Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Valkoisten kuolemaa huutava mies käy naisten ja tyttöjen kimppuun Helsingissä - Antikainen: "Tässä näkyy monikulttyurisuuden tulos"

Vierailija
04.08.2025 |

Samuel Muhire, 34, on helsinkiläinen mies, jolla on vuosien rikoshistoria naisiin ja tyttöihin kohdistuvista paho inpitelyistä ja seksuaalisista ahdisteluista. Muhire on tuomittu useista rikoksista yli 30 uhria kohtaan uhrit ovat iältään alaikäisistä yli 80-vuotiaisiin. Mies huutaa englanniksi mm. "Tap an teidät kaikki" ja "Kaikkien valkoisten on ku oltava". Silti viranomaiset vapauttavat hänet kerta toisensa jälkeen. PS:n kansanedustaja Sanna Antikainen nostaa tapauksen esiin osoituksena monikulttuyurisuuden epäonnistumisesta ja vaatii jouk kokarkotuksia, kun taas vasemmistopuolueita syytetään hiljaisuudesta ja omien etujen ajamisesta uhrien kustannuksella.

Jos valkoihoinen suomalaismies huutelisi kadulla "kaikki som alit on tape ttava" ja potkisi kymmeniä maahanm uuttajanaisia, niin kaikki poliitikot paimenesta pressaan huutaisivat "Rasismi!" ja järjestäisivät kynttilämarsseja. Mutta nyt kun tekijä on ei-valkoinen ja uhrit suomalaisia naisia ja tyttöjä - hiljaisuus. Ei pihahdustakaan Li Anderssonilta, Minja Koskelalta tai muilta itseään feministinä pitäviltä. Missä on se kuuluisa naisten oikeuksien puolustus nyt? Muhiren kaltainen tyyppi kävelee vapaana ja toistaa rikoksia viikosta toiseen - ja kaikki nyökyttelee. Tämänkö takia mo nikulttuuria piti rakentaa? Että suomalaiset naiset uhrataan pyhän suvaitsevaisuuden alttarille? Jos järjestelmä sallii tällaisen, järjestelmä on rikkinäinen.

Kommentit (354)

Vierailija
161/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt kumma ettei näitä saastoja saada karkotettua maasta ulos. Menköön sinne mistä ovat tulleet. Kuolkoot siellä sodassa tai joutukoot oman oikeustuomioistuimensa eteen. 

Ei täällä tarvi naisten ja lasten kärsiä tuommosten toimista. 

En ymmärrä naisia jotka puolustelee näiden hirviöiden maahan saapumista.

Persulla taitaa olla kova peppukipu?

Kyllä tässä on kaikilla muillakin peppukipu ettei tollasia saada pois täältä. Jolkain naisraukalla kipua ihan konkreettisestikin ton hirviön käsissä, varmaan tälläkin hetkellä.

Vierailija
162/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne katupartiot on? Paljon huudellaan, mutta vähän toimintaa.

Aloita itse katupartiointi. Minä tulen sitten ilakoimaan sinun eteen loldiers of odinia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt kumma ettei näitä saastoja saada karkotettua maasta ulos. Menköön sinne mistä ovat tulleet. Kuolkoot siellä sodassa tai joutukoot oman oikeustuomioistuimensa eteen. 

Ei täällä tarvi naisten ja lasten kärsiä tuommosten toimista. 

En ymmärrä naisia jotka puolustelee näiden hirviöiden maahan saapumista.

Kukaan ei puolustele tämän kahelin maahan saapumista. Mutta et voi leimata kaikkia tulijoita hirviöiksi siksi että pieni vähemmistö on.

Miksei voi? Eikö enemmistön turvallisuus mene marginaaliväen edelle, minusta menee. Ei tänne tarvitse ottaa ulkomaalaisia joiden taustoista ei ole mitään tietoa, se on sairasta. Jokainen tulija on potentiaalinen uhka.

Eri

Vierailija
164/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 100% varmuudella todistettu väkivaltarikos ja välittömästi talutetaan (mieluiten niskaotteella ja vauhdilla) lentokoneeseen paluulennolle omaan maahan pahantekoon. Ei toista mahdollisuutta. Se voi olla kohteena seuraavaksi vaikkapa oma lapsi tulossa harkoista.

Vierailija
165/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on helsinkiläismiehiin mennyt?

Vierailija
166/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tätä naiset halusivat

tätä naiset äänestivät

Että te jaksatte syyllistää naisia ja yleistää kaikkia koskevaksi. Vaikkaan, että 98% ei halunnut eikä äänestänyt. Ja nyt miehet huutelevat tätä mantraansa puskapiiloistaan, koska eivät itse uskalla tehdä mitään asian hyväksi. Itse olen nähnyt nimenomaan vanhempien naisten puuttuvan ahdistelijoiden käytökseen, mutta en kertaakaan miesten. Te munattomat ameebat ette osaa muuta tehdä kuin levittää naisvihaa nimettömillä nettifoorumeilla.

Vierailija
167/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin persuihin ja ministeriksi.

Vierailija
168/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tätä naiset halusivat

tätä naiset äänestivät

Että te jaksatte syyllistää naisia ja yleistää kaikkia koskevaksi. Vaikkaan, että 98% ei halunnut eikä äänestänyt. Ja nyt miehet huutelevat tätä mantraansa puskapiiloistaan, koska eivät itse uskalla tehdä mitään asian hyväksi. Itse olen nähnyt nimenomaan vanhempien naisten puuttuvan ahdistelijoiden käytökseen, mutta en kertaakaan miesten. Te munattomat ameebat ette osaa muuta tehdä kuin levittää naisvihaa nimettömillä nettifoorumeilla.

Eivät tietenkään halunneet mutta koska eivät kyenneet ajattemaan loogista päättelyketjua loppuun saakka tätä saivat.  Mikä kumma estää loogisen ajattelun käytön naisten aivoissa?

Minähän sanoin, että lopeta yleistäminen. Jos 2% on näitä tänne äänestänyt, niin se tarkoittaa, että suurin osa EI ännestänyt. Kysy logiikasta ja sen puutteesta näiltä äänestäneiltä, mutta lopeta yleistäminen. Itse asuin paikkakunnalla, jonne perustettiin VOK 2015, ja olin todellakin huolissani näiden miesten invaasiosta. Joten ÄLÄ YLEISTÄ.

Vierailija
169/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt teille sitä mantraanne" meillä on unelma"

Niin on. Ja ovatko IHAN KAIKKI tuolla naisia? Miksi sitten pistätte tämän sekasorron pelkästään naisten syyksi? Olisiko jo aika yhdistää nais- ja miesrintamat, jotta näistä päästään eroon sen sijaan, että etsimme syyllistä omista nurkistamme?

Vierailija
170/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettäkö n e k r u loikkaisi vihreistä persuihin?

Viha suomalaisia kohtaan on tärkein kriteeri persuministeriksi.

Vierailija
171/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHAPUHE!

SANANVASTUU!

RASISMI!

Vierailija
172/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Ja ovatko IHAN KAIKKI tuolla naisia? Miksi sitten pistätte tämän sekasorron pelkästään naisten syyksi? Olisiko jo aika yhdistää nais- ja miesrintamat, jotta näistä päästään eroon sen sijaan, että etsimme syyllistä omista nurkistamme?

Olisi mutta se vaatisi naiskeskeisten feministijärjestöjen, eli sortorakenteiden, purkamista.

En odota tapahtuvan.

Vierailija
173/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yli puolet naisista kannattaa vasemmistoa.  Ei tässä tarvitse yleistää."

Paskapuhetta. Mutta vaikka aatesuunta olisi monilta osin vasemistoon päin kallistuva, ei se silti tarkoita että on täsmälleen samaa mieltä jokaisesta puoluepoliittisesta arvosta.

Vierailija
174/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mutta se vaatisi naiskeskeisten feministijärjestöjen, eli sortorakenteiden, purkamista.

En odota tapahtuvan.

Mitä tekemistä feminismillä on tämän asian kanssa? Itse olen feministi ja valmis heittämään nämä yhteiskuntarauhaa uhkaavat perceilijät hevon helvettiin tästä maasta. Älä nyt sotke puuroja ja vellejä sekaisin.

Vierailija
175/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettäkö n e k r u loikkaisi vihreistä persuihin?

Viha suomalaisia kohtaan on tärkein kriteeri persuministeriksi.

Jos viha suomalaisia kohtaan ratkaisee niin seuraavassa hallituksen muodostavat vihreiden ja vasemmistoliiton naiset.

Saattavat hyvinkin. Pienpuolueissa kuten persuissa sitten kihistään raivosta väärin äänestänyttä kansaa kohtaan.

Vierailija
176/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tätä naiset halusivat

tätä naiset äänestivät

Totta. Jos joskus näkee että joku puuttuu häiriökäytökseen, se on aina nainen. Miehet ei uskalla komentaa edes kurittomia kakaroita, täysiä nynneröitä kaikki. Ollaan omissa mielikuvissa jotain alfasotureita saatana olevinaan ja uhotaan netissä, mutta kuka tahansa voi hyppiä niiden nenille ja muiden nenille näiden edessä. Naiset niitä oikeita arjen sotureita on, uskaltavat puuttua uhkaaviinkiin tilanteisiin. Minun äitini on tuollanen soturi vieläkin liki 8kymppisenä, samoin paras ystäväni, ihailen suuresti molempia naisia, itse olen arempi. Niin ja minäkään en tämmöisiä muukalaisia tänne tilannut ja äänestänyt. Näitä tänne himoaa kokoomuksen ja rkp:n miehet eikä tulis mieleenkään semmosia äänestää.

N54

Vierailija
177/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on TÄYSIN naisten syytä. Jos pelkästään miehet päättäisivät ei noita olisi täällä yhtäkään.

Jatka vain sitä pääsi pensaaseen työntämistä. Ei sinusta muuhun ole kuin syyttämään naisia. Eipä yllätä.

Vierailija
178/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En odota tapahtuvan.

Mitä tekemistä feminismillä on tämän asian kanssa? Itse olen feministi ja valmis heittämään nämä yhteiskuntarauhaa uhkaavat perceilijät hevon helvettiin tästä maasta. Älä nyt sotke puuroja ja vellejä se

Mitä on intersektionalismi?

Vierailija
179/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on pohdittu jopa oppilaiden pakkosiirtoja toisiin kouluihin: Eriytyminen on hyvin voimakasta

Turun Varissuon koulussa S2-oppilaiden osuus on 80 prosenttia. Eriytyminen on Turussa hyvin voimakasta, kasvatus- ja opetusjohtaja myöntää.

Vierailija
180/354 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tätä naiset halusivat

tätä naiset äänestivät

Eivät tietenkään halunneet mutta koska eivät kyenneet ajattemaan loogista päättelyketjua loppuun saakka tätä saivat.  Mikä kumma estää loogisen ajattelun käytön naisten aivoissa?

Ei sitä mikään estäkään. Mutta mikä saa ameeban kuvittelemaan että arto satosen ja vastaavien ameeboiden äänestäjät olis  naisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän