Tiikereiden ravinnoksi lemmikkieläimiä?!!
Nyt kyllä suututtaa, itkettää ja raivostuttaa niin paljon että voisin ampua jonkun tanskalaisen ha syöttää sen tiikerille!!!
Eikö ne tajua että nuo julmat pedot pärjäävät ELÖINTARHASSA aivan hyvin kasviksilla kuten porkkanoilla, kaaleilla, punajuurilla ja perunoilla???
On mielisairasta edes ajatella koirien, kanien tai hevoisten syöttämistä pedoille!!!
Kommentit (53)
Ap on tämä narsistinen teeskentelijätrolli, joka esiintyy eri rooleissa kun ei edes tiedä, mikä on.
Voisin viedä naapurin koirat. Jäisin itse vielä katsomaan sitä hupia.
Hevoset voisi kaikki laittaa lihoiksi
Vierailija kirjoitti:
Ap on tämä narsistinen teeskentelijätrolli, joka esiintyy eri rooleissa kun ei edes tiedä, mikä on.
Jollain meni tiikeri tunteisiin.
On mielisairasta edes kuvitella kasvissyöjä-tiikeri. Etkö itse tajua että tiikeri on lihansyöjä. Ei siitä tule kasvissyöjää vain siksi, että se teljetään häkkiin. Niiden"pärjääminen" perunoilla ja porkkanoilla on enemmän kuin kyseenalaista. Suomeksi sanottuna, se on eläinrääkkäystä. Itke sitä jos kerran on pakko itkua vääntää.
Miksi kenenkään pitää syödä toisiaan? Eikö voitaisi elukat ja ihmiset elää suoraan auringonvalolla?
Kasvit ja lihahan ovat vain muotoaan muuttanutta auringonvaloa.
Niin. Onko sinulla vielä muita ongelmia, ap?
Toisen maailmansodan aikaan eläintarhoista haettiin lihaa.
Syötetään vangit ja hullut tiikerille?
Vietiin Helsingissäkin city-kanit Korkeasaaren leijonille. Kaupungin kani-ongelma on lähtöisin yhdestä (1) luontoon vapautetusta lemmikkikaniparista. Puisto- ja viheraluevauriot jo vuosia sitten kuusinumeroisia summia joka vuosi. Kanipopulaation takia. Se on meidän luonnossa vieraslaji. On vastuullista viedä vaikka eläintarhaan ateriaksi, eikä typerästi ja itsekkäästi päästää luontoon.
Tiikerit tulee vapauttaa Suomen luontoon. Siellä on on kalaa, marjoja, kuusenkerkkiä, pettua, linnunmunia, rottia ja hiiriä syötäväksi.
En ensimmäisenä lähtisi tuohon. Joku tuotantoeläin voisi vielä mennä, mutta lemmikkieläin ei :(
Vierailija kirjoitti:
On mielisairasta edes kuvitella kasvissyöjä-tiikeri. Etkö itse tajua että tiikeri on lihansyöjä. Ei siitä tule kasvissyöjää vain siksi, että se teljetään häkkiin. Niiden"pärjääminen" perunoilla ja porkkanoilla on enemmän kuin kyseenalaista.
Totta kai tulee, tuleehan ihmisestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Voisin viedä naapurin koirat. Jäisin itse vielä katsomaan sitä hupia.
Mitä hupia? Ei niitä elävävänä pedoille anneta. Ihmiset lopettavat ne ensin ja sitten vasta on ruoka-aika.
Vierailija kirjoitti:
Surullinen provo. Mutta toisaalta olihan tää aika herkullinen provoilun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Lihavassa persussa olis syötävää tiikerille
Oikeesti lihavassa sossussa ja viherikössä sitä vasta onki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka ja Jussi on kovin luutavia.
LUUTAVIA? Et kai ole tosissasi. Luisevia ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai no tarkemman harkinnan jälkeen, ehkä heidät voi hyvin kuvitella luudan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai no tarkemman harkinnan jälkeen, ehkä heidät voi hyvin kuvitella luudan päälle.
Säärilui - luiseva
Sääriluu - luutava
Mun kisuvainaa palveli eläinlääketieteen opiskelijoiden harjoitusmateriaalina ennen kremaatiota.
Pääsin ilmaiseksi hänen hautaamisestaan.