Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on lukenut henkilökohtaista kalenteriani

Vierailija
04.08.2025 |

Säilytän sitä aina omassa repussani. Tuli aamulla tenttaamaan minua kalenterissa lukemista asioista. Käytän kalenteria aikatauluttamiseen, asioiden muistamiseen ja laitan välillä merkintöjä päivistä mitä on tapahtunut. 

Mitä mieltä olette tällaisesta? Kirjeiden avaaminen/lukeminen on rikos, mutta mites kalenteri? 

Puolisoni ei ole mikään mukava tyyppi, kuten ehkä voi päätellä...? 

Itse olen tottunut kaikkeen mahdolliseen yli 20 vuoden avioliiton aikana, etten osaa välttämättä arvioida parhaiten mikä on normaalia ja mikä ei. 

Miten itse suhtautuisit tällaiseen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näihin 'Mun puoliso on kamala' -aloituksiin laitetaan aina loppuun tuo "Miten itse suhtautuisit tällaiseen?"/"Mitä tekisit tilanteessani?"!? 

Ihanko oikeasti kukaan luulee, että joku tulee sanomaan, että Voi kun ihanaa, mäkin haluan tuollaisen suhteen!!!

?!

Vierailija
2/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näihin 'Mun puoliso on kamala' -aloituksiin laitetaan aina loppuun tuo "Miten itse suhtautuisit tällaiseen?"/"Mitä tekisit tilanteessani?"!? 

Ihanko oikeasti kukaan luulee, että joku tulee sanomaan, että Voi kun ihanaa, mäkin haluan tuollaisen suhteen!!!

?!

Miksi itse vaivaudut vastaamaan tuolla asenteella?!?! 

Ehkä siksi, että haluavat kuulla muiden mielipiteitä!?!? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä omat aivosi ovat, ap?

Miksi sinun tahtosi on toisten, tuntemattomien taskussa?

Aikuinen olet. Kanna vastuusi elämästäsi ja valinnoistasi.

Vierailija
4/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ei noin voi tehdä!

Vierailija
5/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tyypin kanssa joka ei ole mukava? Mukavuus on ihan vähimmäisvaatimus. Ja perseestähän tuollainen urkkiminen on.

Vierailija
6/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
7/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tyypin kanssa joka ei ole mukava? Mukavuus on ihan vähimmäisvaatimus. Ja perseestähän tuollainen urkkiminen on.

Ollaan oltu jo 20 vuotta yhdessä, ja meillä on yhteisiä lapsia, tuntuisi vaan väärältä jättää se nyt tämmöisen pikkujutun takia. Ap

Vierailija
8/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Olen kerran lähtenyt, mutta tulin takaisin ja lupasin etten eroa.

Vierailija
9/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivoni ovat päässäni. Tahtoni ei ole tuntemattomien taskussa. 

Olen aikuinen ja kannan vastuun elämästäni ja valinnoistani. 

Halusin kysyä ihmisten mielipiteitä, jotta oma väkivallan sekoittama pääni pääsisi peilaamaan "normi- ihmisten"(?) ajatuksia. 

Olen melko yksinäinen näiden asioiden kanssa. Toivoisin asiallisia vastauksia.

Vierailija
10/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu jo 20 vuotta yhdessä, ja meillä on yhteisiä lapsia, tuntuisi vaan väärältä jättää se nyt tämmöisen pikkujutun takia. Ap

Älä esitä AP:ta, kiitos. 

-ap

Vierailija
11/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mun kalenterissa on ainakin työasioita, oppilaiden arviointeja, suunnittelua, voi olla oma verikoeaika, joku puhelinnumero ja salasanoja työkoneelle ym. Aika epeli saisi olla jos joku siitä jotain kostuisi. 

Sanoisin ukolle että voi kuule, koetahan nyt ekana pysyä kärryillä noista omista asioistasi ja keskittyä ihan vaan pitämään se oma pakka kasassa, kun näyttää pahasti leviävän, ennen kuin mietit muiden asioita. Niin ja en keskustelisi asiasta enempää jos mies puhuisi asiasta, ottaisin käyttöön zoomertuijotuksen.

Vierailija
12/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon tuollainen kontrolloiva mies, ei se siitä paremmaksi muutu. Kyllä ukon saa jättää, vaikka olisi kuinka monta aviovuotta takana.

Vierailija
13/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis mun kalenterissa on ainakin työasioita, oppilaiden arviointeja, suunnittelua, voi olla oma verikoeaika, joku puhelinnumero ja salasanoja työkoneelle ym. Aika epeli saisi olla jos joku siitä jotain kostuisi. 

Sanoisin ukolle että voi kuule, koetahan nyt ekana pysyä kärryillä noista omista asioistasi ja keskittyä ihan vaan pitämään se oma pakka kasassa, kun näyttää pahasti leviävän, ennen kuin mietit muiden asioita. Niin ja en keskustelisi asiasta enempää jos mies puhuisi asiasta, ottaisin käyttöön zoomertuijotuksen.

Eli jos ymmärsin oikein, sinua ei haittaisi periaattenkaan tasolla, jos miehesi lukisi kalenteriasi?

Vierailija
14/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka teillä onkin yhteisiä lapsia? Ei se ole eron este. Minunkin vanhemmat ovat eronneet. Ei kannata pilata loppuelämää sellaisen kanssa josta ei tykkää.

Vierailija
15/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan lisää, ASIALLISIA vastauksia. Ap

Vierailija
16/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siat tunkee nokkansa asioihin, jotka ei heille kuulu. 

Vierailija
17/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna ei. Mutta jos joku alkaisi vaatimaan selityksiä jollekin merkinnälle, josta ei ensinkään voisimitään tajuta, koska kyseessä on työasia, pitäisin tällaista ihmistä hiukan tyhmänä. Yksinkertaisena. Enkä alentuisi keskustelemaan asiasta. Mutta itse lukeminen ei minua vaivaisi, kunhan ymmärtäisi pitää naamansa kiinni.

Vierailija
18/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivoni ovat päässäni. Tahtoni ei ole tuntemattomien taskussa. 

Olen aikuinen ja kannan vastuun elämästäni ja valinnoistani. 

Halusin kysyä ihmisten mielipiteitä, jotta oma väkivallan sekoittama pääni pääsisi peilaamaan "normi- ihmisten"(?) ajatuksia. 

Olen melko yksinäinen näiden asioiden kanssa. Toivoisin asiallisia vastauksia.

Et halua jättää miestä pikkujutun takia, niin miten olis tuon väkivallan takia?

Vierailija
19/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneudu siihen juurisyyhyn miksi hän sitä katsoi? Oliko joku kaverinsa provonnut? Omat luulot?

Vierailija
20/32 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tenttaa on ylimustasukkainen ehkä, menee yli. Ja se on riskin merkki tavallaan. Jos on tylykin mies. Tietysti kaikille tulee joskus pelkoja ja kysyy, ystävällisesti. Mutta miksi penkoo sun tavaroita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi