Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni isorintainen oikeasti pitää rinnoistaan??

Vierailija
03.08.2025 |

Siis minulla on E-kupin kiinteät, pystyt rinnat vaikka olen itse pieni ja erittäin siro ja hoikka (149 cm ja 40 kg). 

Näistä rinnoista ei ole mitään muuta kuin harmia! Nukkuessa ne ovat tiellä (en pysty nukkumaan vatsallani kun rintoja alkaa painaa) ja urheillessa ne on tiellä. XS-koon paidat eivät mahdu tissien takia vaikka se muutoin olisi oikea kokoni, joudun siis käyttämään ylisuuria paitoja omaan kroppaan nähden

Lisäksi isot rinnat lihottavat varsinkin jos ne rinnat ovat epäsuhtaiset muuhun kroppaan nähden. Näytän 10 kg lihavammalta kuin ollenkaan, kiitos isojen rintojen. 

Ja viimeiseksi se vihattavin asia. Minne menenkin niin osa miehistä tuijottavat rintojani. Pahinta on uimarannalla ja Etelän lomilla. Ja sitten se huutelu esim ulkomailla (kyllä valitettavan tuttua) ja baareissa useasti humalainen mieshenkilö kysynyt tiskillä jonottaessani drinkkiäni: Onks noi aidot?? Ja tuijotetaan niitä rintoja kuin Pyhää Mariaa. Ja sitten ne peittelyyritykset! Olisipa sellaiset litteähköt riippurinnat, jotka saa helpommin peitettyä. Mutta nää törröttää aina edessä ja on inhottavaa saada miesten huomiota niistä. Olen todella kyllästynyt näihin!!! 
Ja sekin harmittaa, ettei nää ole niin isot, että saisin vielä rintojen pienennyksen. 

Olen varma etten ole ainoa nainen joka vihaa omia rintojaan. 

Ja kun olin uusi töissä, kuulin sattumalta kahden mieskomlegan puhuvan neukkarissa; kenestä nyt puhut?? No siitä isotissisestä blondista jonka nimeä en nyt muista.

Voi Viddu! 

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Koko on 80G mutta eivät ne niin valtavilta tunnu. En käytä kovin usein tiukkoja paitoja. Normaalipainoinen olen minäkin enkä mielestäni näytä lihavalta rintojen takia. Olen kurvikas enkä pukeudu säkkeihin, sitten voisi näyttää, jos käyttäisi "kaapuja" ja keskivartalon hoikkuus jäisi niiden uumeniin.

Vierailija
122/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun koko on 75F. Olen pitkä. Myötätuntoni menee ihan minkä kokoisten rintojen omistajalle tahansa, jota oma koko häiritsee. Miksi pitää vängätä siitä mikä on oikeasti iso koko ja mikä ei? Lisäksi kannattaa huomioida sekin, että pienempikin varustus voi saada pään särkemään, jos rintsikat on huonot ja painaa pahasti. Mikä kukaan on sanomaan voiko toisella olla kipuja vai ei? Keskittykää, naiset, pystytte parempaan kuin ilkkumaan toisillenne.

Minusta omani eivät ole silmiinpistävän isot. Silti kunnolliset rintsikat tässä koossa maksaa liikaa ja muiden kuin venyvien paitojen löytäminen kohtuuhintaisena on työlästä. Nämä estää pukeutumasta paitoihin josta solisluuni (ainoa osa jota pidän kauniina kehossani) näkyisivät nätisti, sillä väkisin näkyviin puskevan rivon tissivaon luoma efekti on ihan erilainen kuin sirojen solisluiden. Tälläkin koolla monet urheilulajit tuntuu ikäviltä. Näytän tavallisissa uikkareissa tyrkyltä enkä halua ajatellakaan bikineitä, joita 80% kavereistani huolettomasti käyttävät. Kaiken lisäksi näiden tätihinkkien koko on jatkanut kasvamistaan, vaikka laihdutan.

Jos joku siellä jossain kokee kateutta isoista rinnoista, niin muista että joku heistä haaveilee omaavansa sun rintakehän.

Typerimmät mieskommentit jotka olen leikkaushaaveista kertoessani kuullut on olleet, että "noihan on just hyvät, älä semmosia mieti". AAAArrrrgh.

Mikä tekee yllämainitsemastasi kommentista typerän? Se että mies rehellisesti kertoo mielipiteensä? Olisiko parempi valehdella ja kannustaa menemään leikkaukseen?

Olen eri, mutta etkö todella tajua? 

