Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hahmoja olette saaneet MUUMI-MUNISTA? - Mulla menee jo hermot! :).

Vierailija
02.04.2007 |

Medän perheeseen on ostettu 7 Muumi-munaa, joista yksi on ollut Nipsu ja 6 niitä Niisku-neidin veljiä eli onko se hahmo nyt sitten Niisku. Tämä ei ole kyllä enää minkään todennäköisyyslaskennankaan mukaan mahdollista.

Onko niistä munista siis mahdollista saada muitakin otuksia eli onko käynyt vaan huono tuuri? Mä saan kohta jonkun hepulin, jos vielä yksikin Niisku ilmestyy munasta. Tuolla kaapissa olis nimittäin vielä yksi muna ja tekis mieli avata ihan mielenkiinnosta sekin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ostettu kans kaksi munaa ja molemmissa se saamarin Niisku!! Ei ole totta... Mä ajattelin vaan, että olipas huonoa tuuria.

Vierailija
2/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä ota ihan tietoisen riskin, kun tuollaisia yllätysmunia ostaa. Voi siis tulla periaatteessa vaikka 20 samanlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan saatu munista muumipappa, muumimamma, nipsu ja muumipeikko.

Vierailija
4/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luotan, että vielä joku muukin hahmo tulisi. :).

ap

Vierailija
5/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistaakseni maksoi 2.99

Vierailija
6/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi muumimammaa, yksi muumipappa, yksi hemuli ja viisi niiskua.

Mäkin olin hermona! Nähtävästi aika yleinen ilmiö!!

Vierailija
7/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kiva, että on noita Niiskuja, eikä esim. useita Nuuskamuikkusia. Meidän lapset kun pitävät sitä Niiskuakin Muumipeikkona.

ap

Vierailija
8/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokaisesta tuli hemuli, ja mulla meni silloin hermot japäätin että tänävuonna en osta yhtäkään muumi munaa:)

Vierailija
9/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niissä oli nipsu,niisku ja pikku-myy :)

Vierailija
10/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pikku-Myy tosiaan harvinaisuus? Meillä ostettu viime vuonna yksi ja tällä hetkellä ainut Muumi-muna ja siinä oli just Myy.

Vierailija
11/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

munan pienemmästä painosta! :)

Vierailija
12/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna ei olla ks. munia ostettu, sillä kaikki hahmot on jo.

Vierailija
13/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahmothan sai muumitalon ja -laivan mukana muistaakseni kahteen kertaan ja haisuleita, vilijonkkia ym. pystyi ostamaan lelukaupasta yksi kerrallaan.

Vierailija
14/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja muistaakseni maksoi 2.99

Kamalan kalliita, jos kolme euroa kipale!!

Vierailija
15/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmissa Pikku Myy

miten tehdään vaihtari

Vierailija
16/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa saada koko sakin kolmen munan hinnalla, mutta kysehän on lapsen ilosta, kun saa avata munan, syödä suklaan ja leikkiä vielä suosikkihahmoillaan.

Mä ainakin ostan mieluummin sellaisia munia, joiden sisuksilla on jotain tekoa, kuin esim. Kindereitä, joiden roinalla ei kukaan leiki viittä minuuttia kauempaa.

Vierailija
17/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monta ja vain kaksi samaa tullut (kaksi muumipappaa)

Vierailija
18/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa leikkiä " pikkuleluilla" , kuten sanomme.. Ehkä tykkää sen takia leikkiäkin niillä kun ne on kaapissa, josta ne saa vain halutessa ja leikin jälkeen ne menee takaisin kaappiin..

Vierailija:

Taitaa saada koko sakin kolmen munan hinnalla, mutta kysehän on lapsen ilosta, kun saa avata munan, syödä suklaan ja leikkiä vielä suosikkihahmoillaan.

Mä ainakin ostan mieluummin sellaisia munia, joiden sisuksilla on jotain tekoa, kuin esim. Kindereitä, joiden roinalla ei kukaan leiki viittä minuuttia kauempaa.

Vierailija
19/28 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka meillä ei taida muumit enää kiinnostaakaan. Missä kaupassa noita muumimunia myydään?

Vierailija
20/28 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samannäkõisiä vaaleansinisiä muumimunia on kahdenlaisia: toisissa on 12 eri hahmoa, toisissa 24, eikä sitä voi tietää muuusta kuin siitä, mitä laatikossa lukee. Aika outoa! Niitä 24 hahmon munia olen löytänyt vain K-kaupoista, enkä niistäkään kaikista. 24:n joukosta on sentään todennäköisempää saada uusia muumilaaksolaisia. Viime vuonna tuli kuusi mammaa niistä 12:n hahmon munista. Melkein jo nauratti. Eilen Tiuhti! (Vai olisiko Viuhti?). Tuutikki olisi iloisin yllätys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi