Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako S-kauppoihin viedä koiran?

Vierailija
04.08.2025 |

Viimeinenkin K-kauppa lähistöllä päätti sallia koirat.

Joten täytyy vaihtaa S-kauppaan.

Jostain muistan kuulleeni, että koirat eivät olisi sallittuja.

Kuuklettemalla en tietoa löytynyt, joten päätin kysellä täältä. 🤭

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paha allergia enkä halua koirien kanssa samaan kauppaan.

Milloin koirat rinnastettiin ihmisiin ja lapsiin?

Kaupoissa nykyään enemmän koirien kuin lasten ruokia.

Vierailija
22/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaiskohan koirat pois niitä kärpäsiä pizzoista ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten menee se kauppa boikottiin. Kukaan tervejärkinen ei vie eläviä eläimiä ruokakauppaan.

Entä opaskoira?

Keskittyy työhönsä. Ei läähätä ja heiluttele häntää, saatika nuuski hyllyjä.

Vierailija
24/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Positiivista tässä on se ettei ihmiset jätä.koiria autoihin.

Jättäkööt kotia kauppareissun ajaksi. Vi-tuttaa jo kaupan pihalla räksyttävät rakit.

Vierailija
25/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ap sen lähi-S-markettisi oven vierestä onko siinä koirat kieltävä merkki. Jos on, niin koirat eivät ole sallittuja ja jos merkkiä ei ole niin koirat ovat sallittuja.

Vierailija
26/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat kauppoihin.okei. Saan sitten tuoda mun lemmikkipossun,papukaijian ja kuusitoista kissaa sekoilemaan sinne myös!

Vierailija
27/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sitten minkäin viimeistä kertaa K-kaupassa ostoksilla, sillä joku mamma kulki koirakärryn kanssa perässäni, siinä oli koira joka vinkui ja ulvoi kärryssä koko kauppareissun ajan,15-20 minuuttia! Omistaja ei saanut hiljennettyä, oikeasti meteli oli pahempaa kuin mitä itkevistä lapsista lähtee.

Vierailija
28/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoletko, jos kaupassa on koira käynyt?

En. Mutta periaate on että koirat ei kauppaan kuulu. AP

Mikä tämä periaate on, mihin perustuu? Voi olla sinun omasi, muttei ole mikään yleinen kaikkien periaate. Ajat ja tavat muuttuvat. Kaupat ja ravintolat saavat onneksi vapaasti valita, mitä asiakasryhmiä palvelevat. 

Vierailija
29/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun lähikaupassa (Hki, S-m) on kaupan ulkopuolella koiraparkki. Siinä makaa milloin minkäkin laista turrea. 

Vierailija
30/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan pojan lemmikkikäärmeen mukaan kauppaan :D Se ei pidä meteliä eikä sotke mitään.

Vierailija
31/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä koirasi ostaisi S-marketista, jos se saisi sinne tulla? Rahalla vai kortilla?

Vierailija
32/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso ap sen lähi-S-markettisi oven vierestä onko siinä koirat kieltävä merkki. Jos on, niin koirat eivät ole sallittuja ja jos merkkiä ei ole niin koirat ovat sallittuja.

Näin täytyy tehdä. 👍

Vierailija
33/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat kauppoihin.okei. Saan sitten tuoda mun lemmikkipossun,papukaijian ja kuusitoista kissaa sekoilemaan sinne myös!

Minä voisin ottaa minilampaani,  ja vaikka joskus naapurin lemän. Olisi lutusta rusetti päässä.🤣🤣🤣

Vierailija
34/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat nyt ainakin. Nykyään voi ostaa niitä lemmikkirattaitakin. Misset tykkää lähteä shoppailemaan.

Vierailija
35/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opaskoiran saa viedä joka kauppaan.

Vaan harvassa on kun kohtaa.

Juu ja niitä viliseekin ihan pilvin pimein. Eiku, kerran näin meidän lähikaupassa ja käyny kymmeniä vuosia siellä. Opaskoirat on ihan eri asia.

Vierailija
36/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan pojan lemmikkikäärmeen mukaan kauppaan :D Se ei pidä meteliä eikä sotke mitään.

Mutta mites käärmeen hyvinvointi ja lämmitys. 

Vierailija
37/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin sitten minkäin viimeistä kertaa K-kaupassa ostoksilla, sillä joku mamma kulki koirakärryn kanssa perässäni, siinä oli koira joka vinkui ja ulvoi kärryssä koko kauppareissun ajan,15-20 minuuttia! Omistaja ei saanut hiljennettyä, oikeasti meteli oli pahempaa kuin mitä itkevistä lapsista lähtee.

Kuulostaa painajaismaiselta.

Vierailija
38/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten menee se kauppa boikottiin. Kukaan tervejärkinen ei vie eläviä eläimiä ruokakauppaan.

Entä opaskoira?

Keskittyy työhönsä. Ei läähätä ja heiluttele häntää, saatika nuuski hyllyjä.

Tai jumakauta hauku! Meidän lähikoossa joku pikku piski haukkui taukoamatta kimeästi.

Vierailija
39/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö ovia korottaa että kamelit mahtuvat sisään vihreät tekevät asiasta välikysymyksen.

Vierailija
40/159 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin matkalla yksin nyt helteillä koiran ksnssa. Auto on mukavan viileä, kiitos ilmastoinnin. Mulle tuli todellinen nälkä! Koiraa en voinut viedä huoltoaseman pikkukauppaan. Pihalle sattui tulemaan perhe polkupyörillä, joilta kysyin voisivatko olla hetken koirani kanssa, että pääsen ostamaan vähän evästä. Sopihan se. Kiitos vielä näille koirani ksnssa olleille! Autoon en koiraa olisi mitenkään voinut edes hetkeksi jättää, enkä kyllä yksin uloskaan (ties vaikka joku olisi varastanut). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi