Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, tahdotko että miehet ajattelee sinua...

Vierailija
05.08.2025 |

runkatessaan? Itse tahdon.

N48

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdotko jonkun tietyn erityisen miehen niin tekevän ?

Miten on M ?

Vierailija
2/13 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aloituksessa on miinuksia ?

Jonkun harrastus 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika jees. Monet miehet runkkaa mun Pikkareiden, kuvien avuin ja miettii mua. Kaikki haaveilis muustakin mutta en anna. Annan vain muille, ja ne laittaa harva se päivä viestiä että voi kun nähtäis useammin ku oli niin ihanaa.

Vierailija
4/13 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kai joku voi ajatellakin, ei kuulu muiden ajatukset minulle. 

Jos kiihottuu tai ilahtuu tuollaisesta niin sitten on varmaan aika helppo laittaa itseään esille sopivasti. Itselleni vain seksi tai keskustelu seksistä on kiinnostavaa. Esimerkiksi että oma mies on runkannut minua ajatellen tuntuu lähinnä oudolta vaikkakin ihan järkeenkäyvältä. 

Vierailija
5/13 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naivin tuntuinen ajatus.

Vierailija
6/13 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielellään! Olisi kiva tietää jos olisin jonkun mielestä niin hottis, että ajattelisi minua runkatessaan.

Vierailija
7/13 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mielellään! Olisi kiva tietää jos olisin jonkun mielestä niin hottis, että ajattelisi minua runkatessaan.

Kouluaikoina poikaystäväni tunnusti, että runkkasi mulle ennen kuin alettiin seurustelemaan. Hän meni omaan huoneeseensa koulun jälkeen ja runkkasi niin kauan, ettei häneltä enää tullut spermaa ulos. Se imarteli mua ihan valtavasti ja kiihotti kuvitella häntä katsomassa kuvaani luokkakuvasta (silloin ei ollut vielä kamerapuhelimia) ja hyväilemässä itseään todella kiimassa. Ajattelin silloin olevani niin hottis ja päättelin siitä miten paljon hän halusi mua, että hän oli tosissaan.

Yhä vieläkin mietin, että tuo oli niin söpöä ja ihanaa niin kuin koko meidän teinirakkaus. Terkkuja Markukselle.

Vierailija
8/13 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sua ap nyt kun runkkaan. T: m 26 v

Vierailija
9/13 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan. En minä ole niin hyvännäköinen. Se olisi vain todella outoa, vähän säälittävääkin.

Vierailija
10/13 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun fantasian kohteiden tarvitse olla mitään yleisiä naisihanteita.. Sen kimmokkeen ei tarvitse olla aina suurikaan, riittää että sinussa on jotakin, mikä herättää mielenkiinnon. Kohtaaminen voi riittää, se että seurassasi on mukava olla. En toki runkkaa jokaiselle, jonka seurassa viihdyn, en osaa sanoa yksittäistä tekijää. Itseasiassa aika harvoin lopulta mietin vierasta naista, mutta tavatonta se ei ole. 

Vierailija
11/13 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun fantasian kohteiden tarvitse olla mitään yleisiä naisihanteita.. Sen kimmokkeen ei tarvitse olla aina suurikaan, riittää että sinussa on jotakin, mikä herättää mielenkiinnon. Kohtaaminen voi riittää, se että seurassasi on mukava olla. En toki runkkaa jokaiselle, jonka seurassa viihdyn, en osaa sanoa yksittäistä tekijää. Itseasiassa aika harvoin lopulta mietin vierasta naista, mutta tavatonta se ei ole. 

Se on juuri näin. Seksuaalisen kiihokkeen ja fantasian voi sytyttää niin moni asia. Näin kesällä se voi olla mulle vaikka tietynlainen mekko josta näkyy sopivasti läpi. Sen kantaja voi olla hyvin laajalla skaalalla eri näköinen mutta kiihottava omalla tavallaan. T: m 26 v

Vierailija
12/13 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tohon edelliseen unohtui mainita, että yleensä sen kiihokkeen antaja on nainen ikäskaalalla 45-65 v. T: m 26 v 

Vierailija
13/13 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en erityisemmin toivo tai tunne tarvetta siihen, että miehet yleisesti ajattelisivat mua runkatessaan. Ei hetkauta itsetuntoani suuntaan tai toiseen. Ajatus moisesta ei kiihota, mutta ei haittaakaan. Pääasia, että oma miesystävä ainakin välillä ajattelee mua runkatessaan. Varmasti fantasioi välillä muistakin ja se on ok, kunhan ei kerro mulle tai mene konkretiaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä