Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäopintotuesta...

Vierailija
02.04.2007 |

Eli meneeks se nyt niin, että jos nostan kesältä tuet, sillä ei kuitenkaan oo väliä millon ne kurssit suoritan? Että siis se vuoden kokonaissaldo ratkaisee? Kun en syksyllä nosta tukea, mutta teen kuitenkin muutamia kursseja, niin voisin periaatteessa nostaa kesällä ne tuet... Fuksi kun oon niin oon noviisi näissäkin hommissa...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tamaan, saitko tarvittavat ov:t. Ei ainakaan mun kohdalla oo ollu niin,vaikka jätin jotain ilmoittamiani tenttejä tekemättä. Mut se suunnitelma pitää olla, et saa myönteisen päätöksen.

Vierailija
22/27 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kattoo koko vuoden saldoa. Kyllä ajattelin muutaman tentin kesällä tehdä, mutta aattelin vaan ettei se homma kaadu, jos teen vaan 5 op:n tentin enkä saa sitä 5,5 op/kk... No, kai mä sitä haen oikein suunnitelmien kera, saa nähdä vaan kuinka suunnitelmat toteutuu...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sen perusteella saat myöntävän päätöksen kesätuelle. Sitten varsinaisesti tuethan tarkistetaan lukuvuosittain, joten silloin vaan lasketaan miten monta tukikuukautta olet käyttänyt, että riittääkö opintopisteet jne.

Vierailija
24/27 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun se on salee, että mun pojot riittää, niin voin huoleta nostaa sitä tukea, vaikken tekis kun yhen tentin... Saan siis olla lapsen kaa kotona. :) Mua rupes meinaan jo nyt ahistaa kesätyö... Siivoamista. Ehkä kesäkuun teen sitä, mutta irtisanon itteni sitten. :)

Vierailija
25/27 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiden rahojen eteen täytyy huhkia ihan kiitettävästi. Älä huoli!

Vierailija
26/27 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken kukkuraksi kesätyötäkin otetaan vain silmänlumeeksi, jotta voi sitten syksyllä valittaa, miten raskasta oli kun kesällä ei ehtinyt levätä laisinkaan.. Puuh.

Vierailija
27/27 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai opintopisteitähän ne nykyään on... Eli sit syksyllä on tehtävä töitä kahta kauheammin... Ja mitä tuohon työntekoon tulee, niin varmaan on paljon noitakin tyyppejä. Ja sit meitä muita jotka tekee töitä koko vuoden opiskelujen ohella :)

T:nro 11, itsekin jo valmistunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi