Mies on lukenut henkilökohtaista kalenteriani
Säilytän sitä aina omassa repussani. Tuli aamulla tenttaamaan minua kalenterissa lukemista asioista. Käytän kalenteria aikatauluttamiseen, asioiden muistamiseen ja laitan välillä merkintöjä päivistä mitä on tapahtunut.
Mitä mieltä olette tällaisesta? Kirjeiden avaaminen/lukeminen on rikos, mutta mites kalenteri?
Puolisoni ei ole mikään mukava tyyppi, kuten ehkä voi päätellä...?
Itse olen tottunut kaikkeen mahdolliseen yli 20 vuoden avioliiton aikana, etten osaa välttämättä arvioida parhaiten mikä on normaalia ja mikä ei.
Miten itse suhtautuisit tällaiseen?
Kommentit (32)
20 vuotta yhdessä, koko perheen menot on yhdessä seinäkalenterissa niin ei kukaan ihmettele mihin se äiti lähtee lauantaina klo 20, ai töihin.
Siis menikö mies omin päin penkomaan reppuasi ja kaivoi sieltä kalenterisi, luki sitä ja tenttaa nyt sinua asiasta?
kysyitkö miksi ja millä oikeudella mies tonkii reppuasi ja lukee kalenteriasi? Ja mitä mies vastasi ?
Minusta apn ei kannata miettiä vain tätä yhtä asiaa erillisenä vaan parisuhdetta kokonaisuutena
- millaisen mallin parisuhteesta antaa omille lapsilleen? Haluatko ap että tyttäresi etsii isänsä kaltaisen miehen puolisokseen? Nyt kannustat siihen omalla esimerkilläsi.
- onko mies mustasukkainen ja onko siihen aihetta ? Vai onko mies käynyt pettämässä ja siksi epäilee sinua samasta mitä on itse tehnyt ?
- kohteleeko mies apta kunnioittavasti ja ystävällisesti? Haukkuuko rumasti riidellessä ? Tekeekö mies osuutensa kotitöistä? Hoidetaanko perheen talous reilusti ? Jne.
Mitä siellä kalenterissa oli sellaista, joka ei sovi muiden silmille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tyypin kanssa joka ei ole mukava? Mukavuus on ihan vähimmäisvaatimus. Ja perseestähän tuollainen urkkiminen on.
Hyvä kysymys. Olen kerran lähtenyt, mutta tulin takaisin ja lupasin etten eroa.
Ei se lupaus sinua sido loppuelämääsi, jos asiat muuttuvat. Kontolloiva mies ei kuulosta hyvälle
t. Ex mies oli ja siksi ex.Paras päätös minulta
20 vuotta olet tiennyt millainen puolisosi on ja kysyt meiltä!! 😂
Vai et osaa arvioida mikä on normaalia ja mikä ei. Olet pelkkä lapanen. Säälittää ja ällöttää kaltaisesi ihmiset. Varmaan kiva elää elämäänsä muiden mielipiteiden mukaan😂
Mikä siellä kalenterissa on niin salamyhkäistä?
Kalenteri on henkilökohtainen niinkuin puhelin ja kirjeetkin,eli ei ole toisella oikeutta katsoa.
20 vuotta olette olleet naimisissa ja nyt mies luki kalenteriasi?