Mies haluaa, että tyttöilen. Laitan hiukset pompulalle ja sellaista. Mikä juttu tämä on?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
miehen tulisi kumminkin suostua jos esim. nainen haluaa tulla kymmenen nee kerin nussimaksi samanaikaisesti ja miehen pitäisi vain katsoa vierestä ja runkata.
Suoraan sanottuna aika persut setit.
Vierailija kirjoitti:
Miks naisilla on kauhea ongelma jos mies haluaa roolileikkejä? Sitten miehen tulisi kumminkin suostua jos esim. nainen haluaa tulla kymmenen nee kerin nussimaksi samanaikaisesti ja miehen pitäisi vain katsoa vierestä ja runkata. Huoh.
Ei kai roolileikit muuten ole ongelma mutta itseä ainakin puistattaisi jos mies haluaisi että pukeutuisin lapseksi
Mä teen sen mielelläni miehellesi 🥰
Ihana herrasmies joka hyväilee minua kuin koulutyttöä
PenttiTV58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks naisilla on kauhea ongelma jos mies haluaa roolileikkejä? Sitten miehen tulisi kumminkin suostua jos esim. nainen haluaa tulla kymmenen nee kerin nussimaksi samanaikaisesti ja miehen pitäisi vain katsoa vierestä ja runkata. Huoh.
Ei kai roolileikit muuten ole ongelma mutta itseä ainakin puistattaisi jos mies haluaisi että pukeutuisin lapseksi
En tiennytkään, että vain lapset käyttävät hiuksia pompuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen sen mielelläni miehellesi 🥰
Ihana herrasmies joka hyväilee minua kuin koulutyttöä
PenttiTV58
Mitäs muuta ylipainoisen vihervassaritransun iltapäivään? Onko paljonkin nee kerin spermaa nielty tänään?
Vierailija kirjoitti:
Hyi helv*tti mikä pervo! Älä vaan suostu tai pian olet pelkkä masturbaatio patja.
Femcelin miesviha haisee tänne asti.
oon aina vähän ihmetellyt miks tietynlainen pukeutuminen pitää olla ikäkoodattua
jos tuollainen pukeutuminen on pervoa, niin miksi sitten juuri lapset puetaan noin pervolla tavalla, miksi se on aikuisilta naisilta kielletty, tai jos mies haluaa aikuisen naisen pukeutuvan niin miksi se tekee hänestä pedarin
seksikkäät vaatteet omasta mielestä sopii kaikenikäisille, mutta mikä selittää tuon vahvan ikään sitomisen
Vierailija kirjoitti:
oon aina vähän ihmetellyt miks tietynlainen pukeutuminen pitää olla ikäkoodattua
jos tuollainen pukeutuminen on pervoa, niin miksi sitten juuri lapset puetaan noin pervolla tavalla, miksi se on aikuisilta naisilta kielletty, tai jos mies haluaa aikuisen naisen pukeutuvan niin miksi se tekee hänestä pedarin
seksikkäät vaatteet omasta mielestä sopii kaikenikäisille, mutta mikä selittää tuon vahvan ikään sitomisen
Kertoo lähinnä siitä, että noi pervoksi ja pedariksi haukkuvat näkee itse pikkutyttöjen hiustyylit jotenkin seksikkäinä. Pedari huutelijat oli jälleen itse niitä pahimpia pedareita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa tarkalleen "laittaa hiukset pompulalle"? Ponnaria? Saparoita?
Ponpula.
Miksi sä satulet näitä paskoja aloituksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo lähinnä siitä, että noi pervoksi ja pedariksi haukkuvat näkee itse pikkutyttöjen hiustyylit jotenkin seksikkäinä. Pedari huutelijat oli jälleen itse niitä pahimpia pedareita.
mutta siis miks on olemassa erikseen tämmöiset "pikkutyttöjen" hiustyylit
saati sitten tuo minihame
Mikäkö juttu? Miehesi on perverssi. Kaiken muun lisäksi.
Tuli tämä euroviisu mieleen: https://www.youtube.com/watch?v=OYgE7O0OLyw&list=RDOYgE7O0OLyw&start_ra…
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa tarkalleen "laittaa hiukset pompulalle"? Ponnaria? Saparoita?
:D :D Helppo tunnistaa miehen kirjoittamaksi
Jojainen terve heteromies viehättyy seksuaalisesti kauniista nuorista naisista. Syy: nuoret kauniit naiset ovat erinomaisia miehen jälkeläisten synnyttäjäehdokkaita. Tällä bioöogisella vietillä ei ole mitään tekemistä pedofilian kanssa.
Pedofiili puokestaan viehättyy LAPSISTA, joiden vartaloa murrosikä ei ole muuttanut.