Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako S-kauppoihin viedä koiran?

Vierailija
04.08.2025 |

Viimeinenkin K-kauppa lähistöllä päätti sallia koirat.

Joten täytyy vaihtaa S-kauppaan.

Jostain muistan kuulleeni, että koirat eivät olisi sallittuja.

Kuuklettemalla en tietoa löytynyt, joten päätin kysellä täältä. 🤭

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin matkalla yksin nyt helteillä koiran ksnssa. Auto on mukavan viileä, kiitos ilmastoinnin. Mulle tuli todellinen nälkä! Koiraa en voinut viedä huoltoaseman pikkukauppaan. Pihalle sattui tulemaan perhe polkupyörillä, joilta kysyin voisivatko olla hetken koirani kanssa, että pääsen ostamaan vähän evästä. Sopihan se. Kiitos vielä näille koirani ksnssa olleille! Autoon en koiraa olisi mitenkään voinut edes hetkeksi jättää, enkä kyllä yksin uloskaan (ties vaikka joku olisi varastanut). 

Monta minuuttia menee aikaa hakea pikkukaupasta joku eväs? Sun koira ei pärjää autossa sitä aikaa?

Auto muuttuu todella nopeasti auringossa pätsikuumaksi! Älkää ikinä jättkö koiraanne hetkeksikään yksin kuumaan autoon! 

Vierailija
62/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat kauppoihin.okei. Saan sitten tuoda mun lemmikkipossun,papukaijian ja kuusitoista kissaa sekoilemaan sinne myös!

Miten vajaa pitää olla, ettei ymmärrä kauppiaan/ ketjujohdon päättävän säännöt? Voit omassa murjussasi pitää vaikka kokonaista eläintarhaa, jos vuokranantajasi ei ole sitä kieltänyt, mutta julkisilla paikoilla sinulla tai elikoillasi ei ole mitään oikeutta sekoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa. Moni kauppa myös pieni, ja niitä koirakärryjä vielä pienessä kaupassa. Ahdasta ja ahdistavaa. Kerääkö ne koiraihmiset niitä tavaroita koirien sekaan? Mitä jos tuote pitää vaihtaa tai jättää kassalla pois. Hävikkiä tulee. 🤔

Kerää ja se ihan piski kuolaa ne tuotteet. Taatusti vain palauttavat hyllyyn.

Tämä! Kiva sitten ostaa vahingossa se kuolattu tuote. 

Vierailija
64/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin matkalla yksin nyt helteillä koiran ksnssa. Auto on mukavan viileä, kiitos ilmastoinnin. Mulle tuli todellinen nälkä! Koiraa en voinut viedä huoltoaseman pikkukauppaan. Pihalle sattui tulemaan perhe polkupyörillä, joilta kysyin voisivatko olla hetken koirani kanssa, että pääsen ostamaan vähän evästä. Sopihan se. Kiitos vielä näille koirani ksnssa olleille! Autoon en koiraa olisi mitenkään voinut edes hetkeksi jättää, enkä kyllä yksin uloskaan (ties vaikka joku olisi varastanut). 

Seuraavalla kerralla ajat mäkkäriin. 

Niitä jokapaikassa ole. Ja mitä siellä muka olisi? 

Vierailija
65/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut eivät tuo koiriaan kappoihin. He tietävät ettei se sovi ihmisten elintarvikkeiden joukkoon. Valistuneet ottavat astmaatikot huomioon.   🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Vierailija
66/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään koiria vastaan. Mutta ihminen itse on tämän ongelman luonut.

K-kauppias voisi miettiä että tuoko ne koira-asiakkaat sitä rahaa niin hyvin, että on varaa menettää asiakkaita tämän vuoksi.

Vierailija
67/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut eivät tuo koiriaan kappoihin. He tietävät ettei se sovi ihmisten elintarvikkeiden joukkoon. Valistuneet ottavat astmaatikot huomioon.   🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Vierailija
68/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut eivät tuo koiriaan kappoihin. He tietävät ettei se sovi ihmisten elintarvikkeiden joukkoon. Valistuneet ottavat astmaatikot huomioon.   🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹.

Vierailija
69/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat kauppoihin.okei. Saan sitten tuoda mun lemmikkipossun,papukaijian ja kuusitoista kissaa sekoilemaan sinne myös!

Miten vajaa pitää olla, ettei ymmärrä kauppiaan/ ketjujohdon päättävän säännöt? Voit omassa murjussasi pitää vaikka kokonaista eläintarhaa, jos vuokranantajasi ei ole sitä kieltänyt, mutta julkisilla paikoilla sinulla tai elikoillasi ei ole mitään oikeutta sekoilla. 

Ja moni K-kauppias on todennut, että koiran voi tuoda kauppaan koirakärryssä 😇

Vierailija
70/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koirista  mutt ainakin pullot voi viedä ja alkonkin 

Vierailija
71/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut eivät tuo koiriaan kappoihin. He tietävät ettei se sovi ihmisten elintarvikkeiden joukkoon. Valistuneet ottavat astmaatikot huomioon.   🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Vierailija
72/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan mun lähi-Prismaan EI saa viedä. Mikä on ihan ok, vaikka koirista tykkäänkin. Oma koiravainaa olisi seonnut viimeistään lihatiskillä.

Prismassa riittää, että on usein täynnä kiljuvia kakaroita. Menenkin yleensä illalla, kun on rauhallisempaa. Se vielä puuttuisi jos siellä olisi haisevat, läähättävät ja haukkuvat koirat. En koskaan nähnyt S -ketjun kaupoissa koiria ja hyvä niin. Pikku K kaupoissa on kauppiaat ja varmaan kauppias kohtaista sallivatko koirat kauppaan. S-ketjulla ei ole omaa kauppiasta kaupoissa.

Vierailija
73/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut eivät tuo koiriaan kappoihin. He tietävät ettei se sovi ihmisten elintarvikkeiden joukkoon. Valistuneet ottavat astmaatikot huomioon.   🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹,

Vierailija
74/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta minuuttia menee aikaa hakea pikkukaupasta joku eväs? Sun koira ei pärjää autossa sitä aikaa?

Auto muuttuu todella nopeasti auringossa pätsikuumaksi! Älkää ikinä jättkö koiraanne hetkeksikään yksin kuumaan autoon! 

No sitten suunnittelee sen reissun koiran kanssa nii, että on tarvittavat eväät sun muut mukana. 

Vierailija
75/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauppias sallii tämän kotkotuksen? Hygienakysymyksestä ei kahta sanaa. Hulluksi on mennyt ja hullummaksi menee. 💩

Vierailija
76/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pikku K-marketissa  on joku vanha koirantalja siellä kärryssä. En kyllä ikinä laittaisi koiraani sinne, ties mitä kirppuja, punkkeja, loisia on ollut edellisellä matkustajalla. Enkä veisi edes koko kauppaan, sekin selIainen pieni ja ahdas.

Vierailija
77/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut eivät tuo koiriaan kappoihin. He tietävät ettei se sovi ihmisten elintarvikkeiden joukkoon. Valistuneet ottavat astmaatikot huomioon.   🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Vierailija
78/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut eivät tuo koiriaan kappoihin. He tietävät ettei se sovi ihmisten elintarvikkeiden joukkoon. Valistuneet ottavat astmaatikot huomioon.   🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹. ,

Vierailija
79/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pääkaupunkiseudun lähi K-Supermarkettiin on ilmestyneet märälle koiralle haisevat koirakärryt ja vaaleanpunaiset sinkkukorit!

Otin vahingossa vaaleanpunaisen korin, en huomannut että niille oli merkintä että sinkuille, ja sain perääni muutaman liian lähelle tulleen, huohottavan miesasiakkaan! :-/ Oli kuulemma oma vika kun otin väärän korin, ja houkuttelin miehiä sillä! Onko tuo kori sellainen vihreä valo, että saa vapaasti tulla kourimaan oletettua sinkkunaista?

Eikö kauppaan voi enää mennä normaalina koirattomana ihmisenä, tai pitää tehdä iso numero siitä että on sinkku?!

Vaihdan Lidliin tai S-Marketiin vaikka joudun ajaa niihin 3-4 km enemmän.

Vierailija
80/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisetkin pääsevät kauppaan niin miksi ei myös lemmikit?

Ruokakaupat ovat tarkoitettu ihmiselle ei elukoille.

Minä en halua mennä ees kahvilaan minne ne pääsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi