Mitä naiset ajattelevat yhdynnän aikana, ja mitä miehet ajattelevat?
Mitä naiset ajattelevat yhdynnän aikana, ja mitä miehet ajattelevat? Suuri ajatusvertailu.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi on hyvää, en ajattele oikein mitään. Jonkulainen tajunnanvirta ohjaa toimia, vaihtamaan asentoa jne...
Jos seksi on puuduttavaa, mietin kuinka tulla mahdollisimman nopeasti, joka tosiasiassa hidastaa toimituksen loppuun saattamista ja sitten pitää jyystää vauhdikkaasti...
M44
Kaksi seisoo yhtä aikaa. Toinen on järki .
Mä mietin omia tuntemuksiani: miltä miehen kova kul li tuntuu sisällä, miten koko kropassa tuntuu kihelmöintiä ja miten hyvän olon väreet kulkee jalkapohjiin asti, miten koko lantion alue on tulessa ja tahtoo koko ajan vaan lisää. Muuttelen hiukan asentoa siten, et hyvänolontunne vaan kasvaa. Jos taas seksi on jyystämistä, niin mietin, miten saisin miehen tulemaan nopeasti.
Joskus kun on oikeen herkässä ja meinaa tulla liian aikaisin niin ajattelen meidän ex nais pressaa Tavjaa. Näin kestää paljon pidempään ja nainenkin on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi on hyvää, en ajattele oikein mitään. Jonkulainen tajunnanvirta ohjaa toimia, vaihtamaan asentoa jne...
Jos seksi on puuduttavaa, mietin kuinka tulla mahdollisimman nopeasti, joka tosiasiassa hidastaa toimituksen loppuun saattamista ja sitten pitää jyystää vauhdikkaasti...
Kun huomaan, et mies jyystää vauhdikkaasti, mä en nauti eikä mies nauti , ajattelen et nyt tää pitää lopettaa ja että en halua miehenkään tulevan.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin omia tuntemuksiani: miltä miehen kova kul li tuntuu sisällä, miten koko kropassa tuntuu kihelmöintiä ja miten hyvän olon väreet kulkee jalkapohjiin asti, miten koko lantion alue on tulessa ja tahtoo koko ajan vaan lisää. Muuttelen hiukan asentoa siten, et hyvänolontunne vaan kasvaa. Jos taas seksi on jyystämistä, niin mietin, miten saisin miehen tulemaan nopeasti.
Ai. Mä aattelen, että jos mä en tuu, ei kyl tuu mieskään.
Nainen. Ajattelee. No voe tokkiinsa.
Naisen kolmannen orkun kohdalla ajattelen, että että laukeaisipa daami vielä ainakin pari kertaa ennen minua, viimeistään kymmenennen paikkeilla yritän ehtiä laueta ennen seuraavaa ja teen liikkeilläni selväksi etten tosiaankaan aio himmata vaikka tulisi ja useimmiten en ehdi perille ennen daamia ja laukean orkkuunsa itsekin.