IS: Valkoisten kuolemaa huutava mies käy naisten ja tyttöjen kimppuun Helsingissä - Antikainen: "Tässä näkyy monikulttyurisuuden tulos"
Samuel Muhire, 34, on helsinkiläinen mies, jolla on vuosien rikoshistoria naisiin ja tyttöihin kohdistuvista paho inpitelyistä ja seksuaalisista ahdisteluista. Muhire on tuomittu useista rikoksista yli 30 uhria kohtaan uhrit ovat iältään alaikäisistä yli 80-vuotiaisiin. Mies huutaa englanniksi mm. "Tap an teidät kaikki" ja "Kaikkien valkoisten on ku oltava". Silti viranomaiset vapauttavat hänet kerta toisensa jälkeen. PS:n kansanedustaja Sanna Antikainen nostaa tapauksen esiin osoituksena monikulttuyurisuuden epäonnistumisesta ja vaatii jouk kokarkotuksia, kun taas vasemmistopuolueita syytetään hiljaisuudesta ja omien etujen ajamisesta uhrien kustannuksella.
Jos valkoihoinen suomalaismies huutelisi kadulla "kaikki som alit on tape ttava" ja potkisi kymmeniä maahanm uuttajanaisia, niin kaikki poliitikot paimenesta pressaan huutaisivat "Rasismi!" ja järjestäisivät kynttilämarsseja. Mutta nyt kun tekijä on ei-valkoinen ja uhrit suomalaisia naisia ja tyttöjä - hiljaisuus. Ei pihahdustakaan Li Anderssonilta, Minja Koskelalta tai muilta itseään feministinä pitäviltä. Missä on se kuuluisa naisten oikeuksien puolustus nyt? Muhiren kaltainen tyyppi kävelee vapaana ja toistaa rikoksia viikosta toiseen - ja kaikki nyökyttelee. Tämänkö takia mo nikulttuuria piti rakentaa? Että suomalaiset naiset uhrataan pyhän suvaitsevaisuuden alttarille? Jos järjestelmä sallii tällaisen, järjestelmä on rikkinäinen.
Kommentit (354)
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalainen mies ei halua auttaa naisia vaan nauraa vieressä ja nauraa täälläkin?
Miksi oletat kaikkien miesten muodostavan jonkinlaisen yhtenäisen joukon, joka toimii ja ajattelee yhdellä tapaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalainen mies ei halua auttaa naisia vaan nauraa vieressä ja nauraa täälläkin?
Olen nainen ja ihan itse mielelläni hakkaisin tuon paskapökäleen kilon paloiksi, jos minun kimppuuni kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tätä naiset halusivat
tätä naiset äänestivät
Että te jaksatte syyllistää naisia ja yleistää kaikkia koskevaksi. Vaikkaan, että 98% ei halunnut eikä äänestänyt. Ja nyt miehet huutelevat tätä mantraansa puskapiiloistaan, koska eivät itse uskalla tehdä mitään asian hyväksi. Itse olen nähnyt nimenomaan vanhempien naisten puuttuvan ahdistelijoiden käytökseen, mutta en kertaakaan miesten. Te munattomat ameebat ette osaa muuta tehdä kuin levittää naisvihaa nimettömillä nettifoorumeilla.
Syö vıttus. 98% naisistako äänestää jotain muuta kuin sd-vihr-vas-rkp? Miksi minä auttaisin naisia? Etenkään sinua?
Minulta mennyt ohi miten muka mainitsemasi puolueet ovat halunneet järjestyshäiriöitä t
Ja taas tullaan tähän samaan kykenemättömyyteen ajatella loogista päättelyketjua loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tätä naiset halusivat
tätä naiset äänestivät
Että te jaksatte syyllistää naisia ja yleistää kaikkia koskevaksi. Vaikkaan, että 98% ei halunnut eikä äänestänyt. Ja nyt miehet huutelevat tätä mantraansa puskapiiloistaan, koska eivät itse uskalla tehdä mitään asian hyväksi. Itse olen nähnyt nimenomaan vanhempien naisten puuttuvan ahdistelijoiden käytökseen, mutta en kertaakaan miesten. Te munattomat ameebat ette osaa muuta tehdä kuin levittää naisvihaa nimettömillä nettifoorumeilla.
Syö vıttus. 98% naisistako äänestää jotain muuta kuin sd-vihr-vas-rkp? Miksi minä auttaisin naisia? Etenkään sinua?
Sinulla ei ole elämässäsi yhtään n
Mikä puolue todellisuudessa tilaa Suomeen yhtään ketään saati rikollisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tätä naiset halusivat
tätä naiset äänestivät
Minulta mennyt ohi miten muka mainitsemasi puolueet ovat halunneet järjestyshäiriöitä t
Kieltämällä edes ajattelemastakaan keskustelua näistä ongelmista. Tunnetusti kun asioita ei ratkaista lakaisemalla niitä maton alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tätä naiset halusivat
tätä naiset äänestivät
Minulta mennyt ohi miten muka mainitsem
Todellisuudessa sinä yksinkertaistat maahanmuuton pelkkään haittapuoleen ja rikollisiin. Sellaista muuttoliikettä ei ole tapahtunutkaan, jossa muuttajista osa ei sopeudu uuteen asuinpaikkaansa. Ei sopeutunut aikoinana suomalaiset Ruotsiin, vaikka fyysinen ja henkinen siirtymä oli pieni. Nyt tullaan kaukaan ihan vieraaseen kulttuuriin, joten oletettavasti ei-sopeutuvia on enemmän kuin vaikka verrattaessa tuota Suomesta Ruotsiin muuttoa.
Sanna Antikainen oli itse päästämässä näitä Suomeen.
Onkohan nyt jälkiviisastelun aika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tätä naiset halusivat
tätä naiset äänestivät
Minulta mennyt ohi miten muka mainitsem
Miten muka ongelmista on kiellettyä keskustella? Se mikä on kiellettyä on väestöryhmän leimaaminen ja kiihottaminen kansanryhmää vastaan. Katuväkivallasta ja järjestyshäiriöistä sen sijaan on puhuttu paljonkin ja poliisi koittanut asioihin reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tätä naiset halusivat
tätä naiset äänestivät
98% naisista ei äänestä kyllä yhtään mitään. Eikä miehistäkään sen puoleen. Hölmö olet. Mene vähän kävelemään ja käy vaikka äitiäs katsomassa, ei ole terveitä noi juttusi. Taidat kokkareita äänestää ku vaikutat niin älykkäältä, nehän tota sakkia tänne masinoi kaksin käsin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalainenkin.
Suomalainen kyllä, mutta ei sellainen, joka ei tänne kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat kaikkien miesten muodostavan jonkinlaisen yhtenäisen joukon, joka toimii ja ajattelee yhdellä tapaa?
Monen naisen kokemus on, että apuun tulee toinen nainen kun miehet vain tuijottavat vieressä. Varmaan siksi. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen naisen kokemus on, että apuun tulee toinen nainen kun miehet vain tuijottavat vieressä. Varmaan siksi. Eri.
Edelleen. Mikäli mies puuttuu tilanteeseen, niin siinä on suurempi riski että järjestyshäiriö muuttuu väkivaltarikokseksi. Häiriköt vielä edes jotenkuten kunnioittavat vanhaa "naisia ei lyödä" ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen. Mikäli mies puuttuu tilanteeseen, niin siinä on suurempi riski että järjestyshäiriö muuttuu väkivaltarikokseksi. Häiriköt vielä edes jotenkuten kunnioittavat vanhaa "naisia ei lyödä" ajatuksia.
Niinhän siinä käy, että puolustava on käräjillä itsekin ja saa korkeamman tuomion. Tämäkin on nähty.
Miten muka ongelmista on kiellettyä keskustella? Se mikä on kiellettyä on väestöryhmän leimaaminen ja kiihottaminen kansanryhmää vastaan. Katuväkivallasta ja järjestyshäiriöistä sen sijaan on puhuttu paljonkin ja poliisi koittanut asioihin reagoida.
Tiedät hyvin itsekin tämän olevan kielletty aihe. Älä nyt vaan yritä alkaa vääntämään taas vassarioppien mukaan mustaa valkoiseksi. Vaikka kuinka asiallisesti näiden tulokkaiden väkivallasta yrittäisi keskustella, niin aina se kääntyy rass ismi-syyttelyksi ja hetken päästä koko keskustelun poistamiseksi
Asiat eivät hyssyttelemällä parane
Ihanaa! Tyrmäävän rohkeaa. Ei pidätä pelätä erilaisia kulttuureja ja rohkeampia lähestymistapoja. Joissakin maissa pojat vain kypsyvät aiemmin ja ottavan suoremmin kontaktia toisiin. Kansainvälistyminen ja monimuotoisuus ovat avaimet tulevaisuuden onnistumiseksi! Kapeakatsoisuudelle, tuomitsevaisuudelle ja ahdasmielisyydelle EI ole sijaa.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoonhan tuollainen pitäisi laittaa.
Ei pidä, vaan lähettää kotimaahan. Ei tuollainen parane kuin lopotomialla. Turhaa rahan haaskaamista.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät hyvin itsekin tämän olevan kielletty aihe. Älä nyt vaan yritä alkaa vääntämään taas vassarioppien mukaan mustaa valkoiseksi. Vaikka kuinka asiallisesti näiden tulokkaiden väkivallasta yrittäisi keskustella, niin aina se kääntyy rass ismi-syyttelyksi ja hetken päästä koko keskustelun poistamiseksi
Se asiallinen keskustelu on yleensä tuota "tulokkaiden väkivallasta" puhumista eli niputat kaikki tulokkaat väkivaltaan. Klasissiia puheita jonkin kansan geneettisistä ominaisuuksista jne. Tuntuu olevan mahdoton puhua esim, katuväkivallasta tai seksuaalirikoksista ilman erittelyä mistään tulokkaista tai etsinyydestä tai uskonnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tätä naiset halusivat
tätä naiset äänestivät
Ei sinulta ole kukaan apua pyytänytkään, vaan tolkun miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se asiallinen keskustelu on yleensä tuota "tulokkaiden väkivallasta" puhumista eli niputat kaikki tulokkaat väkivaltaan. Klasissiia puheita jonkin kansan geneettisistä ominaisuuksista jne. Tuntuu olevan mahdoton puhua esim, katuväkival
Tulihan se sieltä. Näiden aiheuttamista ongelmista ei nimenomaan saa keskustella lainkaan ja ne ongelmathan eivät maton alle lakaiemalla katoa mihinkään. Hyvä kun vihdoin pitkän lässytyksen jälkeen tunnustit ettei tästä ongelmasta oikeasti saa keskustella
Oletko googlea kokeillut tai edes kuullut koskaan sellaisesta?
Kun se simo rantalainenkin