Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

>---ELOISAT TAPAAMINEN Jumbo/Vantaa---<

03.04.2007 |

Tässä tämä pino nyt avattu sitten sitä erillistä tapaamista koskien. Tämä ei ole siis kuukausitapaaminen, joka on jatkossa erikseen myös!

Ehdotuksia, päivämäärästä, kellonajasta ja päivästä?!

Mä ehdotan itse lauantaita, JOS SE MUILLE SOPII?!

Mulle sopii myös arkipäivä, mikäli tuntuu et toisillle joku arkipäivä ois parempi!

Kellonajaksi ehdotan vaikkapa 13.00, mitäs muut on mieltä? (toiveissa, jos joku pidempimatkalainen tulee myös niin ehtisi paikalle)

Päivämäärä ois hyvä olla esim. parisen viikkoa ennen kuukausitapaamista, johon moni menee varmaan myöskin, niin ei ihan lähellä ois, vai kuinka?

Kaikki eloisat kauempaakin tulkaa rohkeasti mukaan ja ehdotelkaa aikaa!!!

Villa, joka jää odottelemaan mielipiteitä

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti me ei nyt sitte päästäkään... :(

Mennään mummolaan varsinaiseen suomeen ja tullaan takas to.

Kivoja treffejä kaikille toivottavat

nallu ja aleksi2508

Vierailija
22/51 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana kiitos Villalle että aktiivisesti tätä Jumbo-tapaamista hoitelet ja tulemisia kyselet.

Mekään emme nyt valitettavasti voi tulla. Tytöllä vielä yskää flunssasta ja nyt vielä nokkosrokko (todennäköisesti ja toivottavasti) flunssan jälkitautina. Ei onneksi ole vakavaa mutta en halua sen vuoksi autoon lähteä istuttamaan, vaikka matka ei pitkä olekaan. Seurailen tilannetta.

Haluaisin kyllä teitä tulla tapaamaan joten toivonkin että toinenkin Jumbo-tapaaminen saataisiin vielä järkättyä.

t. Hanhikki ja punatäplä tyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin viime yön kuunnellen sylissä huutavaa poikaa... Meillä alkoi joku tauti ja oli ihan tukossa poju. Nyt valuu räkä kunnolla, emmekä halua tartuttaa tätä kurjaa tautia muille. Meinasimme jo yöllä lähteä lääkäriin, ku itku ei loppunut millään. Lopulta panadol ja sylittelyt ilmeisesti sen verran auttoi, että nukahti vähäksi aikaa... :(

HAUSKAA TAPAAMISTA KAIKILLE SINNE MENIJÖILLE !

Villa ja poju

Vierailija
24/51 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväksemme ei päästä tänään tulemaan jumbo tapaamiseen, kun meillä ollaan edelleen koko perhe karmeassa nuhassa ja yskässä:( Kuume on jo selätetty, mutta tauti senkuin jatkuu...

Olisikin kiva, jos vaikka seuraavaan tapaamiseen päästäisiin tulemaan mukaan. Meinasitteko tavata jumbossa lähiaikoina myös uudestaan? Niin jotain puistotapaamista olette suunnitelleet myös? Tullaan kyllä ehdottomasti seuraavaan tapaamiseen, jos suinkin silloin päästään :)

Harmittaa nyt kyllä hirmusti, mutta minkäs flunssalle mahtaa...

Vierailija
25/51 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa kait sitä muutaman tyypin voimin kannattaa lähtee,joten mekin perumme! iidakin aivastelee jonkun verran joten tulossa varmaan kipeäksi!

Vierailija
26/51 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä ilmoittautunut, mutta jostain syystä nimeäni ei ollut tuossa " yhteenvetolistassa" ... Onko kukaan tulossa vai ovatko kaikki tapaamisen peruneet??? En viitsisi turhaan paikan päälle julkisilla raahautua, jos istun siellä yksin.

Tintarella ja poika 2808

Vierailija
27/51 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä muut olette mieltä? Me oltaisiin ainakin tulossa! Nyt kaikki kynnelle kynenevät vaan mukaan! Me saatetaan myöhästyä muutama minuutti, muskari loppuu yhdeltä ja lähdemme heti miten sen jälkeen tulemaan!

Eloeppu

Vierailija
28/51 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloeppu - me olemme ainakin tulossa! Toivottavasti paikalla on muitakin! Tulemme pyörimään fasun kahvilan eteen 13.30. Mustat vaunut ovat tuntomerkki.

Tintarella

Vierailija
29/51 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iida itkuinen,varmaan hampaat..haen esikon 12.30 eskarista ja koitetaan ehtii..pikkasen voidaan myöhästyy..

Vierailija
30/51 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tunnistaa sinisistä matkarattaista ja mulla on päällä lisäksi vaalea takki!

Mukava nähdä!

Eloeppu

Vierailija
31/51 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en raaski herättää kun kerrankin nukkuu hyvin..

Vierailija
32/51 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lukemaa nyt vast teidän viestit, sori näemmä mä oon sokee ja oon jostain syystä jättänyt sun nimen listasta. Nolottaa... Sori, ei ole ollut todellakaa tarkoitus! oli pakko tulla sanomaa ku huomasin.

Kiva että tapasitte, vaikkakin pienemmällä porukalla. Toivottavasti seuraava Vantaan tapaaminen on isommalla jengillä. Nyt oli tosi monella peruuntumisia! :o/

Vierailija
33/51 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistölle siis sopii viikolla ja näyttäis olevan kompromissi 17.4. tiistaina klo 13.30 Jumbossa !

Peeveli ehdotti fazerin kahvilaa; Fazer Café & Restaurant. Sopiiko tämä kaikille? Siellä on kuulemma lähellä lastenhoitohuone. :)

ILMOITTAUTUMISIA SIIS KAIKILTA OTETAAN NYT VASTAAN!

Alustavasti ilmoittautuneita;

K.h.p & Vauva

Tuuli & Vauva

Peeveli & Vauva

Puppe & Vauva

Calathea & Vauva

Hanhikki & Vauva

Eloeppu & Vauva

Kerutus & Vauva

Nallukka & Vauva

Villa & Vauva

Vierailija
34/51 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän saada vielä pikkukakkoselle mummin hoitamaan niin eiköhän me Elisan kanssa päästä tulemaan. Mukavata!

t.tuuli

Vierailija
35/51 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuun iidan ja isomman kanssa...jippii saatiin auto :) (pienet ilot ;) )

Vierailija
36/51 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava tavata teitä ensimmäisen kerran :)

Vierailija
37/51 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan Jumbon tapaamiseen!

Tintarella ja poika 2808

Vierailija
38/51 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan.. Vaikka ollaankin tässä pitkään sairasteltu..

Toivon että oltaisiin kunnossa silloin jo!

Calathea ja Aava

Vierailija
39/51 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuppista... =)

Vierailija
40/51 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calathea! Pikaista paranemista, toivottavasti olette terveitä noiden

kamalien tautejen jälkeen !!!

Meilläkin ollut alkuvuodesta jo monta tautia...

Tuuli ja Puppe ja K.h.p, laitatteko mulle mailia niin mietitään sitä länsivantaan tapaamista?? mun osote on villainen @ gmail piste com

Pääsetkö Puppe Jumbotapaamiseen? Ilmoittautukaa muutkin, Kaikki kynnelle kykenevät mukaan ! :)