Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla bi

Vierailija
04.08.2025 |

Olen nainen ja pitkässä parisuhteessa miehen kanssa. Olemme sielunkumppaneita ja rakastan miestäni. Seksi ei vain ole ikinä oikein kiinnostanut minua. 

Fantasioin naisista. En ole ikinä varsinaisesti ihastunut naiseen, mutta pidän naisia viehättävinä. Välillä tulee kausia, että haluaisin palavasti kokeilla seksiä naisen kanssa. 

Nyt se on sanottu. Vertaistukea tai kohtalotovereita? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤤

Mutta en ole lesbo

Ap on lesbo, kun mainitsi, että hän kiihoittuu vain naisista.

Ei hän sanonut että kiihoittuu -vain- naisista. Hänellähän on mies, itsekin olen bi ja seurustelen miehen kanssa, ei se minusta tee heteroa ja en ollut lesbo kun olin suhteessa naisen kanssa. 

"Olemme sielunkumppaneita ja rakastan miestäni. Seksi ei vain ole ikinä oikein kiinnostanut minua. 

Fantasioin naisista. En ole ikinä varsinaisesti ihastunut naiseen, mutta pidän naisia viehättävinä. Välillä tulee kausia, että haluaisin palavasti kokeilla seksiä naisen kanssa."

Lueppa ajatuksella, ei sanonut suoraan, mutta antaa ymmärtää vain naisten tuottavan seksuaalisi

Silti hän voi olla bi, entä sitten? Tietenkin jos hän voisi kokeilla harrastaa seksiä naisen kanssa (vain kahdestaan, ei ketään ulkopuolista mukaan) ja luottamuksella, tietäisi parhaiten että onko nainen se joka viehättää ja kiihottaa. Keho kyllä kertoo, monesti fantasiat eivät aina toimi reaalimaailmassa.

Vierailija
22/25 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot oikeesti ihan mulkero, videospämmääjä. Ap, aloita aihe uudestaan paremmalla aikaa. Tämä ketju on jo pilattu.

Ei välttämättä ap edes spämmää noita videoita, vaan se on joku keskenkasvuinen ulilaudan käyttäjä. Tuntuu olevan heidän elämäntehtävä spämmiä tekoälynaisten kuvia ja raivor*nkata samalla kun pilaavat keskusteluita.

Tiedän siis, ettei ole ap se joka spämmää, vaan tuo sama tyyppi käy välillä pilaamassa ketjuja typerien videolinkkiensä kanssa. Häntä mulkeroksi tituleerasin, en ap:ta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaasi käydä joissain seksipositiivisissa miiteissä. 

Vierailija
24/25 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, luulen olevani myös bi. Kerran olen naisen kanssa ollut ja oli todella hyvä kokemus.

Mutta olen kuitenkin hieman enemmän ihastunut miehiin, mutta voihan tuokin muuttua.

Ensimmäinen ihastukseni kuusivuotiaana oli toiseen pikkutyttöön.

Vierailija
25/25 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen bi mies. Aiemmin pidin asian visusti salassa puolisoltani ja kavereiltani. Ikä kun läheni 40 niin avasin suuni ja halusin lopettaa salailun. En nyt kellekkään mainosta bi puoltani mutta en tässä iässä enään kielläkkään jos joku kysyy. Luulen että monikin tietää kun pienellä paikkakunnalla asutaan. Yks kaveri on kerran touhuistani kysellyt kun oltiin terassilla käymässä. Sitten joku tuntemattomampi nuorimies tuli pikkuhumalassa kerran utelemaan että olenko se ja se kaveri joka on bi😅 vastasin siinä baaritiskillä että kyllä olen. Häntä asia kiinnosti kovasti mutta rohkeus puuttui, ainankin silloin sain sen käsityksen.

Naiseeni olen rakastunut jo vuonna -03, eli yhteistä elämää on kertynyt. Miehissä minua ei kiinnosta mikään muu kuin pelkkä suora toiminta joka kestää joskus muutamasta minuutista muutamaan tuntiin. Näitä "kaappi bi miehiä" on yllättävän paljon. Varsinkin nuoria +20v. Olen siinä mielessä nyt huonossa tilanteessa kun itse olen vers ja vakio kaverit on btm ja top. Tai kivahan se on että on molemmat mutta tekisi mieli saada vakkariksi joku just nuorempi vers kaveri. Puolisonikin olisi kiinnostunut kokeilemaan kimppaa jos vain joku oikea nuorempi sattuisi kohdalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi