Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työssäkäyvät ruikuttajat!

Vierailija
04.08.2025 |

Joko työssäkäyvät ruikuttaa omasta työstä, eikä osata arvostaa sitä. Voit joutua koska vain työttömäksi ja meitä on hemmetisti! Kyllä meille työttömille kelpaa työsi - tulisin heti.

Ja sitten on niitä joilla marttyyrin viitta heiluu. "Me maksetaan teidän eläminen verorahoilla, mene töihin". Hei haloo, kuinka i d i o o t t i olet! Kuinka tyhmä tollo pitää ihmisen olla, me työttömät ollaan myös maksettu veroja! Te vinkujat olette todella itsekkäitä mätäpaiseita jonka läski persus vain löllyää. Miksi työttömät joutaisi kadulle, siksikö jotta sinä saat enemmän? Voin vain kuvitella kuinka näillä marttyyreilla vain suu vaahtoaa kuolasta, kun paasaavat työttömille! Mene itse kadulle telttaan asumaan, niin katsotaan vieläkö naurattaa! Tynnyrissä kasvaneita jotka ei ole koskaan laittanut edes cv:tä, kun on mutsin firmaan kävelty töihin. Älykkyysosamäärä näillä nolla, ei varmaan persusta osata edes pyyhkiä jaskalla käynnin jälkeen, vaan siihenkin tarvitaan mutsia!

Toivon todella, että tulisi ydinsota tai maailman loppu. Ei tämä itsekkyys, itsekeskeisyys minä minä minä maailma enää voi jatkua! Ei vain voi! Mun mielestä tuollaiset ihmiset pitäisi lähettää Gazaan, niin oppisivat mitä on nälänhätä ja kun ei ole mitään. Menkää itseenne jokainen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin vihainen? Tämä on pelkkä anonyymi nettipalsta.

Vierailija
2/5 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ketuttaa suunnattomasti, kun joku etuoikeutettu k-pää valittaa työstressistä. Jonossa olisi satoja ihmisiä, jotka oikeasti arvostaisivat sitä työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuakin ketuttaa suunnattomasti, kun joku etuoikeutettu k-pää valittaa työstressistä. Jonossa olisi satoja ihmisiä, jotka oikeasti arvostaisivat sitä työtä.

Siitä työstä saatavaa rahaa, ei työtä ja sen synnyttämää stressiä*

Vierailija
4/5 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se työstressi toiselta katoa sillä, että sinä olet työtön. Mieti!

Vierailija
5/5 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä käteen. Teen töitä 40 h viikossa ja silti elintaso on about sama kuin sinulla.