Kaikkien aikojen kauneimmat naiset
1. Brigitte Bardot
2. Requel Welch
3. Kate Moss
4. Farrah Fawcett
5. Claudia Schiffer
6. Sophia Loren
7. Prinsessa Diana
8. Gene Tierney
9. Diane Lane
10. Goldie Hawn
Kommentit (62)
Rita Hayworth
Sen kauniimpaa ei ole eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Kate Moss ei mielestäni ole kaunis, hyvin laiha ja persoonallisen näköinen kylläkin.
Brittiläiseksi on hyvännäköinen ja siro. Mutta nuoruudesta lähtien jatkunut tupakointi, alkoholi ja h**meet on tehneet tehtävänsä. Meikkikään ei enää peitä sitä millaiseksi iho on muuttunut. Muotikuviin toki käytetään filttereitä. Eli naama näyttää siloiselta ja nuorelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armi Kuusela
Ei silmiini juuri minkään näköinen. Eiköhän valittu ihan muista syistä kuin ulkonäön. Oli olympiavuosi Suomessa.
Aloituksen lista on ihan kattava kyllä. Goldie hawnin tiputtaisin kyllä p
-
Armi Kuusela on todella kaunis.
Monenko missin kasvot muistat edes?
Huippukauniiden kasvot muistetaan ikuisesti.
Muistan hyvin lähes kaikki. Olen syntynyt 60-luvulla ja ollut itsekin finaalissa. Joskaan en sijoittunut. Ihan harrastuksekseni olen seurannut ja voisin mainita kymmeniä mielestäni kauniimpia.
Mutta makuasia tietenkin.
Adriana Lima
Monica Bellucci
Jessica Alba
Nathalie Portman
Angelina Jolie
Ariana Grande... Onhan näitä.
Ja Brooke Shields oli joskus 🏻
Fatima diarrea namskis maiskis 🥰
M55
... Toisin sanoen mieluusti sellainen, joka ei näytä suomalaiselta ja on hoikka. Mieluusti länsieurooppalaistyyppiset kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Goldie Hawn oli kyllä kaunis nuorena kuten myös Cindy Crawford. Näin vajaa viikko sitten autopesussa about yhtä kauniin naisen ja yksi sellainen asui naapurissakin mutta sain sen karkoitettua. Myös Citymarketissa, Prismassa ja Turun kotihoidossa voi nähdä ihan yhtä kasvoiltaan kauniin naisen. Ja varmaan muuallakin. Huomaan, että se on inspiroivaa.
juuripa näin kauneus on katsojan silmässä ja vaihtelee valtavasti henkilöstä toiseen, minun mielestä erään ystävämme vaimo on varsinainen riivirauta ja hirviö mutta minun kaverini kehui sen olevan huomattavan kaunis nainen, olin tavattoman hämmästynyt.
Kauniita löytyy niin paljon, että listasta tulisi erittäin pitkä.
Esimerkiksi ranskalainen näyttelijä Lea Seydoux on silmiini uskomattoman kaunis, ja tyylikäs. Hänet voisin laittaa omaan listaani ykköseksi.
Gwen Stefani oli nuorempana erittäin hyvännäköinen. Nykyään on pilattu botoxilla ym.
Jennifer Connelly 2000-luvun alussa on varmaan kaunein nainen jonka olen valkokankaalla nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita löytyy niin paljon, että listasta tulisi erittäin pitkä.
Esimerkiksi ranskalainen näyttelijä Lea Seydoux on silmiini uskomattoman kaunis, ja tyylikäs. Hänet voisin laittaa omaan listaani ykköseksi.
Gwen Stefani oli nuorempana erittäin hyvännäköinen. Nykyään on pilattu botoxilla ym.
Stefania ei enää uusista kuvista tunnista. Se on yhtä järkyttäväksi itsensä muuttanut kuin Madonnakin.
Yksi kiinalainen yksi intialainen ja Kassi-Alma.
Marilyn Monroe