nhl-kermaperseet vapautetaan vähin äänin armeijasta
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
EDELLEENKIN, JOLLEKIN NHL FANIPOJALLE: TÄSSÄ EI PUHUTA YHDESTÄ NHL PELAAJASTA, VAAN ETTÄ NE SAA JOUKOLLA HÄMÄRIÄ VAPAUTUKSIA, MIKÄ ON YKSISELITTEISESTI VÄÄRIN!
Ai jaa, ketkä kaikki?
Kyllä minua suoraan sanoen vituttaa, olin kuitenkin itse vuodenpäivät intissä. Ikäänkuin meillä muilla ei olisi muuta tekemistä, samat säännöt kaikille tai sitten ruvetaan oikeasti pistämään porukkaa linnaan tai sinne siviilipalveluun.
Täysin naurettavaa tulla sanomaan, että joku huippu-urheilija ei pysty suoriutumaan armeijasta. Ja miksi jotkut puolustelee tuota sakkia eli eikö ne säännöt ja lait koske yhtäkkiä kaikkia miehiä tässä maassa. Voin suoraan sanoa, että jos tämä touhu ei lopu, tulen kertomaan lapsille että heidänkään ei tarvitse armeijaa käydä, koska ei tarvitse jääkiekkopelaajienkaan.
Kuka sitä inttiä tulevaisuudessa käy, kun me kaikki ruvetaa lätkäjätkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EDELLEENKIN, JOLLEKIN NHL FANIPOJALLE: TÄSSÄ EI PUHUTA YHDESTÄ NHL PELAAJASTA, VAAN ETTÄ NE SAA JOUKOLLA HÄMÄRIÄ VAPAUTUKSIA, MIKÄ ON YKSISELITTEISESTI VÄÄRIN!
Ai jaa, ketkä kaikki?
YKSINKERTAISUUS ON TAITOLAJI?
NHL-TÄHTIEN varusmiespalvelusasiat puhuttavat kansaa säännöllisin väliajoin. Monella Suomen eturivin tähdellä on yhä tiettävästi asevelvollisuus suorittamatta.
Lätk äjätkät ei käy, mutta moni nainen menee vapaaehtoisesti, ja jatkaa jopa upseereiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua suoraan sanoen vituttaa, olin kuitenkin itse vuodenpäivät intissä. Ikäänkuin meillä muilla ei olisi muuta tekemistä, samat säännöt kaikille tai sitten ruvetaan oikeasti pistämään porukkaa linnaan tai sinne siviilipalveluun.
Täysin naurettavaa tulla sanomaan, että joku huippu-urheilija ei pysty suoriutumaan armeijasta. Ja miksi jotkut puolustelee tuota sakkia eli eikö ne säännöt ja lait koske yhtäkkiä kaikkia miehiä tässä maassa. Voin suoraan sanoa, että jos tämä touhu ei lopu, tulen kertomaan lapsille että heidänkään ei tarvitse armeijaa käydä, koska ei tarvitse jääkiekkopelaajienkaan.
Eikö intti mielestäsi ollut vuoden palkan arvoinen kokemus?
Upseerinaiset myös rakentavat perheen, eli kärsivät raskauden ja synnytyksen/et, mutta varakkaan perheen lätkähemmo ei uskaltaudu armeijaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen asevelvollinen voi olla menemättä armeijaan jos niin päättää. Ihan sama onko nhl pelaaja vaiko perus amispentti autokorjaamosta.
No se vankila tulisi olla myös näille vaihtoehtona totaalikieltäytymiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, ketkä kaikki?
YKSINKERTAISUUS ON TAITOLAJI?
NHL-TÄHTIEN varusmiespalvelusasiat puhuttavat kansaa säännöllisin väliajoin. Monella Suomen eturivin tähdellä on yhä tiettävästi asevelvollisuus suorittamatta.
Jaa ketkä kaikki? Ei yhtään nimeä. Vain väite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö intti mielestäsi ollut vuoden palkan arvoinen kokemus?
Ymmärrän toki, että lätkäjätkien perseennuolijoiden on vaikea ymmärtää, että vaikka ei lätkää pelaa on meillä muillakin miehillä ihan oma elämä ja jos voi vain ilmoitusluontoisesti ilmoittaa, että näääääh ei mua nyt huvita käydä armeijaa, niin kyllä siitä voidaan tehdä maan tapa. Mennään sitten sinne oikeuteen ja katsotaan ihan loppuun asti mikä helvetin tekosyy jollain huippu-urheilijalla on muka luistaa, varmasti kaikki muutkin voi käyttää samaa syytä, eikä näinollen armeijaa tarvitse käydä yhdenkään miehen tässä maassa.
Kyllä monien muidenkin lajien urheilijat saavat vapautuksen elleivät käy inttiä urheilukouluna. Esimerkiksi tennishuiput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen asevelvollinen voi olla menemättä armeijaan jos niin päättää. Ihan sama onko nhl pelaaja vaiko perus amispentti autokorjaamosta.
No se vankila tulisi olla myös näille vaihtoehtona totaalikieltäytymiselle.
Totta. Tämä on käsittämätöntä eriarvoistamista, ja lätkähullujen yliarvoistamista. Mikse esim. muusikko halutessaan saa jättää inttiä väliin, ja tienata muusikkona?! Esimerkkinä Iso H, joka joutui vankilaan, koska on pasifisti. Lätkän varjolla saa kaikki anteeksi.
Heikkohermoinen tyyppi. Minun iskäni olisi lyönyt minua kiekolla päähän jos olisin tehnyt noin. Minulla oli Harrikka isä. Tuolla varmaan Jamaha isä.
Ihan ensimmäisenä heidät pitäisi poissulkea kaikista maajoukkuepeleistä ulos. Tälläisten miesten ei pitäis voida edustaa Suomea millään tasolla, eikä ole oikeutta pukea maajoukkepaitaa ylle. Se on vähintä mitä voi tehdä.
Kaikilta urheilijoilta, jotka välttelee armeijaa ja veroja, niin Suomen passi pois ja porttikielto Suomeen.
En kyllä muutenkaan uskoisi, että joku Kimi Räikkönen tai Lauri Markkanen olisi muutenkaan puolustamassa tätä maata kriisin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, ketkä kaikki?
Kyllä kaikki urheilijat sekä julkkikset ovat saaneet erivapauksia armeijassa kautta aikojen.
Vapautuksia myös.
Jos nyt joutuisin kutsuntoihin valehtelisin ennemmin vaikka olevani narkkari kuin lähtisin aivopestäväksi, unettomaksi, liian kovaan fyysiseen rääkkiin ja persaukisena elämiseen. Puhumattakaan kun sieltä pääsee pennittömänä sossun luukulle täyttämään anomuksia.
Jos rikot fysiikkasi siellä et tule saamaan euroakaan korvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Hintz ei koskaan vedä leijonapaitaa päälle enää. Se ei oo ansainnu kantaa leijonaa rinnassa.
Kyllä vetää, sä et sitä päätä, ei maajoukkueeseen pääsyssä kysytä intin käymisestä mitään, siinä ratkaisevat ihan muut asiat, idiootti.
Leijonat vois kyllä lakkauttaa, kun ei sillä ole enää mitään tekemistä isänmaallisuuden kanssa. Voisivat pelata vaikka tunnuksettomilla paidoilla jatkossa, kuten Venäjänkin joukkue. Ei tarvitsisi enää hävetä sitten.
Voit pitää typerän mielipiteesi ihan omana tietonasi.
Vierailija kirjoitti:
Sama!
Vierailija kirjoitti:
HÄMÄRÄÄ ON SUN KORVIESI VÄLISSÄ.