¤¤¤MARRASMURUT-06 ja TAMPERE-treffit¤¤¤
Nyt kaikki ehdottelemaan ihania paikkoja Tampereella johon voisimme (myöhemmin päätettävänä ajankohtana) suunnistaa
rakkaiden marras-muksujemme kanssa=)!
Kaikki nyt nopsaan ideoita jakamaan=)!
Kommentit (37)
En pahastu vaikka pidätte treffit tiistaina,kun se kaikille muille sopii paremmin.Olen *hengessä* mukana...
Saataiskohan me Seinäjoelle jotkut kesätreffit kasaan...vaikka torikahvilaan tai liikennepuistoon?Tuuli & Bubbles???
Mukaan tulis (ainakin alustavasti yritin selvittää tätä pinoa...):
Onna
Alia
Kirsikka
Kanelisokeri?
Effica?
Swehina?
Tiitiäinen=)!
Muitakin mukaan ja nopsaan hopi hopi=)!!!!
-Pääsen tiistaina tulemaan ja klo 12 on ihan ok. Lähden kahden maissa hakemaan muksuja koulusta, joten he eivät pääse tällä kertaa mukaani. Tulen siis Ainon kanssa :-)
...Tuskin maltan odottaa tapaamista, kun on tuo aikuisseura nykyään niin kortilla...osaankohan edes enää puhua mitään järkevää ;-)
Kanelisokeri
Hei Murut...lisää ehdotuksia...=)!?!?!
Se Buffa kuulostaa kyllä tosi kivalta paikalta ja on sitte kyllä helppo tulla jos se siinä Hämeenkadulla on=)!
Mitäs meinaatte,päätetäänkö paikax se Buffa???
Saatais ruveta miettiin aikataulua ja ottaa " lopulliset" osallistuja muistiin vai mitä mieltä ootte???
Kuinka moni ottaa jäkikasuva mukaan? Koululaiset saavat jäädä kotiin mut tuon 3-v kans mietin jos joku muukin ottaa niin voisinhan minäkin. Ainoo niin ei kunnolla pysty jutskaileen.
Tosi kiva nähdä kaikkia!
Toivottavasti ainakin muutama on paikalla!
tullaan ihan kahdestaan Kosmon kanssa, isommat lapset on päivähoidossa. (Mikä on oikeastaan ihan hyvä, sillä muuten mun aika ois mennyt niiden kanssa ja juttelu jäänyt vähemmälle..)
Alia: voin vaikka jäädä sua odottelee alaoville ja jeesata mikäli vaunuja pitää kasailla ym..
Tiitiäinen: en tiedä ootko ehtinyt miettii auton parkkeerausta, mutta stockan parkkihalli olisi varmaan hyvä. On siinä buffaa vastapäätä.
Ai nii, ollaanha me vielä menossa buffaan?
onna
:) Itse toivon pääseväni mutta varmaksi en osaa vielä sanoa :)
Mutta tosi ihanaa,että meitä ainakin muutama pääsis tulemaan=)!
Juu,siis mä luultavasti jätän auton joko rautatie-asemalle tai sitte sinne Stokkan parkkitaloon,näin ainakin alustavasti olin suunnitellu...katotaan ny kumpaan päädyn...Kauanko rautatie-asemalta kävelee sinne Buffaan??
Buffaan eix juu?? Näin mä oon ainakin aatellu koko ajan...Olix se Hämeenkatu 5 ja toka kerros??
Hienoa jos Momenttikin pääsis=)! Toivottavasti typy tervehtyis huomisex=)!
Joo,eiköhän me jostain toisemme tunnisteta,eksyneistä katseista ainakin...=)!
Rautatieasemalta ei mee kun pari minuuttia. Siellä on iso parkkitalo mut myös stockmann on varmasti melko tyhjä näin arkena.
Mun miehen lääkäri oli 12.30 et voipi kuitenkin olla et otan tuon 3-v mukaan, onhan siellä se karuselli jos mies tulis sit hakeen poitsun pois kun pääsee lääkäristä.
Ne hissit on sit siinä vasemmalla lasiovien takana.
Kiva,huomenna sit nähdään!
Muistakaa et on s-bonuspaikka, joitakin kuponkejakin voi olla mut saa siis syödä ja juoda niin paljon kun jaksaa. Ite satsaan usein vihanneksiin kun niitä syö kotonakin aina liian vähän.
Kyllä tätä päivää onkin jo odotettu=)!
Mä lähren tästä parin tunnin päästä kohti Tampesteria...
Nähdään Murut=)!
Vielä en oo varma otanko 3-v mukaan, mut tulossa ollaan
Kiva nähdä.
Elikä me ollaan ainakin tosiaan tulossa tiistaina. Jos mä vaan suinkin osaan...mies kyllä anto selkeet ajo-ohjeet,ni pitäis löytyä=)! Tullaan omalla autolla,ku toi muulla kulkuneuvolla tuleminen täältä on extra hankalaa eikä sitä matkaa tuu ku joku 1,5tuntia ni kyllähän sen päräyttää autolla=)!
Ideoita mistä me tunnistetaan toisemme??? Meillä ainakin vaunut/rattaat jossa Jani-kyltti alhaalla=)!
Tiitiäinen78
Eiköhän me toisemme tunnisteta (eksyneen näköisiä mammoja rattaineen?). Mut on ainakin helppo bongata, kun paukahdan paikalle tuskanhikisenä kaksosten matkarattaiden kanssa tapellen :) Soitin sinne jo etukäteen, että mahtuhaan varmasti noilla vankkureilla alaovista ja hissistä. Meinasivat, että mahtuu. Sitten olenkin täysin pulassa, jos tarvii ruveta rattaita kasaamaan. Ihan mielenkiintoista tuo tulomatkakin, kun pitäisi laittaa rattaat linja-auton ruumaan, ja jotenkin selvittää pojat rattaista autoon ja toisinpäin. Toivottavasti osuu avulias kuski kohdalle. Varmaan toinen sankari on asennettava rintareppuun jo kotoa lähdettäessä. Huhhuh, toivottavasti ei tule taivaaltakin ämmiä äkehet seliäs niin kuin tällä hetkellä tiistaille povataan. Siis olis jo survival -meinikiä ja extreme -urheilujuhlan tuntua...
meillä siis korvatulehdus ja kaamea köhä. en viitisi koko porukkaa tartuttaa.
mutta siis ehkäpä nähdään!
ja klo 12 käy mainiosti.