Naiset, minkälaisia ajatuksia musikaalisesta miehestä?
Mitä ajattelette miehestä joka on musikaalinen, soittaa instrumenttia tai muuten harrastaa säveltaidetta intohimoisesti?
Kommentit (9)
Kaikilla on harrastuksia. Itseä kiinnostaa se, hoitaako mies aviovelvollisuutensa ja miten kohtelee minua. Aika usein nämä "intohimoiset harrastajat" ovat vaimottomia syystä että he priorisoivat elämässään muut asiat kuin naisensa, minkä vuoksi laiminlyövät parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on harrastuksia. Itseä kiinnostaa se, hoitaako mies aviovelvollisuutensa ja miten kohtelee minua. Aika usein nämä "intohimoiset harrastajat" ovat vaimottomia syystä että he priorisoivat elämässään muut asiat kuin naisensa, minkä vuoksi laiminlyövät parisuhdetta.
Paljonko musiikin kuuntelu aikaa päivässä omalla ukollasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko musiikin kuuntelu aikaa päivässä omalla ukollasi?
Se riippuu ihan siitä kuinka varakas ja hyvä mies on. Joutuuko raatamaan kuin orja täyttääkseen velvollisuutensa vai riittääkö pieni huomionosoitus ja käytettävissä oleva luottokortti.
Todellakin suuri plussa, jos huomaan että filaa musikkiia isosti, mitä vain musiiikkia, niin tosi tosi iso turn-on.
Ei mitään. Kiva juttu ja tsemppiä.