Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni isorintainen oikeasti pitää rinnoistaan??

Vierailija
03.08.2025 |

Siis minulla on E-kupin kiinteät, pystyt rinnat vaikka olen itse pieni ja erittäin siro ja hoikka (149 cm ja 40 kg). 

Näistä rinnoista ei ole mitään muuta kuin harmia! Nukkuessa ne ovat tiellä (en pysty nukkumaan vatsallani kun rintoja alkaa painaa) ja urheillessa ne on tiellä. XS-koon paidat eivät mahdu tissien takia vaikka se muutoin olisi oikea kokoni, joudun siis käyttämään ylisuuria paitoja omaan kroppaan nähden

Lisäksi isot rinnat lihottavat varsinkin jos ne rinnat ovat epäsuhtaiset muuhun kroppaan nähden. Näytän 10 kg lihavammalta kuin ollenkaan, kiitos isojen rintojen. 

Ja viimeiseksi se vihattavin asia. Minne menenkin niin osa miehistä tuijottavat rintojani. Pahinta on uimarannalla ja Etelän lomilla. Ja sitten se huutelu esim ulkomailla (kyllä valitettavan tuttua) ja baareissa useasti humalainen mieshenkilö kysynyt tiskillä jonottaessani drinkkiäni: Onks noi aidot?? Ja tuijotetaan niitä rintoja kuin Pyhää Mariaa. Ja sitten ne peittelyyritykset! Olisipa sellaiset litteähköt riippurinnat, jotka saa helpommin peitettyä. Mutta nää törröttää aina edessä ja on inhottavaa saada miesten huomiota niistä. Olen todella kyllästynyt näihin!!! 
Ja sekin harmittaa, ettei nää ole niin isot, että saisin vielä rintojen pienennyksen. 

Olen varma etten ole ainoa nainen joka vihaa omia rintojaan. 

Ja kun olin uusi töissä, kuulin sattumalta kahden mieskomlegan puhuvan neukkarissa; kenestä nyt puhut?? No siitä isotissisestä blondista jonka nimeä en nyt muista.

Voi Viddu! 

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on A-kupin rinnat eli oman nyrkin kokoiset rinnat, eikä kukaan mies ikinä ole katsonut rintojani yhtään missään. Mulla on kyllä kauniit kasvot, joten kasvoja tuijotetaan, mutta rintoja ei. En edes tunne rintojeni olemassa oloa itse, eivät paina tai ole tiellä, kaikki vaatteet istuvat. En edes tarvitsisi rintsikoita, mutta käytän sellaisia topattuja, että saa ryhtiä.

Ei A-kuppi ole nyrkin kokoinen. Tuo on jo vähintään C.

Vierailija
42/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapa sitten mistä löytää sellaiset kiivit, missä ei olkaimet valu alas? 

osta sellaiset joissa on takaa keskempänä olevat olkaimet, useat liiviliikkeet myyvät sellaisia merkkejä, samoin zalando. Ei halvimpia markettiliivejä. Balconette-liiveissä olkaimet on tyypillisesti vielä kauempana toisistaan kuin muissa.

Jos sekään ei auta niin sellaiset missä on takana ”J-koukku” tai olkaimet saa takaa ristiin.

Näitä koukkuja myydään kaupoissa, voi laittaa mihin vaan olkaimellisiin rintaliiveihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D-kuppi ja en tykkää. Näytän ihan karjakolta, oli päällä mitä tahansa. Enkä oikeen välittäis myöskään kuulla tuntemattomilta miehiltä, kuinka ihanat tissit mulla on. Sporttinen b-kuppi ois paras

D-kupit on keskikokoiset eikä mitkään isot. Noin voi kirjoittaa vain mies, joka ei ymmärrä kuppikokoja.

Vierailija
44/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E-F kuppiset jotka valittavat liian isoista rinnoistaan käyttävät todennäköisesti liian pientä kuppikokoa tai sitten vain valittavat turhasta koska haluavat valittaa..

Mihin perustat väitteesi?

Miksei E/F-kuppikokoisella voisi olla selkäkipuja tai ärsyttäviä tuijottajia?

Ärsyttäviä tuijottajia voi olla rintojen koosta riippumatta. Moni mies tykkää pienistä tai keskikokoisista ja voi tuijottaa niitä. Mutta rintojen suuri koko ei E-F ole syy tuijotuksille.

Selkäkipuihin en voi uskoa tuossa koossa. Rinnat painaa vähemmän kuin moni luulee. Voi tietysti olla selkä muuten kipeä.

Vierailija
45/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hyvät liivit ne vasta maksaa.

Oikein mielelläni maksaisin, kun vaan joskus löytäisin hyvät. Perusoletus liivinvalmistajilla on se, että isorintainen nainen on noin 180-senttinen ja liivien mittasuhteet sen mukaiset. Yritäpä sitten löytää 155-senttisenä H75-kokoiset liivit.

Millä tavalla se H75 on eri 155 senttisellä, kuin 180 senttisellä?

Olkaimet liian pitkät vai mikä? 

Olen vähän häntä pidempi ja lyhennän itse olkaimeni. Ei se ole mikään iso vaiva.

Vierailija
46/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on liivien mallikysymys eikä liity kauppaan. Jos liivien olkaimet on liian sivulla, ne valuu helposti alas. 

Vierailija
47/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun rinnat ei ole kiinteät ja pystyt, joten ei ongelmia. 
Aina olleet sellaiset pullataikinaisen löysät, joten ei ole koskaan haitanneet vatsallaan nukkumista tai mitään. 

Miten niin ei ongelmaa? Et sä isoilla roikkutisselläkään voi juosta ilman että sattuu, et saa ostettua sopivan kokoisia vaatteita ja miehet tuijottaa.

Vierailija
48/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E-F kuppiset jotka valittavat liian isoista rinnoistaan käyttävät todennäköisesti liian pientä kuppikokoa tai sitten vain valittavat turhasta koska haluavat valittaa..

Ärsyttäviä tuijottajia voi olla rintojen koosta riippumatta. Moni mies tykkää pienistä tai keskikokoisista ja voi tuijottaa niitä. Mutta rintojen suuri koko ei E-F ole syy tuijotuksille.

Selkäkipuihin en voi uskoa tuossa koossa. Rinnat painaa vähemmän kuin moni luulee. Voi tietysti olla selkä muuten kipeä.

Epäergonominen käkkiminen ja jännitys tekee kipuja ainakin. Jos on taipumusta hartiakipuihin, niin säännöllinen pilates pitää ne ainakin poissa. Joogakin auttaa, ja varmaan kaikenlaiset alueelle sopivat kehon availu- ja venytysliikkeet. 

Vierailija
49/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

osta sellaiset joissa on takaa keskempänä olevat olkaimet, useat liiviliikkeet myyvät sellaisia merkkejä, samoin zalando. Ei halvimpia markettiliivejä. Balconette-liiveissä olkaimet on tyypillisesti vielä kauempana toisistaan kuin muissa.

Jos sekään ei auta niin sellaiset missä on takana ”J-koukku” tai olkaimet saa takaa ristiin.

Tai sellainen muoviosa, jolla saa olkaimet yhteen selkäpuolelta.

Vierailija
50/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D-kuppi ja en tykkää. Näytän ihan karjakolta, oli päällä mitä tahansa. Enkä oikeen välittäis myöskään kuulla tuntemattomilta miehiltä, kuinka ihanat tissit mulla on. Sporttinen b-kuppi ois paras

D-kupit on keskikokoiset eikä mitkään isot. Noin voi kirjoittaa vain mies, joka ei ymmärrä kuppikokoja.

Miesten maailmassa DD on se suurin kuppikoko 🤣

Vierailija
51/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu, mutta ihmettelen vaan, miksi ap ei muka saisi pienennystä?

Vierailija
52/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ottaisin mielellään sellaiset ultranaiselliset, pehmeät ja kiinteät, pisaran malliset Monica Bellucci -tissit. 
”Sporttinen b-kuppi” ois mun kauhu, mutta vääntäisin sen mielessäni ”eteeriseksi pienirintaisuudeksi” ja nauttisin erilaisista isoista kaula-aukoista jotka sopii pienirintaisille. Sporttisuuden kautta mieltäminen tekisi minulle vain epäseksikkään olon, sellainen REIPAS. Not sexy. Ei mysteeriä tai mitään. Adidaksen kolme raitaa, sportti, jäykkä olemus ja reippaus. 

Vierailija
53/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha keskustelu, mutta ihmettelen vaan, miksi ap ei muka saisi pienennystä?

On hyvä ettei saisi julkisella puolella. On niitä joilla oikeasti on fyysisiä vaivoja isoista rinnoista.

Vierailija
54/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä E/F-kuppi ei kerro, voiko henkilöllä olla selkäkipuja. Kuppikoko riippuu myös ympärysmitasta ja lisäksi kipuihin vaikuttaa monet muut tekijät kuin rintojen koko. Joillekin E/F-kuppiset rinnat ei aiheuta mitään oireita, mutta toisille ne voivat aiheuttaa niska-, hartia- tai selkäkipuja.

Lisäksi jos rintaliivit ei tue kunnolla ja merkittävä osa rintojen painosta kohdistuu olkaimiin, hartioihin ja niskaan voi tulla jatkuvaa kuormitusta. Tällöin hartiat voi vetäytyä eteenpäin, yläselän lihakset joutuu tekemään enemmän töitä ja ryhti voi muuttua etukumaraan suuntaan. Kyse ei siis ole vain rintojen koosta sinänsä, vaan myös siitä, miten niiden paino jakautuu ja miten keho reagoi kuormitukseen.

Ei siis olemassa mitään kuppikokorajaa, jonka alapuolella selkä-, niska- tai hartiakivut olisivat mahdottomia.

Vierailija
55/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina olleet sellaiset pullataikinaisen löysät, joten ei ole koskaan haitanneet vatsallaan nukkumista tai mitään. 

Miten niin ei ongelmaa? Et sä isoilla roikkutisselläkään voi juosta ilman että sattuu, et saa ostettua sopivan kokoisia vaatteita ja miehet tuijottaa.

Ei mitään ongelmaa juoksemisessa. Mulla ei kyllä mitkään iso-isot edes ole, vain hieman isohkot.

Äidilläni on jo sitten isot, mutta hänkin juoksee. Pukeutumisessa ei ongelmaa, tietty kaikki yläosat ei istu ja joissain pitää isontaa rinnanympäryksen kohdalta (tämän vaivan näen, jos vaate on muuten tosi kiva, laadukas ja hyvin istuva). 

Vierailija
56/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä E/F-kuppi ei kerro, voiko henkilöllä olla selkäkipuja. Kuppikoko riippuu myös ympärysmitasta ja lisäksi kipuihin vaikuttaa monet muut tekijät kuin rintojen koko. Joillekin E/F-kuppiset rinnat ei aiheuta mitään oireita, mutta toisille ne voivat aiheuttaa niska-, hartia- tai selkäkipuja.

Lisäksi jos rintaliivit ei tue kunnolla ja merkittävä osa rintojen painosta kohdistuu olkaimiin, hartioihin ja niskaan voi tulla jatkuvaa kuormitusta. Tällöin hartiat voi vetäytyä eteenpäin, yläselän lihakset joutuu tekemään enemmän töitä ja ryhti voi muuttua etukumaraan suuntaan. Kyse ei siis ole vain rintojen koosta sinänsä, vaan myös siitä, miten niiden paino jakautuu ja miten keho reagoi kuormitukseen.

Ei siis olemassa mitään kuppikokorajaa, jonka alapuolella selkä-, niska- tai hartiakivut olisivat mahdottomia.

Ei ole tietenkään olemassa mitään kuppikokorajaa, mutta E-F on sen verran pieni että tuskin aiheuttaa vaivoja ainakaan pienemmissä ympäryksissä. Isolla ympäryksellä voi jo painaakin, mutta monesti leveä selkä ”sietää” vähän isompia rintoja.

Vierailija
57/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on A-kupin rinnat eli oman nyrkin kokoiset rinnat, eikä kukaan mies ikinä ole katsonut rintojani yhtään missään. Mulla on kyllä kauniit kasvot, joten kasvoja tuijotetaan, mutta rintoja ei. En edes tunne rintojeni olemassa oloa itse, eivät paina tai ole tiellä, kaikki vaatteet istuvat. En edes tarvitsisi rintsikoita, mutta käytän sellaisia topattuja, että saa ryhtiä.

Ei A-kuppi ole nyrkin kokoinen. Tuo on jo vähintään C.

Mies jolla mielikuvitus A-kupin rinnat, ehkä genekomastia dopingista tai lihomisesta (naishormonit).

Vierailija
58/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D on jo iso koko. Varsinkin isommilla ympäryksillä, kuten 80.

Vierailija
59/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kaiken mitä ap kirjoittaa. Tyhmät miehet ja ilkeät naiset jatkuvana häiriönä. Ymmärrän että kaikki erilainen herättää huomiota, mutta suunsa voi pitää kiinni ja ajatuksensa sisällään. Miessukupuoli ei oikeuta kommentointiin enempää kuin naisen. Teidän omat toiveet ei ole samoja kuin muiden. 

Vierailija
60/133 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tai pienirintainen nainen esittää tietävänsä jotain mitä ei tiedä 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän