetellyt miks tietynlainen pukeutuminen pitää olla ikäkoodattua

jos tuollainen pukeutuminen on pervoa, niin miksi sitten juuri lapset puetaan noin pervolla tavalla, miksi se on aikuisilta naisilta kielletty, tai jos mies haluaa aikuisen naisen pukeutuvan niin miksi se tekee hänestä pedarin

seksikkäät vaatteet omasta mielestä sopii kaikenikäisille, mutta mikä selittää tuon vahvan ikään sitomisen

Vierailija
30/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon aina vähän ihmetellyt miks tietynlainen pukeutuminen pitää olla ikäkoodattua

jos tuollainen pukeutuminen on pervoa, niin miksi sitten juuri lapset puetaan noin pervolla tavalla, miksi se on aikuisilta naisilta kielletty, tai jos mies haluaa aikuisen naisen pukeutuvan niin miksi se tekee hänestä pedarin

seksikkäät vaatteet omasta mielestä sopii kaikenikäisille, mutta mikä selittää tuon vahvan ikään sitomisen

Kertoo lähinnä siitä, että noi pervoksi ja pedariksi haukkuvat näkee itse pikkutyttöjen hiustyylit jotenkin seksikkäinä. Pedari huutelijat oli jälleen itse niitä pahimpia pedareita.

Vierailija
31/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa tarkalleen "laittaa hiukset pompulalle"? Ponnaria? Saparoita?

Ponpula.

Vierailija
32/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä satulet näitä paskoja aloituksia?

Vierailija
33/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo lähinnä siitä, että noi pervoksi ja pedariksi haukkuvat näkee itse pikkutyttöjen hiustyylit jotenkin seksikkäinä. Pedari huutelijat oli jälleen itse niitä pahimpia pedareita.

mutta siis miks on olemassa erikseen tämmöiset "pikkutyttöjen" hiustyylit

saati sitten tuo minihame

Vierailija
34/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäkö juttu? Miehesi on perverssi. Kaiken muun lisäksi.

Vierailija
35/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa tarkalleen "laittaa hiukset pompulalle"? Ponnaria? Saparoita?

:D :D Helppo tunnistaa miehen kirjoittamaksi

Vierailija
37/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🛶👗

Vierailija
38/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jojainen terve heteromies viehättyy seksuaalisesti kauniista nuorista naisista. Syy: nuoret kauniit naiset ovat erinomaisia miehen jälkeläisten synnyttäjäehdokkaita. Tällä bioöogisella vietillä ei ole mitään tekemistä pedofilian kanssa.

Pedofiili puokestaan viehättyy LAPSISTA, joiden vartaloa murrosikä ei ole muuttanut.

Vierailija
39/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehesi fantasioida.

Vierailija
40/63 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka v#ttu sanoo pompulalle?🤮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi