nhl-kermaperseet vapautetaan vähin äänin armeijasta
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Hintz ei koskaan vedä leijonapaitaa päälle enää. Se ei oo ansainnu kantaa leijonaa rinnassa.
Kyllä vetää, sä et sitä päätä, ei maajoukkueeseen pääsyssä kysytä intin käymisestä mitään, siinä ratkaisevat ihan muut asiat, idiootti.
Maanpetturi ja pelkuri joka ei uskalla maataan puolustaa ei tarvi esiintyäkään sit tän maan pelaajana. Pelatkoon Venäjän tai Ruotsin maajoukkueessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armeija ei selkeästi tee hyvää ihmiselle, jos täällä oikeasti on joku keski-ikäinen ukko itkemässä siitä, että nuorella miehellä on mahdollisesti terveysvaiva, jonka nojalla asepalvelus on häneltä kielletty
Se on vaan sitä karkeruutta että itse on mennyt kärsimään paskakuukaudet ja ennen kaikkea sitä, ettei ole.fyysisiä tai älyllisiä kykyjä miljoonatienesteihin. Siksi lohduttaisi että pääsisi riistämään miljoonääriltä osan vuoden tuloista.
Itse ainakin toivon pelkästään lisää menestystä näille NHL-pelaajille ja muillekin suomalaisille urheilijoille. Silti en ymmärrä yhtään sitä, miksi huippu-urheilija skippaa armeijan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Hintz ei koskaan vedä leijonapaitaa päälle enää. Se ei oo ansainnu kantaa leijonaa rinnassa.
Oletko samaa mieltä Kaapo Kakosta, jolla diabetes estää armeijan käymisen? Jos kyllä, miksi juuri Hintzillä terveydellinen syy on noin kova paikka sinulle?
Jos pystyy urheilemaan, pystyy käymään intin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut kummoistakaan uraa, koska oli vielä nuori poika, joka oli vasta uransa alkumetreillä. Ura on eri asia kuin yksittäiset saavutukset.
No oman logiikkasi mukaan Markkanen otti intissä paljon isomman riskin uransa kannalta. Jos uransa alussa loukkaantuu pahasti, niin ura voi tyssätä siihen. Uran loppupuolella sillä taas ei ole niin väliä, kun miljoonat on jo tienattu. Roope Hintz on oletettavasti uransa loppupuolella tai puolivälissä, ellei sitten pelaa 45v asti kuten Selänne.
Niin, onhan se ihan kamalaa, kun aikuiset miehet saavat ihan itse valita, millaisia riskejä ottavat. Ei tarvitse kaikkeen kysyä mammapalstalsta lupaa niin kuin sinä kysyt. Lisäksi sellainenkin on täysin mahdollista, että Hintz olisi halunnut tulla suorittamaan
Et sinä poikarukka ole mitään armeijaa käynyt. Jos olisit, tietäisit mitä tarkoittaa kutsunnat ja miten se liittyy siihen evääkö puolustusvoimat asepalveluksrn suorittamisen vai ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko samaa mieltä Kaapo Kakosta, jolla diabetes estää armeijan käymisen? Jos kyllä, miksi juuri Hintzillä terveydellinen syy on noin kova paikka sinulle?
Pystyy, mutta ei pääse koska puolustusvoimat ei ota palvelukseen. Turha jankuttaa asiasta, jolle sen enempää urheilijat kuin me täälläkään emme mitään voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vetää, sä et sitä päätä, ei maajoukkueeseen pääsyssä kysytä intin käymisestä mitään, siinä ratkaisevat ihan muut asiat, idiootti.
Maanpetturi ja pelkuri joka ei uskalla maataan puolustaa ei tarvi esiintyäkään sit tän maan pelaajana. Pelatkoon Venäjän tai Ruotsin maajoukkueessa.
