Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö pettäminen omana tietona?

Vierailija
04.08.2025 |

Tilanne on se, että hyvä ystäväni (joka on myös perheenjäsen) pettää miestään. Ovat olleet naimisissa jo monta vuotta ja lapsiakin enemmän kuin 3. Sain tietää että nainen pettää puolisoaan (kertoi minulle itse) toisen perheellisen miehen kanssa ja tätä jatkunut enemmän tai vähemmän pitkin tätä vuotta. Tapaavat viikoittain, jopa päivittäin. Harrastavat samaa liikuntalajia aktiivisesti, sitä kautta ovat tutustuneet.

Mitä tekisitte? Kertoako jollekin? Tästä ei tiedä lisäkseni ilmeisesti kuin yksi henkilö pettäjäparin lisäksi, mutta kemia on alettu huomaamaan treenikaverien keskuudessa. Kukaan tuskin arvaa miten pitkälle homma jo edennyt. Panevat siis milloin missäkin eli raja on todellakin ylitetty eikä ainakaan naisen avioliitto todellakaan ole avoin sellainen. Miehestä en toki tiedä, mutta olen ymmärtänyt, että myös hänen pitää tehdä hommat salassa.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmaan aio kertoa, tullut siihen lopputulokseen etten halua sekaantua muiden asioihin. t. Ap

Höpö höpö, ei ole ap. Ap täällä edelleen miettii että teki kuinka tahansa, lopputulos ei tule olemaan kaunis :(

Olen arttu pulkkinen, siitä tulee ap. En siis sinä oo en tietenkään. t. Ap

Vierailija
22/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No riippuu siitä, miten läheinen se, jota petetään , ois mulle.

En oo harrastanut yleensä sitä, että käräyttäisin ystäviä.

Varsinainen "ystävä", kun pettää ap:n läheistä.

No mulle ystävyys on kahden välinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin

Miksi ihmeessä? Mistä sinä voit tietää, että minkälainen sopimus naisella on oman puolisonsa kanssa? Asia ei kuulu muille kuin asianosaisille. 

Jos heillä olisi sopimus nainen ei kertoisi pettävänsä miestään.

Vierailija
24/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimetön vihje.

Petettävä osaa sitten itse mennä todistamaan tapahtuvaa.

Ap ei saa lokaa niskaan , mutta läheinen saa tietää ja pääsee eroon lortosta.

Vierailija
25/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät vai varsinkin tietyntyyppiset vuosikymmeniä sitä tehneer sarjapettäjät tunnistaa kilometrien päähän argumenteistaan.

Mantrat ja kliseet ovat kuin persoonallisuushäiriöisillä.

Hyvin kaavamaisia ja ennalta-arvattavia. Myös reaktiivisuus pettänisen kritisointiin todella koholla.

Vierailija
26/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi tahtoo eron ja päästä siitä kiljuvasta mukulalaumasta eroon samaan syssyyn jotta voi voimaantua uuden adoniksensa kanssa. Kuukauden kuluttua vaipantuoksuinen perhe-elämä on muisto vain, kunhan nyt saisit vain sanotttua mitä hän on sinun ajatellutkin sanovan. Eihän hän muutoin olisi salaisuuttaan sinulle kertonut, vaan luottaa sinuun ettet piinkovana moralistina yksinkertaisesti voi olla käräyttämättä häntä ja voila, hänelle vapaus koettaa.

Vierailija
27/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä parisuhteesi? Ap:n ystävällä edes parisuhde ei ole kahden välinen.

Vierailija
28/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät vai varsinkin tietyntyyppiset vuosikymmeniä sitä tehneer sarjapettäjät tunnistaa kilometrien päähän argumenteistaan.

Mantrat ja kliseet ovat kuin persoonallisuushäiriöisillä.

Hyvin kaavamaisia ja ennalta-arvattavia. Myös reaktiivisuus pettänisen kritisointiin todella koholla.

Uhriutuvat ja kaasuvalottavat oikein huolella kun saavat maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
29/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä parisuhteesi? Ap:n ystävällä edes parisuhde ei ole kahden välinen.

On sekin. Mun ja puolison välinen .

Vierailija
30/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän eräistä, jotka pettävät. Tiedän naiset etäisesti, mutta ikävä katsella niitä kulisseja ja pohdin usein kerronko. Olisi todella hirveä kohtalo olla tuollaisen petoksen kohteena koko aikuisikänsä. 

Vierailija
31/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoida vain omat asiasi. Vieraissa nussiminen on pettämistä vain, jos jää kiinni. Jos puoliso ei tiedä, hän ei kärsi. Jotkut perustelevat aborttia sillä että nainen päättää omasta kehostaan. Siinä on kuitenkin uusi elämä. Paljon perustellumpaa on sanoa, että nussija päättää omasta kehostaan. Ei se puolisolle kuulu, jos ei tauteja eikä lehtolapsia hanki. 

Toivotko puolisosi pettävän sinua? 

Ihan sama juttu. Jos ei tuo tauteja eikä lehtolapsia, enkä siita tiedä, ei se minua vahingoita. Parhaimmillaan hän tuo jonkun piristävän jutun 8 vuoden suhteeseemme. Niin on ehkä käynytkin. 

Vierailija
32/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät vai varsinkin tietyntyyppiset  vuosikymmeniä sitä tehneer sarjapettäjät tunnistaa kilometrien päähän argumenteistaan.

"Miksi mä niin tekisin?"

Vierailija
33/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin yhteydenpidon sinkkuystävääni, kun selvisi että hän oli tieten tahtoen ja tietoisesti pannut baarista löytämäänsä täysin randomia varattua miestä, toisen naisen aviopuolisoa.

Kännissä eivät edes olleet. Ja kun on nelikymppisistä jo kyse, niin osoittaahan tuollainen kummaltakin moraalin löyhyyttä ja itsekkyyttä. Myös sinkulta osapuolelta.

En siis tuntenutkaan ystävääni niin hyvin kuin luulin. Enkä vain voi arvostaa tuollaista ihmistä saati luottaa missään asiassa enää. 

Kehtasikin vielä puhua jotain pakottavista tunteista ja oikeasti eivät ole sen panon perästä tavanneet edes!

Ei hänkääm siis mitenkään erityisen ihastunutkaan ollut. Kunhan vain häntä itseään panetti, niin mitä väliä muista.

Pettäminen on minusta aivan mätää käytöstä. En voi ymmärtää, miten ihmiset antavat anteeksi pettämisen parisuhteissaan. Jopa monesti.

Itsellä meni täysin luotto ja maku koko ihmisestä, vaikkei asia edes minulle kuulu. Muutoin kuin että kertoi. Ei tiennyt etten halua olla tuollaisen kanssa tekemisissä.

En ole moittinut. En vain pidä yhteyttä enkä ole enää vastannut mihinkään.

Vierailija
34/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimetön vihje.

Kertokaa, miten antaa varma nimetön vihje? Pohdin ihan samaa, vaikken ap ole. 

Vierailija
35/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettää veljeäsi? Pettää miehesi veljeä? 

Toinen näistä.

Tekisin samoin kuin tuolla edellä jo ehdotettiin  sanoisin naiselle, että joko kerrot itse tai sitten minä kerron. Ja todellakin toivoisin, että hän pakon edessä kertoisi itse. Salailuun en osallistuisi, kun kerran petettävä on ihan perheenjäsen, joten vaihtoehtoja olisi tasan nuo kaksi. 

Vierailija
36/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida vain omat asiasi. Vieraissa nussiminen on pettämistä vain, jos jää kiinni. Jos puoliso ei tiedä, hän ei kärsi. Jotkut perustelevat aborttia sillä että nainen päättää omasta kehostaan. Siinä on kuitenkin uusi elämä. Paljon perustellumpaa on sanoa, että nussija päättää omasta kehostaan. Ei se puolisolle kuulu, jos ei tauteja eikä lehtolapsia hanki. 

..Ja tämä siis suoraan petturin suusta joka pelkää kiinnijäämistä

Vierailija
37/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimetön vihje.

Vaikka perinteinen kirje?

Vierailija
38/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimetön vihje.

Kirje etanapostin kautta?

Jonkun randomin puhelimesta/ prepaidista viesti?

Vierailija
39/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotko puolisosi pettävän sinua? 

Ihan sama juttu. Jos ei tuo tauteja eikä lehtolapsia, enkä siita tiedä, ei se minua vahingoita. Parhaimmillaan hän tuo jonkun piristävän jutun 8 vuoden suhteeseemme. Niin on ehkä käynytkin. 

b-klusterin sarjapettäjän jorinoita taas.

Vierailija
40/96 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät vai varsinkin tietyntyyppiset  vuosikymmeniä sitä tehneer sarjapettäjät tunnistaa kilometrien päähän argumenteistaan.

"Miksi mä niin tekisin?"

Kiistävät kyllä kaiken vaikka olisi videokuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme