Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon huomannut olevani kateellinen mun veljelle

Vierailija
04.08.2025 |

Hänellä on yrittäjänä ihan erilainen tulotaso ja varaa tehdä kaikkea mistä itse voin vain haaveilla. Ei pitäis kadehtia mutta ei voi mitään. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinäkin voisit alkaa yrittäjäksi? 

Yrittäjillä ei ole lomia, työtunteja saattaa tulla 2-3 kertaa enemmän kuin tavallisella työntekijällä, yrittäjyyteen kuuluu riskejä.

Ehkä veljesi kadehtii sinun vapauttasi? 

Vierailija
2/10 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinäkin voisit alkaa yrittäjäksi? 

Yrittäjillä ei ole lomia, työtunteja saattaa tulla 2-3 kertaa enemmän kuin tavallisella työntekijällä, yrittäjyyteen kuuluu riskejä.

Ehkä veljesi kadehtii sinun vapauttasi? 

Niinhän se kadehtiikin. On sanonutkin siitä kun häntä harmittaa kun on niin paljon hommaa ettei kerkeä kaikkea tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehtiminen on todella energiaa kuluttavaa. Hanki jotain kirjallisuutta jossa on apua kateuteen, tee mentaaliharjoituksia. Ei kannata haaskata elämää kateuteen. 

Vierailija
4/10 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin, hän on diplomi-insinööri. Minä olen hoitaja. Kerran hän ihmetteli 5000€ palkalla, miten riittää rahat Suomessa pienituloisille, kun hänelläkin just ja just riittää ... Minä: 600€ pakollisten menojen jälkeen jos edes sitä, lähihoitaja ja sh-opiskelija

Vierailija
5/10 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tää nyt sellaista kadehtimista ole että se kuluttaisi. Välillä vaan miettii että olisipa mullakin varaa 

Vierailija
6/10 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko veljelläsi varaa palkata sinua vaikka siivoamaan? Näin sinä tienaisit hieman ylimääräistä ja veljellesi jäisi enemmän vapaa-aikaa? 

Vierailija
7/10 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on mielenkiintoista kun perheen lapsilla on todella erilainen elintaso. Toisen toivelistalla olisi mansikoita ja uudet kengät. Toinen pohtii mikä kaukomatka olisi kiva seuraavaksi. Varakkaalla on hampaat silmälasit autot asunnot viimeisen päälle. Rahasta ei huolta. Valinnan mahdollisuuksia vaikka millä mitalla. 

Köyhällä ei varaa bussilippuun. 

Kyllähän se vähän on vaikeaa olla tekemisissä keskenään. 

Vierailija
8/10 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000€/kk ei ole kovin varakas, vaan tavis. 

Vierailija
9/10 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkurssiuhka väijyy aina yrittäjää! AINA!!

Vierailija
10/10 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perskokkareita kannata kadehtia!!!!!