Sotatilanteessa jokaisella Suomen kansalaisella on maanpuolustusvelvollisuus. Myös Hintzillä. Ja esimerkiksi minulla. Se ei automaattisesti tarkoita rintamalle menoa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se ap:lle kuuluu?
Tottakai kuuluu, oikeusvaltiossa säännöt ovat kaikille samat.
ei ap
Vierailija kirjoitti:
Äijät tienaa miljoonia ja heillä on kauniit naiset Amerikoissa. Ei heitä paljoa teidän perus pertsojen mielipiteet hetkauta. Lähinnä nauravat.
Kertoo paljon luonteesta sekä älykkyydestä. Eivät halua edes äitejään tai isejään puolustaa sodan tullessa. Näitä äitejä ja isejä jotka heille koko homman ovat mahdollistaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armeija ei selkeästi tee hyvää ihmiselle, jos täällä oikeasti on joku keski-ikäinen ukko itkemässä siitä, että nuorella miehellä on mahdollisesti terveysvaiva, jonka nojalla asepalvelus on häneltä kielletty
Se on vaan sitä karkeruutta että itse on mennyt kärsimään paskakuukaudet ja ennen kaikkea sitä, ettei ole.fyysisiä tai älyllisiä kykyjä miljoonatienesteihin. Siksi lohduttaisi että pääsisi riistämään miljoonääriltä osan vuoden tuloista.
Kuka tahansa joka ajattelee noin ei ansaitse kantaa leijonapaitaa mm-kisoissa, vaan saa mennä Venäjän tai Ruotsin maajoukkueeseen.
nämä kesselit on hyvin kuvattu kummeleissa tuonkin pojan joku pimpo lady ottaa vieri hoitoon sekä hoitaa raha asiat. ehkä parenpikin ettei tule ei rassukka käsitä kuin kaukalon rajat (laidat) muu onkin utopiaa.
Jännä jopa uuno turhapuro ei saanut vapautusta, mutta nuo saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyy, mutta ei pääse koska puolustusvoimat ei ota palvelukseen. Turha jankuttaa asiasta, jolle sen enempää urheilijat kuin me täälläkään emme mitään voi
Kyllä ne vaan ottaa, jos osaa neuvotella. Ja sivariin voi myös mennä.
Kaapo Kakon diabetes on yhtä lailla tekosyy välttää armeija. Minulla on 1 tyypin diabetes, ja armeija käyty, plus tiedän monta muuta.
Pitäiskö nhl-prinsseille tarjota ärmeijäshä omat proteiinipirtelöt ja kaikki kauneushoidotkin, niin kuin ämerigäshä. Tulisivatko sitten edes pariksi yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa joka ajattelee noin ei ansaitse kantaa leijonapaitaa mm-kisoissa, vaan saa mennä Venäjän tai Ruotsin maajoukkueeseen.
Minä kävin "vähän raskaamman" kautta ja tämän päivän liksalla menetin aivan liian ison tulokertymän, saamatta vastineeksi mitään. Ja ymmärrän täysin noita ammattiurheilijoita miksi heidän ei vaan kannata hukata edes muutamaa kuukautta sotavaltion poikaleirille.
Onko väkivaltainen pelaaja? Siinä voisi olla "homman" nimelle syy.
Näitä huippukuntoisiahan tarvittaisiin kaukopartioihin aivan pian. Mutta ymmärrän hyvin, että koko elämänsä kermassa kylpeneestä kiekkohemmosta on turvallisempaa pysytellä jenkeissä isossa pedissä ja vaahtokylvyssä bimpoliinan kanssa. Tommy Hilfigerit kainaloista haisien, ja boksereista paistaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin "vähän raskaamman" kautta ja tämän päivän liksalla menetin aivan liian ison tulokertymän, saamatta vastineeksi mitään. Ja ymmä
Mutta tuo poika haluaa kuitenki sit pelata Suomen joukkuees olympialaisis. Sitä ei pidä sille sallia.