Kuvittelepa itse jos sulla olisi isot painavat polviin asti roikkuvat kivekset, joista kärsisit jatkuvasti. Et voisi pelata jalkapalloa et harrastaa lenkkeilyä tai muuta, kun kassit laahaisi maata tai heiluisivat kuin heilurit iskien polviin joka askeleella. Sun pitäisi käyttää sellaisia erikoisalushousuja, jotka tukisivat sun kasseja, mutta ne maksaisivat sellaiset 164 euroa kappale ja olisivat tosi hiostavat helteellä. Et saisi yöllä nukuttua koska olisi vaikea löytää hyvää nukkumisasentoa, aina yks kuukunen jäisi sinne reiden alle tai muuta. Ja kesällä nivusalueen iholle tulisi hautumia. 

Sitten alkaisi nivusten iho venyä ja lanneselkäkin kipeytyä kivesten painosta ja liikkeestä, lääkäri ehdottaisi jotain neopreenitukivyötä, johon rakennettaisiin kivestuet, maksaisi vain 125 euroa. 

Tämän lisäksi kaikki känniset naiset joka baarissa tulisivat puristelemaan sun kasseja vitsinä. Töissä työkaverit heittelisivät herjoja kuinka sinä voisit hoitaa ne vaikeat asiakkaat, hehän mykistyisivät kun näkisivät tuollaiset pallit. Pikkujouluissa kaverit huutaisivat että "Näytä ne Jorma!" 

Lääkäri sitten ehdottaisi, että kyllä ne voitaisiin jotenkin leikkauksella pienentää ja nostaa hieman ylemmäksi.

Ja sitten sinusta olisi varmaan kaiken jälkeen todella ihanaa, kun joku nainen sanoisi, että "ei väliä, että sä kärsit, älä missään nimessä pienennä niitä leikkauksessa, pidä vaan ne julmetut kassisi, minusta ne hupaisat"???

No nyt ymmärsin, pahoittelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne roikkuu vanhana. Nuorena oli eri asia. 

Vierailija
124/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ne roikkuu vanhana. Nuorena oli eri asia. 

Ei roiku minulla, olen sitä itsekin ihmetellyt. Toisaalta äidillä sama juttu eli geeneistä kiinni. Kaiken huipuksi kävin äskettäin ostamassa uudet rintsikat ja kuppikoko oli kasvanut, vaikka olen menopaussin ohittanut ja laihtunut viitisen kiloa. Rintojenhan pitäisi pienentyä vaihdevuosi-iässä hieman. 

Vierailija
125/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuota miesten tuijotusta tapahtuu? Baareissa yms. vai ihan normaali arjessa? Ruokaostoksilla, kadulla, työpaikalla?

En nimittäin ole itse ikinä (no ehkä max kerran tai kaksi) huomannut että kukaan edes katsoisi mun rintoja, saati että tuijottaisi niitä. No, en ole hyvännäköinen joten ehkä se johtuu siitä?

Vierailija
126/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla isot Deet ja samat vaivat. En haluaisi sen takia säkkejä pitää päälläni joten annan niiden näkyä tiettyjen paitojen kanssa.

Vierailija
127/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tuota miesten tuijotusta tapahtuu? Baareissa yms. vai ihan normaali arjessa? Ruokaostoksilla, kadulla, työpaikalla?

En nimittäin ole itse ikinä (no ehkä max kerran tai kaksi) huomannut että kukaan edes katsoisi mun rintoja, saati että tuijottaisi niitä. No, en ole hyvännäköinen joten ehkä se johtuu siitä?

Jos sitä on tapahtuakseen niin ihan missä vaan. Töissä kokouksissa, kahvihuoneessa, hississä, lounasruokalassa.. Vapaa-ajalla ruokakaupassa, kadulla, tapahtumissa, missä sitä nyt kohtaa ihmisiä. Todella oleellinen asia tietenkin on miten itse on pukeutunut, jos vetää päällensä löysiä kaapuja niin ei tuijoteta, mutta mikä vaan vaate joka tuo ne kurvit esiin niin aina löytyy niitä silmäpareja jotka ei muista että mullakin on silmät. 

Vierailija
128/133 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat on aina vääränkokoiset naisten mielestä. Moni nainen itkenyt itsensä uneen kun ei ole rintoja ja sitten taas isorintaiset haluaa pienennyttää ne. 

Vierailija
129/133 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrpäni alkoi seisomaan kuin lipputanko kun luin tätä ketjua

Vierailija
130/133 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun koko on 75F. Olen pitkä. Myötätuntoni menee ihan minkä kokoisten rintojen omistajalle tahansa, jota oma koko häiritsee. Miksi pitää vängätä siitä mikä on oikeasti iso koko ja mikä ei? Lisäksi kannattaa huomioida sekin, että pienempikin varustus voi saada pään särkemään, jos rintsikat on huonot ja painaa pahasti. Mikä kukaan on sanomaan voiko toisella olla kipuja vai ei? Keskittykää, naiset, pystytte parempaan kuin ilkkumaan toisillenne.

Minusta omani eivät ole silmiinpistävän isot. Silti kunnolliset rintsikat tässä koossa maksaa liikaa ja muiden kuin venyvien paitojen löytäminen kohtuuhintaisena on työlästä. Nämä estää pukeutumasta paitoihin josta solisluuni (ainoa osa jota pidän kauniina kehossani) näkyisivät nätisti, sillä väkisin näkyviin puskevan rivon tissivaon luoma efekti on ihan erilainen kuin sirojen solisluiden. Tälläkin koolla monet urheilulajit tuntuu ikäviltä. Näytän tavallisissa uikkareissa tyrkyltä enkä halua ajatellakaan bikineitä, joita 80% kavereistani huolettomasti käyttävät. Kaiken lisäksi näiden tätihinkkien koko on jatkanut kasvamistaan, vaikka laihdutan.

Jos joku siellä jossain kokee kateutta isoista rinnoista, niin muista että joku heistä haaveilee omaavansa sun rintakehän.

Typerimmät mieskommentit jotka olen leikkaushaaveista kertoessani kuullut on olleet, että "noihan on just hyvät, älä semmosia mieti". AAAArrrrgh.

Mikä tekee yllämainitsemastasi kommentista typerän? Se että mies rehellisesti kertoo mielipiteensä? Olisiko parempi valehdella ja kannustaa menemään leikkaukseen?

Olen eri, mutta etkö todella tajua? 

Kuvittelepa itse jos sulla olisi isot painavat polviin asti roikkuvat kivekset, joista kärsisit jatkuvasti. Et voisi pelata jalkapalloa et harrastaa lenkkeilyä tai muuta, kun kassit laahaisi maata tai heiluisivat kuin heilurit iskien polviin joka askeleella. Sun pitäisi käyttää sellaisia erikoisalushousuja, jotka tukisivat sun kasseja, mutta ne maksaisivat sellaiset 164 euroa kappale ja olisivat tosi hiostavat helteellä. Et saisi yöllä nukuttua koska olisi vaikea löytää hyvää nukkumisasentoa, aina yks kuukunen jäisi sinne reiden alle tai muuta. Ja kesällä nivusalueen iholle tulisi hautumia. 

Sitten alkaisi nivusten iho venyä ja lanneselkäkin kipeytyä kivesten painosta ja liikkeestä, lääkäri ehdottaisi jotain neopreenitukivyötä, johon rakennettaisiin kivestuet, maksaisi vain 125 euroa. 

Tämän lisäksi kaikki känniset naiset joka baarissa tulisivat puristelemaan sun kasseja vitsinä. Töissä työkaverit heittelisivät herjoja kuinka sinä voisit hoitaa ne vaikeat asiakkaat, hehän mykistyisivät kun näkisivät tuollaiset pallit. Pikkujouluissa kaverit huutaisivat että "Näytä ne Jorma!" 

Lääkäri sitten ehdottaisi, että kyllä ne voitaisiin jotenkin leikkauksella pienentää ja nostaa hieman ylemmäksi.

Ja sitten sinusta olisi varmaan kaiken jälkeen todella ihanaa, kun joku nainen sanoisi, että "ei väliä, että sä kärsit, älä missään nimessä pienennä niitä leikkauksessa, pidä vaan ne julmetut kassisi, minusta ne hupaisat"???

Olen se jolta kysyttiin, mutta onneks sinä olit jo vastannut! Hyvin havainnollistava teksti.

Hatunnosto myös sille kysyjälle, joka oli siitä vastauksesta ymmärtänyt pointin ja toivottavasti silmänsä aukesivat arkitasollakin vähän.

Tissien koko ei tosiaan oo suurimmalla osalla valinnasta kiinni.

Hatunnosto kummallekin :)

Vierailija
131/133 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot riipputissit. Kun ne on niin littanat niin ei pahemmin haittaa. Voi vaikka rullata liiveihin. Tv.vanha muori. Ja aloittajalle tiedoksi. Kyllä ne siitä littaantuu sullakin ja voit nakata ne olan yli.

Vierailija
132/133 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat on aina vääränkokoiset naisten mielestä. Moni nainen itkenyt itsensä uneen kun ei ole rintoja ja sitten taas isorintaiset haluaa pienennyttää ne. 

Kuulostaa vähän samalta kuin suorat/kiharat hiukset. 

Monet naiset ovat ihastelleet suht'  pitkiä luonnonkiharia hiuksiani (olen mies jos sillä nyt on väliä) ja säälivästi sanovat kun "itse joutuu kihartamaan" tai on tämmöset "tavalliset suorat/laineikkaat". Itse taas olen välillä miettinyt kuinka paljon helpompaa elo olisi suorien hiuksien kanssa.

Koskaan ei ole hyvä.

Vierailija
133/133 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luomut nii ei kukaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme